Pakkoajatuspelko saa pakokauhun valtaan!
Olen niin väsynyt pelottaviin pakkoajatuksiin.. Pelkään jatkuvasti muuttuvani pedofiiliksi ja siten kiinnostuisin lapsestani 1v väärällä tavalla. Pelkään hänen pienen liikkeensäkin aiheuttavan minussa ei-toivotun reaktion.
Vauva herää yhä parin tunnin välein, stressitaso ja väsymys ovat todella korkealla.. Voisivatko nämä itsessään saada aivot ylikierroksille? En ikinä voisi satuttaa lastani, pelkkä ajatus, että haluaisinkin yhtäkkiä saa minut kauhun valtaan. Menetän kohta elämänhaluni näiden pelkojen kanssa!
Auttakaa hädässä olevaa! Kaipaan kannustavia vastauksia ja erittäin mielelläni kokemuksia!!!
Kommentit (22)
ap: Minulla pakkoajatuksina pelko pedofiiliksi muuttumisesta. Ja koska osa pelkotiloistani menee paniikin puolelle ja olen täysin kauhuissani, sain aikaiseksi myös pelon psykoosista (tätä olen pelännyt jo ennen lapseen kohdistuvia pelkoja, mutta meni ohi).. Minä olen juurikin todella kiltti ja huomaavainen ihminen, välillä en uskaltanut edes ajatella mitään pahaa kenestäkään tai mistään, koska pelkäsin jotain pahaa tapahtuvan. Pikkuhiljaa yritän kyetä tuntemaan kaikenlaisia tunteita, ilman pelkoa.
Niin paljon kiitoksia vastauksista!! Täytyy yrittää nyt vain levätä ja lopettaa koko öinen imetys, että saataisiin itse kukin nukkua öisin enemmän kuin 2h kerrallaan putkeen.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 13:05"]
Minkälaisia ne pakkoajatukset on? Siis tuleeko teille jostakin jotain aivan outoja ajatuksia, jotka liittyvät jotenkin esim. väkivaltaisuuteen?
[/quote]
Ajatukset eivät välttämättä ole outoja sisällöltään mutta voivat olla. Ajatukset voivat olla myös ihan täysin normaaleja ajatuksia, mutta ne vaan jäävät piinaamaan ja pyörimään päässä eikä niitä saa pois. Voi olla myös sellaisia ajatuksia, joita joutuu neutralisoimaan muilla ajatuksilla. On vaikea ajatella muuta kun pakkoajatukset piinaavat.