Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, mikä on teidän pitkien suhteiden salaisuus?

Vierailija
01.10.2015 |

Mitä haluatte siis naiselta, mikä saa teidät pysymään hänen vierellään kaikki ne vuodet? Minkälainen nainen tulisi olla?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoseksuaalisuus. Sori.

Vierailija
2/20 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäväinen viisas vaimoni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat on toistensa parhaita ystäviä ja tykätään molemmat seksistä päivittäin.

Vierailija
4/20 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallinen ja nalkuttamaton avopuoliso.
Vuodesta 94 yhdessä

Vierailija
5/20 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy ottaa oppeja näistä :) voiko kiinnostus lakkautus yhtäkkiä vuoden tuntemisen jälkeen?

Vierailija
6/20 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 21:18"]Ymmärtäväinen viisas vaimoni
[/quote]

Miten määrittelet viisaan?

Vierailija
7/20 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaan kanssa ei ole aika tullut pitkäksi. Yhdessä vuodesta -99.

Vierailija
8/20 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä pinna ja tyhjä pää: toisesta korvasta sisään mennyt pääsee helposti toisesta ulos.

Vierailija
9/20 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on luonteeltaan, arvoiltaan ja monilta kiinnostuksenkohteiltaan samanlainen kuin minä. Ainoa kumppani, joka on todella ymmärtänyt minua.

Vierailija
10/20 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä, seksiä, seksiä. Siinä kolme tärkeintä.

Vierailija
11/20 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin suhde mun puolelta, vaimo ei nalkuta jos välillä tarviin muuta lihaa. Yhdessä vuodesta '90. 

Vierailija
12/20 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo on ymmärtäväinen, älykäs, käyttää aivojaan, ei ota hepulia pienistä. Jos haluan ottaa kännit, sitä ei haittaa, tosin en kovin kovia kännejä ota koskaan, enempi vaan pieni hiprakka. Vaimo on myös vähän sellainen vanhan ajan vaimo, minä saan aika pitkälti tehdä päätökset tai ainakin vaimo antaa mun luulla niin, ehkä se vähän aina johdattelee..oli myös kotona kun lapset oli pieniä ja nytkin omassa yrityksessään tekee töitä niin että ehtii ja jaksaa tehdä suurimman osan kotihommistakin. Ja siis ihan itse näin haluaa, en pakota enkä edes pyydä. Tosin minä teen sitten kaikki ns. miesten työt, joita ok-talossa riittää ja huollan autot ja pidän koneet kunnossa ja teen töissä pitempää päivää.

Vaimoni on myös loistava kokki, minä kun satun rakastamaan hyvää ruokaa. Vaimoni on myös paras kaverini, ja aina kannustaa ja innostaa mua. Vartalonsa on pitänyt hyvin kuosissa, on edelleen seksikäs ja haluttava. Seksistä vaimoni tykkää, ei ole tarvinnut olla puutteessa koskaan. KUn lapset oli pieniä olihan seksiä vähemmän, mutta ei ole koskaan tarvinnut ihan ilman olla viikkoa pitempää aikaa, paitsi tietysti synnytysten jälkeen. Vaimo on myös varsin rietas sängyssä ja haluaa kokeilla kaikenlaista ja on varmaan maailman paras suihinottaja.

Mun vaimo ei nalkuta koskaan, eikä edes osaa riidellä. Joskus nuorempana mökötti, mutta ei se päivää kauempaa kestänyt ja kun minä vaan menin ja otin kainaloon ja sanoin anteeksi, niin se oli sillä hoidettu. Joskus tuli pyydeltyä anteeksi, vaikka en oikein tiennyt mitä pyysin anteeksi, mutta aivan sama. Nykyään ei harrasta edes mököttämistä. Mutta mun täytyy aina ottaa huomioon, että vaimoni on tosi herkkä, pitää varoa loukkaamasta, mutta sen olen jo hyvin oppinut. Ja kehua pitää muistaa, kaikella lailla, esim. ulkonäköä, seksikkyyttä, ruuanlaittotaitoja, työssä menestymistä, että jaksaa harrastaa liikuntaa ja on paras vaimo ja äiti. eli kyllä kai se yhdessäpysyminen on molempien halusta kiinni, mutta jos toinen olisi kovin vaikea ihminen, niin vois olla vaikeaa jaksaa.

Vierailija
13/20 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja ed kirjoittaja on ollut vaimonsa kanssa yhdessä 29 v.

Vierailija
14/20 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä 25 vuotta. Olen erittäin sopeutuva ja antanut periksi muijalle kaikessa. Siinä salaisuus.

Vierailija
15/20 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset 7 vuotta meidät piti yhdessä hyvä seksi. Synnytys pilasi tavaran, nykyään olemme yhdessä vain lasten takia. Ei kai sekään huono syy ole. Välillä tosin meinaa kyllästyä runkkaamiseen. Yhdessä siis 16 vuotta.

Vierailija
16/20 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin mieheltäni ja vastasi, että tärkeimmät syyt ovat:

1. Olen hitonmoinen ruuanlaittaja

2. Olen todella pervo (paljon, paljon miestä pahempi) ja aina valmis seksiin, joskus liiankin, mutta sekin on vain hyvä vaikka joskus ahdistaakin miestä kun ei jaksaisi, mutta sitten kuulemma auttaa kun ajattelee puutteesta puhuvia kavereita ja sekin tuntuu kunnia-asialta silloin, että vaimo haluaa vähän liikaakin juuri HÄNTÄ

3. Jaksan mieheni pöhköilyä ja (harmittomia, mutta kieltämättä absurdeja) päähänpistoja vuodesta toiseen kun joku toinen olisi varmasti tullut jo hulluksi

4. Isot tissit

Vierailija
17/20 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsyyden sietäminen ja se että en lähde vieraisiin vaikka vaimo pihtaa ja on vittumainen.

Välillä käy kyllä vähän itseä sääli.

Kun pääsen tuosta akasta joskus eroon, niin uutta en tule ottamaan, mutta ei tässä ole mikään kiire.

Vierailija
18/20 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivo ja alistuminen. Se toki auttaa että on niin nössö ettei asialle uskalla mitään tehdä (erota).

Vierailija
19/20 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 22:15"]Epätoivo ja alistuminen. Se toki auttaa että on niin nössö ettei asialle uskalla mitään tehdä (erota).
[/quote] niin siis noi oli omat ominaisuudet, ei vaimon

Vierailija
20/20 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 22:05"]Mun vaimo on ymmärtäväinen, älykäs, käyttää aivojaan, ei ota hepulia pienistä. Jos haluan ottaa kännit, sitä ei haittaa, tosin en kovin kovia kännejä ota koskaan, enempi vaan pieni hiprakka. Vaimo on myös vähän sellainen vanhan ajan vaimo, minä saan aika pitkälti tehdä päätökset tai ainakin vaimo antaa mun luulla niin, ehkä se vähän aina johdattelee..oli myös kotona kun lapset oli pieniä ja nytkin omassa yrityksessään tekee töitä niin että ehtii ja jaksaa tehdä suurimman osan kotihommistakin. Ja siis ihan itse näin haluaa, en pakota enkä edes pyydä. Tosin minä teen sitten kaikki ns. miesten työt, joita ok-talossa riittää ja huollan autot ja pidän koneet kunnossa ja teen töissä pitempää päivää.

Vaimoni on myös loistava kokki, minä kun satun rakastamaan hyvää ruokaa. Vaimoni on myös paras kaverini, ja aina kannustaa ja innostaa mua. Vartalonsa on pitänyt hyvin kuosissa, on edelleen seksikäs ja haluttava. Seksistä vaimoni tykkää, ei ole tarvinnut olla puutteessa koskaan. KUn lapset oli pieniä olihan seksiä vähemmän, mutta ei ole koskaan tarvinnut ihan ilman olla viikkoa pitempää aikaa, paitsi tietysti synnytysten jälkeen. Vaimo on myös varsin rietas sängyssä ja haluaa kokeilla kaikenlaista ja on varmaan maailman paras suihinottaja.

Mun vaimo ei nalkuta koskaan, eikä edes osaa riidellä. Joskus nuorempana mökötti, mutta ei se päivää kauempaa kestänyt ja kun minä vaan menin ja otin kainaloon ja sanoin anteeksi, niin se oli sillä hoidettu. Joskus tuli pyydeltyä anteeksi, vaikka en oikein tiennyt mitä pyysin anteeksi, mutta aivan sama. Nykyään ei harrasta edes mököttämistä. Mutta mun täytyy aina ottaa huomioon, että vaimoni on tosi herkkä, pitää varoa loukkaamasta, mutta sen olen jo hyvin oppinut. Ja kehua pitää muistaa, kaikella lailla, esim. ulkonäköä, seksikkyyttä, ruuanlaittotaitoja, työssä menestymistä, että jaksaa harrastaa liikuntaa ja on paras vaimo ja äiti. eli kyllä kai se yhdessäpysyminen on molempien halusta kiinni, mutta jos toinen olisi kovin vaikea ihminen, niin vois olla vaikeaa jaksaa.
[/quote]

Näin naisena: kuulostaa täydelliseltä :) ihanaa että oot löytänyt hänet! Itse 20-vuotiaana ajattelen, että tuollainen haluan olla sitten joskus kun olen jonkun vaimo ja äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi