Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihastutte pitkissä suhteissa, jos ette tahdo siltä mitään?

Vierailija
01.10.2015 |

Siis mitä mieltä on tuntea ihastumista, jos ei samalla ajattele, että panisin ihastustani mieluummin kuin puolisoani ja haluaisin häntä muutenkin? Miten se edes voi olla ihastusta, jos ette halua häntä? Tiedän, että kaikki eivät valitse vaihtaa, mutta sehän on eri asia kuin haluta vaihta.... 

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitää jos tahtoo mut ei uskalla

Vierailija
2/37 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin! Itse en voisi pettää edes ajatuksillani/ ihastumalla. Todella väärin olisi miestäni kohtaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ajatteleeko joku parisuhteessa oleva ihastuksestaan, ettei se muka olisi omaa puolisoa parempi, ihanampi jne? Mitä syytä sitten ihastua?

Vierailija
4/37 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan sitä haluta mielessä, mutta käytännön tasolla ei. Mikä tuossa nyt on vaikeaa? On minulla muitakin fantasioita, joita en ikipäivänä haluaisi oikeasti toteuttaa, koska ne ei käytännössä olisi ihania vaan kamalia.

Vierailija
5/37 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen ei ole mikään loogisen päätöksenteon tuotos. En ymmärrä mitä ap hakee.

Vierailija
6/37 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 19:36"]Siis minä en nyt ihan ymmärrä mitä haet aloituksellasi. Minä olen ihastunut toiseen ja tasan panen jos tilaisuus tulee.
[/quote] eroa ensin, mä en ymmärrä miksi pitää loukata puolisoaan, yök!

Vierailija
7/37 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muka voi itse määrätä, ihastuuko johonkuhun vai ei? Minä ihastun useinkin työkavereihini. En silti halua vaihtaa omaa miestäni toiseen.

Vierailija
8/37 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 19:35"]

Juuri näin! Itse en voisi pettää edes ajatuksillani/ ihastumalla. Todella väärin olisi miestäni kohtaan!

[/quote]

Mä tarkoitin oikeastaan päinavastaista. Että miten joku voi väittää, että EI haluaisi vaihtaa puolisoaan ihastukseensa? Pakkohan sen on olla ihanampi, kun häneen ihastuu. Itse ohastuin parisuhteessa niin ihanaan mieheen, että oksat pois. Mutta mies taas väittää, että ei tunne ihastuessaan, että se toinen ois mua parempi. En tajua, miten sitten muka on ihastunut.

Vierailija
9/37 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 19:37"]

No voihan sitä haluta mielessä, mutta käytännön tasolla ei. Mikä tuossa nyt on vaikeaa? On minulla muitakin fantasioita, joita en ikipäivänä haluaisi oikeasti toteuttaa, koska ne ei käytännössä olisi ihania vaan kamalia.

[/quote]

Sen ymmärrän, että haluat toetuttaa, mutta et valitse toteuttaa. 

Ap

Vierailija
10/37 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis nuo ihastumisethan menee ohi kun niitä ei ruoki. Miksi särkisin avioliittoni sen takia että joku sekoittaa hetkeksi pakan, jos en edes tee mitään tuon henkilön kanssa? Eri asia jos ihastuksesta tulee sellaista, että mielenkiinto omaan kumppaniin loppuu kokonaan, mutta ei minulla ole koskaan noin käynyt vaikka ihastun silloin tällöin.

6

Vierailija
11/37 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 19:38"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 19:36"]Siis minä en nyt ihan ymmärrä mitä haet aloituksellasi. Minä olen ihastunut toiseen ja tasan panen jos tilaisuus tulee.
[/quote]

Miksi? Miten se loukkaantuu jos ei tiedä? Tosin vaihtaisin mielellään ihastukseeni jos vaan saan hänet...

Vierailija
12/37 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 19:38"]

Miten muka voi itse määrätä, ihastuuko johonkuhun vai ei? Minä ihastun useinkin työkavereihini. En silti halua vaihtaa omaa miestäni toiseen.

[/quote]

No ei voikaan, mutta miksi se prosessi käynnistyy omaa puolisoa huonompaan TAI niin, että ei halua sitä (ja jos voisi ilman eettisiä dilemmoja niin panisi) ihmistä? Ihmettelen vain kun jossain oli, että ei halua ihastukseltaan mitään. Kyllä mä ainakin halusin!! Mutta en tehnyt.

Vierailija
13/37 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mä tarkoitin oikeastaan päinavastaista. Että miten joku voi väittää, että EI haluaisi vaihtaa puolisoaan ihastukseensa? Pakkohan sen on olla ihanampi, kun häneen ihastuu. Itse ohastuin parisuhteessa niin ihanaan mieheen, että oksat pois. Mutta mies taas väittää, että ei tunne ihastuessaan, että se toinen ois mua parempi. En tajua, miten sitten muka on ihastunut.

[/quote]

No ihastuminen on vain ihastumista. En minä vaihtaisi kumppaniani. Tiedän miten nopeasti ihastumisen tunteet muuttuu ihan tavalliseksi parisuhteeksi, todennäköisesti hyvin samanlaiseksi missä nytkin olen. En minä nyt tuollaisen takia lastenkin perhettä rikkoisi. Ihastumiset on kuin kangastuksia. 

6

Vierailija
14/37 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 19:40"]Ja siis nuo ihastumisethan menee ohi kun niitä ei ruoki. Miksi särkisin avioliittoni sen takia että joku sekoittaa hetkeksi pakan, jos en edes tee mitään tuon henkilön kanssa? Eri asia jos ihastuksesta tulee sellaista, että mielenkiinto omaan kumppaniin loppuu kokonaan, mutta ei minulla ole koskaan noin käynyt vaikka ihastun silloin tällöin.

6
[/quote]

Minä en ainakaan pääse millään yli ihastuksesta vaikka kuinka yritän! Nytkin on ihan yhtä tuskaa kun on vähän yli viikko siitä kun on viimeksi oltu yhteydessä. Koko ajan on toinen mielessä ja tekisi mieli laittaa edes viestiä että on ikävä...

5/13

Vierailija
15/37 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 19:38"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 19:36"]Siis minä en nyt ihan ymmärrä mitä haet aloituksellasi. Minä olen ihastunut toiseen ja tasan panen jos tilaisuus tulee.
[/quote]

Miksi? Miten se loukkaantuu jos ei tiedä? Tosin vaihtaisin mielellään ihastukseeni jos vaan saan hänet...
[/quote] kyllä mä en ikinä antaisi anteeksi, jos mua olis petetty noin että ajatellaan toista kokoajan ja sitten leikitään kuitenkin muka hyvää puolisoa, mut hep jos se toinen antaa pienenkin vinkin, heipat vaan sulle puolisoni ku mä nyt haluun ton toisen ketä oon jo pari vuotta tavoitellu :O

Vierailija
16/37 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 19:40"]

Ja siis nuo ihastumisethan menee ohi kun niitä ei ruoki. Miksi särkisin avioliittoni sen takia että joku sekoittaa hetkeksi pakan, jos en edes tee mitään tuon henkilön kanssa? Eri asia jos ihastuksesta tulee sellaista, että mielenkiinto omaan kumppaniin loppuu kokonaan, mutta ei minulla ole koskaan noin käynyt vaikka ihastun silloin tällöin.

6

[/quote]

Mä ihastuin vanhaan juttuun uudestaan pitkän parisuhteen aikana. Mun mies oikein kannusti mua ruokkimaan sitä, että mulla ois hyvä olla. Nyt mietin kävikö niin, että oma mies ei tosiaan enää kiinnosta, vai milloin kiinnostuminen palautuu. Huonompi homma.

Vierailija
17/37 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 19:45"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 19:40"]Ja siis nuo ihastumisethan menee ohi kun niitä ei ruoki. Miksi särkisin avioliittoni sen takia että joku sekoittaa hetkeksi pakan, jos en edes tee mitään tuon henkilön kanssa? Eri asia jos ihastuksesta tulee sellaista, että mielenkiinto omaan kumppaniin loppuu kokonaan, mutta ei minulla ole koskaan noin käynyt vaikka ihastun silloin tällöin. 6 [/quote] Minä en ainakaan pääse millään yli ihastuksesta vaikka kuinka yritän! Nytkin on ihan yhtä tuskaa kun on vähän yli viikko siitä kun on viimeksi oltu yhteydessä. Koko ajan on toinen mielessä ja tekisi mieli laittaa edes viestiä että on ikävä... 5/13

[/quote]

No tuo on sen ihastumisen ruokkimista.

Vierailija
18/37 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 19:45"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 19:38"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 19:36"]Siis minä en nyt ihan ymmärrä mitä haet aloituksellasi. Minä olen ihastunut toiseen ja tasan panen jos tilaisuus tulee. [/quote] eroa ensin, mä en ymmärrä miksi pitää loukata puolisoaan, yök! [/quote] Miksi? Miten se loukkaantuu jos ei tiedä? Tosin vaihtaisin mielellään ihastukseeni jos vaan saan hänet... [/quote] kyllä mä en ikinä antaisi anteeksi, jos mua olis petetty noin että ajatellaan toista kokoajan ja sitten leikitään kuitenkin muka hyvää puolisoa, mut hep jos se toinen antaa pienenkin vinkin, heipat vaan sulle puolisoni ku mä nyt haluun ton toisen ketä oon jo pari vuotta tavoitellu :O

[/quote]

ehkä et saisi tietää, niin et voisi loukkaantuakaan.

Vierailija
19/37 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 19:43"]

[/quote]

[/quote]

No ihastuminen on vain ihastumista. En minä vaihtaisi kumppaniani. Tiedän miten nopeasti ihastumisen tunteet muuttuu ihan tavalliseksi parisuhteeksi, todennäköisesti hyvin samanlaiseksi missä nytkin olen. En minä nyt tuollaisen takia lastenkin perhettä rikkoisi. Ihastumiset on kuin kangastuksia. 

6

[/quote]

Minulle ihastuminen on kyllä jo sama kuin rakastaa kyseistä henkilöä. En ihastu helpolla, vaan hyvin vaikeasti.

Vierailija
20/37 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 19:45"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 19:45"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 19:40"]Ja siis nuo ihastumisethan menee ohi kun niitä ei ruoki. Miksi särkisin avioliittoni sen takia että joku sekoittaa hetkeksi pakan, jos en edes tee mitään tuon henkilön kanssa? Eri asia jos ihastuksesta tulee sellaista, että mielenkiinto omaan kumppaniin loppuu kokonaan, mutta ei minulla ole koskaan noin käynyt vaikka ihastun silloin tällöin. 6 [/quote] Minä en ainakaan pääse millään yli ihastuksesta vaikka kuinka yritän! Nytkin on ihan yhtä tuskaa kun on vähän yli viikko siitä kun on viimeksi oltu yhteydessä. Koko ajan on toinen mielessä ja tekisi mieli laittaa edes viestiä että on ikävä... 5/13

[/quote]

No tuo on sen ihastumisen ruokkimista.
[/quote]

Hmm, kerro ihmeessä että miten sitä sitten voi olla ruokkimatta? Mielelläni eroon tästä tunteesta haluaisin mutta kun en pääse! Reilu puoli vuotta on näin mennyt, välillä en ole ollut yli kuukauteen tähän ihastukseen yhteydessä mutta koko ajan se on mielessä vaikka yritän unohtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän