Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella ei-suomalaisen kanssa?

Vierailija
09.04.2022 |

Moni nainen ja mies tuntuu suosivan suomalaisia etsiessään seurustelusuhteita. Itse olen puoliksi suomalainen sillä äitini on turkkilainen mutta mielestäni olen aika vaalea.

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai äitisi oli löytänyt turkkilaisen. No ethän sinä sille mitään voi.

Vierailija
22/74 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietienkin voisin.Ei rakkaus katso syntyperää,ei maata missä toinen on syntynyt tai asunnut tai asuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu uskonnosta, kulttuurista ja kielitaidosta.

Ei uskontoa, suomalainen kulttuuri, kielitaidot äidinkielenään puhuvan tasolla. Ap

Vierailija
24/74 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai äitisi oli löytänyt turkkilaisen. No ethän sinä sille mitään voi.

Ei vaan äitini on turkkilainen eli isäni oli löytänyt turkkilaisen

Vierailija
25/74 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanskalaisen voisin ottaa :)

Vierailija
26/74 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän olen jo katsellut ukrainalaisnaisia sillä silmällä. Olen varma että heistä saa takuulla paremman vaimon kuin yhdestäkään suomalaiseukosta.

Vierailija
27/74 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanskalaisen voisin ottaa :)

Entä minun tapaisen? Ap

Vierailija
28/74 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afgaanipojut tosiaan sytyttää mut!

Varsinkin jos yritän lopettaa suhteen

Vierailija
29/74 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voisin, eksoottinen ulkonäkö saattaa olla jopa plussaa.

Vierailija
30/74 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Afgaanipojut tosiaan sytyttää mut!

Varsinkin jos yritän lopettaa suhteen

Et voi lopettaa!

Vierailija
31/74 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on korkeintaan Skotlannista niin kyllä. Muuten en koskisi edes tikullakaan mihinkään tummapaahtoihin tai Mekkaan päin pyllistelijöitä.

Vierailija
32/74 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän on korkeintaan Skotlannista niin kyllä. Muuten en koskisi edes tikullakaan mihinkään tummapaahtoihin tai Mekkaan päin pyllistelijöitä.

Entäs ranskalainen tai saksalainen? Ja entäs sekoitukset kuten minä jotka eivät ole muslimeja. Ap

Vierailija
33/74 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsimaalaisen kanssa, luterilainen/ortodoksi/katolinen/ateisti.

Virolaisen kanssa seurustelin 3v, arvomaailmamme kohtasi.

Hän puhui hyvää suomea. Suhteen loppupuolella otti päähän kommunikointi vaikeudet. Lähinnä minä puhuin turhautuneena liian nopeasti jolloin toisen oli vaikea hahmottaa.

Vierailija
34/74 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mennä. Nainen 32

Vierailija
35/74 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes harkitsisi seurustelevani suomalaisen kanssa. Niin eri ajatusmaailmat meillä.

(Olen mies)

Vierailija
36/74 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai! Japanilaiset naiset ovat ihania. :3 Paljon parempia kuin suomalaiset. Sorry. :D

Vierailija
37/74 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin voisin ja olen voinut ja olen naimisissa ei-suomalaisen kanssa. Lisäksi vielä asumme ulkomailla, tosin emme hänen kotimaassaan mutta käymme siellä kyllä säännöllisesti.

Olen ennen häntä seurustellut toisen ei-suomalaisen kanssa jonka suhteen päätimme yhteisymmärryksessä. Mieheni kansssa olemme olleet yhdessä 14 vuotta ja 13 niistä naimisissa. 

Päivääkään en ole katunut, päin vastoin. 

Ei suomalainen mies todellakaan ole mikään takuu kunnollisuudesta, ei todellakaan. Senkin olen kokenut kyllä.  Ja nähnyt.

Vierailija
38/74 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin voisin ja olen voinut ja olen naimisissa ei-suomalaisen kanssa. Lisäksi vielä asumme ulkomailla, tosin emme hänen kotimaassaan mutta käymme siellä kyllä säännöllisesti.

Olen ennen häntä seurustellut toisen ei-suomalaisen kanssa jonka suhteen päätimme yhteisymmärryksessä. Mieheni kansssa olemme olleet yhdessä 14 vuotta ja 13 niistä naimisissa. 

Ei suomalainen mies todellakaan ole mikään takuu kunnollisuudesta, ei todellakaan. Senkin olen kokenut kyllä.  Ja nähnyt.

Hienoa!

Vierailija
39/74 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo ulkomaan kielien kanssa olisi solkottamista.  -Ulkomaisia tulee tänne mieluusti elintasoon. Tosin kyllä vähitellen katoavaan elintasoon.

Vierailija
40/74 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen mies funtsii 14 vuoden jälkeen onko tämä oikea kun ulkomaalainen on vienyt vihille ja tehnyt naisesta kunniakkaan. Oikeasti sitoutunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme