Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naked Attraction Suomi

Vierailija
09.04.2022 |

Onko kukaan katsonut, varsinkaan tätä uutta kautta? Mun mielestä koukuttava ohjelma, vaikka en ikinä itse menisikään siihen. Nyt katsoin jaksoa, jossa Miikka valitsi itselleen naista ja pohdin, onkohan hakijat ohjelmaan vähissä, kun selkeästi kukaan naisista ei ollut Miikkan makuun ja muutenkin tässä sarjassa ainakin naisilla on ihan kauniit vartalot, mutta naamat ovat lähinnä aina järkytys.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohjelman idea on varmasti kehopositiivisuus, mutta ei kaikki kropat ole kauniita. Niinkuin ei kaikki vauvatkaan ole söpöjä. Mä en ymmärrä mikä tarve nykyään on näyttää kaikki kaikille. Jotenkin tosi outo ajankuva. Kyllä suurinosa värkeistä on ollut tosi rumia ja monen kroppa myös. Silti kaikki on arvokkaita sellaisena kun on. Se ei poista sitä. Mutta ihan naurettavaa kun väkisin yritetään kehua jotain osaa kropasta, vaikka oikeasti ajattelee ihan muuta. No ehkäpä joku saa tostakin jotain. 

Tämä ohjelma kertoo sen totuuden että alaston ihminen on ruma näky. Ihan jokainen.

Vierailija
62/67 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kullit on olleet usein ihan komeita.

Minusta yllättävän paljon tuppikulleja, enkä tällä tarkoita sitä, että pitäisi olla ympärileikattu, mutta sellainen, jossa terska on näkyvissä, on paljon kiehtovampaa katseltavaa.

Punaharmaa ja mattapintainen terska on todella kiihottava, mutta syvänpunainen ja vielä kiiltävä on ainakin mulle täydellinen turn off, en ottaisi suuhuni.

T. Gaymies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin on maailma mennyt?

Sinne mistä se on tullutkin. Alkuräjähdystä kohti jälleen.

Vierailija
64/67 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brittien versio on hyvä kun juontaja ja kisaajat on ymmärtäneet koko ohjelman vitsillä ja vapautuneena läppänä. Juontajakin usein kysyy kaikkee "tykkäisitkö uppoutua tuohon puskaan" tms. vapaamielistä juttua. Suomen version juontaja on kuin seipään niellyt tosikko.

Tää kertoo kaiken kotimaan versiosta:

"Olen hyvä käsistäni, Jani mainostaa, ja saa juontajan puuttumaan tilanteeseen.

Aijai, nyt tämä haastattelu menee liian pitkälle, Marja keskeyttää, kun tunnelma alkaa mennä jo turhan intiimiksi."

Vierailija
65/67 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno ohjelma. Tosin valitsisin mielumin toisen ihmisen kasvojen perusteella ja pukeissa. Eikö kukaan katsele tätä?

Vierailija
66/67 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson sitä yksin. Vaihdan kanavaa jos joku muu tulee siihen. Yllättäen siinä on ihan tavallisia ja mukavia ihmisiä.

Vierailija
67/67 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ihmettelen sitä miten mukavia nämä ihmiset ovat. Ja Maria on hyvä juontaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän