Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naked Attraction Suomi

Vierailija
09.04.2022 |

Onko kukaan katsonut, varsinkaan tätä uutta kautta? Mun mielestä koukuttava ohjelma, vaikka en ikinä itse menisikään siihen. Nyt katsoin jaksoa, jossa Miikka valitsi itselleen naista ja pohdin, onkohan hakijat ohjelmaan vähissä, kun selkeästi kukaan naisista ei ollut Miikkan makuun ja muutenkin tässä sarjassa ainakin naisilla on ihan kauniit vartalot, mutta naamat ovat lähinnä aina järkytys.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairas ohjelma.

Valita kumppania kuin potkaa lihatiskiltä kekrijuhliin.

Oksennus.

Sinä voit oksennella niin paljon kuin haluat, mutta myös tällaisesta ohjelmasta voi löytää rakkauden, Gemma ja James ovat olleet yhdessä vuodesta 2017, jolloin he olivat ohjelmassa mukana.

https://www.dailymail.co.uk/femail/article-9693055/Couple-met-Naked-Att…

Oksettavaa tehdä tämmöistä sontaa siksi, että joku Gemma ja James löytävät toisensa. 

Tuo on sinun mielipiteesi, mutta valtaosa ihmisistä on eri mieltä, koska ohjelmaa on tehty jo vuosikausia ja tuskin sitä tehtäisiin, jos sillä ei olisi katsojia.

Vierailija
22/67 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kullit on olleet usein ihan komeita.

Minusta yllättävän paljon tuppikulleja, enkä tällä tarkoita sitä, että pitäisi olla ympärileikattu, mutta sellainen, jossa terska on näkyvissä, on paljon kiehtovampaa katseltavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran nähnyt, että läskit tiputetaan yleensä ensimmäisinä.

Onko tuo mikään ihme, itse tekisin samoin, sen verran esteettinen olen.

Vierailija
24/67 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin suomiverdion kun tilasin olympialaisten takia disvoveryn.. noloa,kun samat tyypit monissa jaksoissa.

Brittiversiota katsoin myös,mutta mielestäni se ei ollut parempi. Siinähän avoimesti naureskeltiin " varustuksille" ja saatettiin puristella ilman lupaa vaikka jonkun kopissa olleen pakaroita.

Siinä mielessä Suomiversio parempi,ettei ketään arvostella rumasti. Ja näkyy ns. Tavallisia kroppia molemmissa ohjelmissa.

Onko tästä muuten jotain tutkimuksia? Joskus luin, että ns.home made por nokin olisi suositumpaa,kuin studioversiot. Osa ihmisistä haluaa nähdä "aidompaa".

Itse olen lopen kyllästynyt filtterireiden yms maailmaan.

Ei brittiversiossa kenellekään tai kenenkään varustukselle naureta, ainakaan ilkeään sävyyn, toki kommentoidaan suorasanaisesti, jos on jonkun mielestä liian pieni tai liian ohut ja brittiversiossahan valitsija tapaa karsitutkin ja voi vielä selittää sanomaansa, jos näyttääkin kasvoiltaan mielenkiintoiselta. En ole suomiversiota nähnyt, koska ne ovat maksullisia, mutta jossain mainospätkässä olin näkevinäni, että suomiversiossa pudotetut eivät tule tapaamaan valitsijaa vaan poistuvat "takakautta". Korjatkaa, jos olen väärässä. 

Vierailija
25/67 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmassa pitäisi olla myös ilman meikkiä. Olla ihan kokonaan luonnonasussa.

Vierailija
26/67 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmassa näkee aikapaljon  muokattuja vartaloita. Silikoneja ja lävistyksiä yms.

Vierailija
27/67 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin suomiverdion kun tilasin olympialaisten takia disvoveryn.. noloa,kun samat tyypit monissa jaksoissa.

Brittiversiota katsoin myös,mutta mielestäni se ei ollut parempi. Siinähän avoimesti naureskeltiin " varustuksille" ja saatettiin puristella ilman lupaa vaikka jonkun kopissa olleen pakaroita.

Siinä mielessä Suomiversio parempi,ettei ketään arvostella rumasti. Ja näkyy ns. Tavallisia kroppia molemmissa ohjelmissa.

Onko tästä muuten jotain tutkimuksia? Joskus luin, että ns.home made por nokin olisi suositumpaa,kuin studioversiot. Osa ihmisistä haluaa nähdä "aidompaa".

Ei brittiversiossa kenellekään tai kenenkään varustukselle naureta, ainakaan ilkeään sävyyn, toki kommentoidaan suorasanaisesti, jos on jonkun mielestä liian pieni tai liian ohut ja brittiversiossahan valitsija tapaa karsitutkin ja voi vielä selittää sanomaansa, jos näyttääkin kasvoiltaan mielenkiintoiselta. En ole suomiversiota nähnyt, koska ne ovat maksullisia, mutta jossain mainospätkässä olin näkevinäni, että suomiversiossa pudotetut eivät tule tapaamaan valitsijaa vaan poistuvat "takakautta". Korjatkaa, jos olen väärässä. 

Ekassa pudotuksessa poistuu takakautta, tokassa tulee pudotettu jo tapaamaan pudottajansa. Ja silloin juontaja Marja Kihlström aloittaa nolot mantransa, jostain kopista paljastuukin Pertti 60v järkyttävillä p ornoviiksillä ja Marja selittää 25-vuotiaalle pudottajatytölle, että "nyt kyllä näen sun ilmeestäsi, että kyllä harmittaa pudottaa näin upea tyyppi". Myötähäpeää.

Vierailija
28/67 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekassa pudotuksessa poistuu takakautta, tokassa tulee pudotettu jo tapaamaan pudottajansa. Ja silloin juontaja Marja Kihlström aloittaa nolot mantransa, jostain kopista paljastuukin Pertti 60v järkyttävillä p ornoviiksillä ja Marja selittää 25-vuotiaalle pudottajatytölle, että "nyt kyllä näen sun ilmeestäsi, että kyllä harmittaa pudottaa näin upea tyyppi". Myötähäpeää.

Onko myös suomiversiossa kuusi koppia tai ylipäänsä mitään eroavaisuuksia brittiversioon verrattuna?

Vierailija
29/67 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisiko joku täällä selittää vanhalle tädille mikä saa ihmiset hakemaan tällaiseen ohjelmaan?

Vierailija
30/67 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vajaaälyinen ohjelma vajaaälyisille, juontajakin vaikuttaa olevan lääketokkurassa.

Tuon ohjelman parhautta on nimenomaan juontaja, niin luonnollinen ja ennakkoluuloton ja myös se, että ohjelmassa annetaan kaikenlaisille ihmisille mahdollisuus, ikään, ihonväriin, kropan täydellisyyteen tai seksuaalisuuteen katsomatta.

Parhautta sanan käyttäjät ovat juuri niitä vajaaälyisiä.

Vierailija
31/67 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vajaaälyinen ohjelma vajaaälyisille, juontajakin vaikuttaa olevan lääketokkurassa.

Tuon ohjelman parhautta on nimenomaan juontaja, niin luonnollinen ja ennakkoluuloton ja myös se, että ohjelmassa annetaan kaikenlaisille ihmisille mahdollisuus, ikään, ihonväriin, kropan täydellisyyteen tai seksuaalisuuteen katsomatta.

Parhautta sanan käyttäjät ovat juuri niitä vajaaälyisiä.

Ja sinä se kaikkivaltias nero, jolla on ehkä kuitenkin hiukan liian suuret kuvitelmat omasta erinomaisuudesta?

Vierailija
32/67 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaisiko joku täällä selittää vanhalle tädille mikä saa ihmiset hakemaan tällaiseen ohjelmaan?

Seikkailunhalu, uteliaisuus, jännitys, ehkä, mutta kaikilla on titenkin omat motiivit?

Vierailija
33/67 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, Tansel on hyvä esimerkki siitä. 

https://www.is.fi/viihde/art-2000008582005.html

Tanselin komeuden voi nähdä tästä.

https://movies123-online.me/tv-show/naked-attraction-season-8/wxtgW0Jt/…

Vierailija
34/67 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, Tansel on hyvä esimerkki siitä. 

https://www.is.fi/viihde/art-2000008582005.html

Tanselin komeuden voi nähdä tästä.

https://movies123-online.me/tv-show/naked-attraction-season-8/wxtgW0Jt/…

No onhan tuo Tansel melkoinen kantakirjaori, ihmekö, jos varakas nainen tarjonnut kunnon korvausta🤣

Vierailija
35/67 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelma on kaunis esimerkki siitä kuinka sisäinen kauneus onkan tänä päivänän  tärkeä. Eikä kumppani ole niin karvan päälle, eikä kullin.- ja pallinkaan.

Eikä naisen ylä ja alahuulten kokokaan mitään meinaa, vain rakkaus. Koska näihin otetaan haju mukaan, sehän on eläinmaailmassa se oleellisin. Metsään vain ja juostaan hajun perässä, side silmillä.

Vierailija
36/67 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hemmetti miten irstasta. 

Vierailija
37/67 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha!

On pistetty likoon ensin muuma euro, kaikkeen ulokkeeseen lisuketta tursottamalla. Esiintymisestä maksetaan ja saattahan sieltä rahakas elättäjä eteen tupsahtaa. Voi pukata uutta uraakin,  jos joku äkkää parhaat  ylä-tai alahuulet.

Vierailija
38/67 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni olisi puolisonsa valinnut pelkän alastomuuden perusteella?  Siis sen jonka kanssa aikoo viettää loppuelämänsä.  En jaksa uskoa monikaan meistä.  Siksi yhtä hyvin voisi olla uikkareilla. Näkyisi kylliksi mutta olisi jotenkin rennopaa ja luontevampaa.

Vierailija
39/67 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis brittiversiossa, en Suomi-versiota ole nähnyt, kun ei ole avoimesti katsottavissa.

Sitä on hauska seurata, kun joillakin alkaa selvästi veri vähän kiertää. :)

Tuota verenkiertoa on selvästi havaittavissa myös tämän illan jaksossa, jos ohjelmatiedot pitävät paikkansa ja Aina valitsee komean Mattyn, joka on menettänyt toisen jalkansa polven alapuolelta. Täältä voitte kurkata jakson jo ennakkoon, niin saatte sitten illalla keskittyä Bacheloreihin.

Vierailija
40/67 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis brittiversiossa, en Suomi-versiota ole nähnyt, kun ei ole avoimesti katsottavissa.

Sitä on hauska seurata, kun joillakin alkaa selvästi veri vähän kiertää. :)

Tuota verenkiertoa on selvästi havaittavissa myös tämän illan jaksossa, jos ohjelmatiedot pitävät paikkansa ja Aina valitsee komean Mattyn, joka on menettänyt toisen jalkansa polven alapuolelta. Täältä voitte kurkata jakson jo ennakkoon, niin saatte sitten illalla keskittyä Bacheloreihin.

Rasta-Matilla alkaa vähän jöpöttää🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi