Mikä oli sinun ensioire koronassa?
Kommentit (31)
Kurkku tuntui oudolta. Ei kipeä eikä karhea, mutta kun nielaisi niin tunsi ettei ole normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Olen rokottamaton. Minulla alkoi nuhalla. Eipä sen erikoisempia oireita ollut. Ei tullut edes kuumetta.
Itse myös rokottamaton ja nokka hieman vuotaa. Pitää ehkä testi tehdä.. Ap
Kurkku oli kipeä ja tukkoinen, ihan kuin jotakin pölyä olisi siellä iso kasa.
Lisäksi päänsärky ja "todellisuudesta irtonainen olo" satunnaisesti.
Olen onneksi kolmesti rokotettu.
Kuiva yskä ja seuraavaksi tuli lihaskivut.
Päänsärkyä ja voimattomuutta ke, to aamuna karhea kurkku ja " kipeä olo". Nyt nuhaa ja painetta poskionteloista, pientä lämpöä. Eilen olin aika voimaton. Buranaa droppaan 38 h välein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen rokottamaton. Minulla alkoi nuhalla. Eipä sen erikoisempia oireita ollut. Ei tullut edes kuumetta.
Mulla on vahva altistuminen, selkeät koronan oireet, mutta kotitesti näyttää kerta toisensa jälkeen negatiivista.
Ensimmäiset oireet oli päänsärky ja äänen käheytyminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vahva altistuminen, selkeät koronan oireet, mutta kotitesti näyttää kerta toisensa jälkeen negatiivista.
Mullakin oli ihan pcr:llä varmistettu korona ja selkeät oireet mutta ag-testit oli negatiivisia. Otin testit ihan ohjeiden mukaan.
Vähän karhea kurkku niinkuin täällä on moni muukin sanonut, ei kipeä kuitenkaan. En olis edes tajunnut koronaksi ilman testiä. Ei rokotuksia otettuna
Ensimmäisenä päivänä oli lähinnä kurkun karheutta. Ehkä pientä nuhaakin? En muista kunnolla, koska sitä on muutenkin niin usein että en kiinnitä siihen huomiota.
Selkäkipu jonka jälkeen alkoi parin päivän päästä flunssa.
Outo päänsärky ja oudot lihas ja nivelkivut keskellä yötä.
Muita oireita ei tullutkaan, nuha kolmen päivän päästä.
Vähän nuhaa, ei muuta.
3 rokotusta.
Oireet etenemisjärjestyksessä päivittäin. Olen 45 perusterve nainen. 3 rokotusta
1. Nielu nenän takaata kipeä ja limainen. Kotitesti neg
2. Sama kuin 1 + lämpö nousee. Virallinen testi pos.
3-4. Yskä, nielukipu, limaisuus, nuha. kuume sahaa 38-39.9 välillä. Kuumelääkkeet tehoavat huonosti, panadol+burana kombo koronapäivystyksen ohjeilla
5-6. kuume laskee lämpöilyksi. Yskä ja nuha. Ääni pois.
7. Tunne, että kyllä tämä tästä. Ei kuumetta, mutta väsynyt olo
8. Lämpö nousee uudestaan. Yskä ja nuha hellittävät.
9. Sama kuin 8.
10. Ei kuumetta, edes lämpöä. Syke nousee ja rytmihäiriöitä
11. Sydän reagoi —> lääkäriin. Vuodelepoon
12-15. Syke nousee kun nousen vähänkään ylös ja rytmihäiriöt alkaa myös heti. Ei kuumetta, ihan vähän yskää
Tilanne jatkuu…. milloinkahan loppuu??
Jalkapohjien tunnottomuus. Sit alkoi olemaan pientä nuhaa ja lopulta pitkään kestävä korkea kuume.
Kurkun kutina. Myöhemmin tuli flunssan oireet. 2vk kesti mutta ei ollut paha. Kolmesti rokotettu olen.
Hirveä nuha. Sitten meni ääni käheäksi ja nousi kuume.