Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monta tiliä?

H....äp
08.04.2022 |

Montako tiliä sulla eri pankeissa?

Mulla on 4 pankissa tilit.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat samassa.

Vierailija
2/22 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma on Aktiassa ja miehen kanssa yhteinen S-pankissa. Tai siis S-pankin tili on miehen, mutta mulla on siihen täydet käyttöoikeudet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilejä vain kahdessa, sijoituksia yhteensä neljässä

Vierailija
4/22 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohessa 1 oma ja toinen miehen kanssa yhteinen sekä s pankissa 1 oma.

Vierailija
5/22 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi. En näe mitään mieltä maksaa usean pankin tilinhoitomaksuja.

Vierailija
6/22 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä 2 omaa, miehen kanssa 3 yhteistä.

Vierailija
7/22 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi. En näe mitään mieltä maksaa usean pankin tilinhoitomaksuja.

Kannattaa vaihtaa pankkia sellaiseen jossa et joudu maksamaan mitään tilinhoitomaksuja, turhaa rahanmenoa.

Vierailija
8/22 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on molemmilla palkkatilit ja lisäksi menneisyydestä jäänyt raksatili (nyk jemma) ja yksi tili laskuille.

S-pankissa omat tilit rahastojen takia

Vierailija
9/22 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä pankissa kaksi tiliä, toinen päivittäiskäyttöön ja toinen säästämiseen. Nyt kun on alkanut tulla noita ongelmia, oon kyllä miettinyt pitäisikö hajauttaa pariin eri pankkiin. Toisaalta ei huvita juuri maksaa ylimääräisiä tilinhoitokuluja uudesta tilistä. Onko missään pankissa enää ilmaista pitää rahojaan?

Vierailija
10/22 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Op:ssa on käyttö- ja säästötili, ja S-pankissa tili bonuksille, en käytä sitä muuhun.

Vierailija
11/22 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordeassa vanhastaan kaksi, nämä olisi tarkoitus ajaa jossain vaiheessa alas maksujen vuoksi. S-Pankissa saa ilmaiseksi avata vaikka kuinka paljon tilejä ja siellä mulla onkin 8 tiliä joista kahteen visa electronkin. 

Vierailija
12/22 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä pankissa kaksi tiliä, toinen päivittäiskäyttöön ja toinen säästämiseen. Nyt kun on alkanut tulla noita ongelmia, oon kyllä miettinyt pitäisikö hajauttaa pariin eri pankkiin. Toisaalta ei huvita juuri maksaa ylimääräisiä tilinhoitokuluja uudesta tilistä. Onko missään pankissa enää ilmaista pitää rahojaan?

Esim Bank Norwegian säästötili on ilmainen, saa jopa jotain 0,7% korkoa ja rajattomat nostot. Big Bank (Viron talletussuojan parissa) tarjoaa säästötilejä, mutta määräaikaisia. Olen hajauttanut maariskiä siis niin että varoja on Suomessa, Norjassa ja Virossa. Juuri nyt tuntuu hyvältä että suurin osa käteisestä on NATO maiden pankeissa :D ( käteisen lisäksi on sitten rahastot ja osakkeet, suomi/europpaa/taiwan/kiina/usa). Ihan riihikuivaa on 1000e kotona. Eiköhän johonkin jää jotain vaikka venäjä pamauttaisi ja suomen pankit iskee nostorajoitukset. 

Vierailija
13/22 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tiliä OP:ssa, kaksi tiliä Danskessa ja yhteinen tili S-Pankissa.

Vierailija
14/22 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordeassa kaksi tiliä ja yksi S-pankissa. Kaikki omia tilejä.

Vierailija
15/22 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä on 2 tiliä(Danske), toisessa 1 tili(Nordea) ja on S- tili sekä vielä yks Aktiassa(joka pitäis lopettaa turhana).

En tiedä onko mitään järkeä tällaisella "hajauttamisella". Noilla kahdella ekalla tilillä myös AO- tilit, niitä on mukava seurata miten toimivat ja molemmat ihan ok. Ehkä Nordea kuitenkin kätevämpi ja hyvä Invest- toiminto.

Vierailija
16/22 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästötilit Bank Norwegian, Svea, Danske ja Nordea. Käyttötili OP ja välillä S-Pankki, jossa kaksi tiliä. Lisäksi löytyy yksi amerikkalainen pankkitili, josta ei mene maksuja. Eli 8 tiliä yhteensä ja vielä voisin ottaa Revolutin tai N26-tilin, jos tulisi reissattua enemmän.

Vierailija
17/22 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu täysin siitä, millainen asiakkuus on. Minulla on Nordeassa neljä tiliä, enkä ole maksanut vuosikausiin minkäänlaisia kuukausimaksuja. Lisäksi minulla on S-pankissa yksi tili, joka on myös ilmainen.

Vierailija
18/22 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordeassa omia kaksi + puolison kanssa yhteinen taloustili. S-pankissa bonuksia varten tili, muuhun en sitä käytä. Rahastot Nordnetissa.

Vierailija
19/22 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmessa pankissa 6 tiliä.

1) tili joka minulla on ollut aina, jonne palkka tulee

2) käyttötili (periaatteessa turha mutta tykkään systeemistä itse että siirrän viikon alussa käyttörahan tilille jonka käytän viikon aikana)

3) laskutili

4) puskuritili

5) asp-tili

6) osakesäästötili

Vierailija
20/22 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säästötilit Bank Norwegian, Svea, Danske ja Nordea. Käyttötili OP ja välillä S-Pankki, jossa kaksi tiliä. Lisäksi löytyy yksi amerikkalainen pankkitili, josta ei mene maksuja. Eli 8 tiliä yhteensä ja vielä voisin ottaa Revolutin tai N26-tilin, jos tulisi reissattua enemmän.

Niin ja näistä ainoana maksaa Danske, sillä säästötilistä tuli maksullinen viime vuoden lopulla. Se on kuitenkin liitetty rahastosäästöihin, joten tiliä ei voi lopettaa ilman rahastojen myyntiä. Yksi vaihtoehto olisi hajauttaa rahastojen myynti usealle vuodelle, jotta saisin myyntivoitot verottomana - tällä tavoin käteen jäisi enemmän kuin jos myisin kaikki kerralla säästääkseni tilin palvelumaksun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme