Will Smith sai 10 vuoden porttikiellon oscar-gaalaan ja muihin akatemian tapahtumiin tai tilaisuuksiin!
Will Smith sai 10 vuoden porttikiellon Oscar-gaalaan
Will Smithillä ei ole asiaa Oscar-gaaloihin pitkään aikaan.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/5503f00b-9773-4ccb-8df1-8c7d84d…
Kommentit (65)
Ei ole fyysinen väkivalta oikein, mutta ei ollut oikein myöskään Chris Rockin kertoma "vitsi". Itse olen sairastanut syövän ja hoitojen takia ollut kalju. Se oli todella kova paikka ja kyllä olisi saanut ikuiset vihat niskaansa jos joku olisi "vitsaillut" mun kaljusta.
N41
Vierailija kirjoitti:
Ei ole fyysinen väkivalta oikein, mutta ei ollut oikein myöskään Chris Rockin kertoma "vitsi". Itse olen sairastanut syövän ja hoitojen takia ollut kalju. Se oli todella kova paikka ja kyllä olisi saanut ikuiset vihat niskaansa jos joku olisi "vitsaillut" mun kaljusta.
N41
Rock ei tiennyt Jadan pälvikaljusta. Ilmeisesti piti tyylivalintana ja Jada itse on hehkuttanut, kuinka pitää siitä eikä välitä mitä muut ajattelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rock olisi myös ansainnut kunnon rangaistuksen.
Täällä 'koulukiusaajat' alapeukuttamassa ja puolustelemassa kiusaajaa.
Ja sinä väkivallan ihannoitsija puolustelet puolta pienempien hakkaamista.
Rock olisi myös...
Oletpa tyhmä.
eri
Itse olet tyhmä.
eri
Vierailija kirjoitti:
Toi neiti Rock sai just sitä mitä kerjäsi mutta liian vähän. Oscar-gaala ei ole mikään Roast, jossa pilkataan toisten sairauksia tuolla tavalla julkisesti... ei, Smith teki juuri niinkuin pitikin ja puolusti naisensa kunniaa. Neiti Rockilla oli toki mahdollisuus puolustaa näkökantaansa... v.ttuilussa on se vaara, että se saattaa alkaa oikeasti kohdetta v.tuttamaan ja silloin pitää olla valmis vastaamaan seurauksista. Yleisesti ottaen ei kannata aukoa päätään puolimetriä pitemmälle kaverille.
Yllättävintä tässä on, että tämä ei tainnutkaan olla käsikirjoitettu tapahtuma.
Jada ei ole sairas. Hänellä on pälvikalju, koska on ylikäsitellyt hiuksiaan. Mutta itse kuulemma pitää siilistään.
Oscar-gaala on aikoinaan ollut täynnä glamouria, eleganssia ja cooleja ihmisiä.
Nyt nykyajan puupäät ovat pilanneet senkin. Glamour on kuollut.
Kukaan ei marssinut vieraista ulos todistettuaan suora väkivaltaa ja aggressiota vaikka se tapahtui kaikkien katseen alla ---> päälavalla.
Show must go on vaan.
Vierailija kirjoitti:
Herranen aika taas mitä liioittelua. Pedofiilit ja ties vaikka mitkä limanuljaskat saa vapaasti tulla akatemian tilaisuuksiin ja sitten pienestä läpsäisystä enemmän kuin Suomessa saa murhasta. On taas draama kuningattaret olleet liikkeellä kun on reagoitu. Näköjään ihmisiä sitten saa pilkata aivan vapaasti ja heidän sairauksiaan ja pitäisi vain kaikki ottaa nöyrästi vastaan.
Jada Pinkett Smithin ainoa sairaus on narsismi. Sillä EI ole alopeciaa. Se on nöyryyttänyt Will Smithiä julkisesti jo vuosia, se läpsäisy olis pitänyt ohjata siihen vieressä istuvan vaimon naamaan, ei Chris Rockiin.
"Celebrities are no longer in "the cool-club"
We not so cool anymore...
Jim Carrey
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä väkivallan ihannoitsija puolustelet puolta pienempien hakkaamista.
Tällaisesta kommentista näkee miten huonosti toisten kommentteja luetaan. Eihän tuossa edellisessä ole millään lailla puolusteltu väkivaltaa. On vain esitetty mielipide ivaamista vastaan.
Noissa palkintogaaloissa roastataan AINA näyttelijöitä. Aina. Siellä olis pitänyt olla Ricky Gervais juontamassa, olisi mennyt huomattavasti pidemmälle kuin Rock.
Vierailija kirjoitti:
Meni ihan kuin Suomessakin: koulukiusaaja sai jäädä ja hänestä tehtiin uhri. Kiusaamista vastaan noussut sankari sen sijaan sai kaikki syyt niskoilleen, hänet häädettiin pois ja hänestä tehtiin roisto.
Kiusaaja = Jada
Uhrit = Will & Chris
Vierailija kirjoitti:
N41
Jada ei ole kalju. On ajanut itse siiliksi päänsä. Eikä sillä ole myöskään pälvikaljua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi neiti Rock sai just sitä mitä kerjäsi mutta liian vähän. Oscar-gaala ei ole mikään Roast, jossa pilkataan toisten sairauksia tuolla tavalla julkisesti... ei, Smith teki juuri niinkuin pitikin ja puolusti naisensa kunniaa. Neiti Rockilla oli toki mahdollisuus puolustaa näkökantaansa... v.ttuilussa on se vaara, että se saattaa alkaa oikeasti kohdetta v.tuttamaan ja silloin pitää olla valmis vastaamaan seurauksista. Yleisesti ottaen ei kannata aukoa päätään puolimetriä pitemmälle kaverille.
Yllättävintä tässä on, että tämä ei tainnutkaan olla käsikirjoitettu tapahtuma.
Jada ei ole sairas. Hänellä on pälvikalju, koska on ylikäsitellyt hiuksiaan. Mutta itse kuulemma pitää siilistään.
Jos hänellä olisi pälvikalju, päässä olisi kaljuja länttejä. Näin ei ole hänellä ollut koskaan, Oscar -gaalassakin oli nätti kello viiden sänki ilman yhtään kaljua länttiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Will Smith kannustaa ihmisiä väkivaltaan. Milloinkohan joku menee kesken esityksen paukkaamaa Sami Hedbergiä turpaa, kun kokee tulleensa nöyryytetyksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N41
Jada ei ole kalju. On ajanut itse siiliksi päänsä. Eikä sillä ole myöskään pälvikaljua.
Joo, voi olla, että valehtelee asiasta, koska hiukset tosiaan näyttävät kasvavan ihan tasaisesti pääkopassa. Hiukset ehkä ohentuneet ylikäsittelyn takia, veti siiliksi väliaikaisesti ja pälvikaljuudella saa sympatiaa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herranen aika taas mitä liioittelua. Pedofiilit ja ties vaikka mitkä limanuljaskat saa vapaasti tulla akatemian tilaisuuksiin ja sitten pienestä läpsäisystä enemmän kuin Suomessa saa murhasta. On taas draama kuningattaret olleet liikkeellä kun on reagoitu. Näköjään ihmisiä sitten saa pilkata aivan vapaasti ja heidän sairauksiaan ja pitäisi vain kaikki ottaa nöyrästi vastaan.
Jada Pinkett Smithin ainoa sairaus on narsismi. Sillä EI ole alopeciaa. Se on nöyryyttänyt Will Smithiä julkisesti jo vuosia, se läpsäisy olis pitänyt ohjata siihen vieressä istuvan vaimon naamaan, ei Chris Rockiin.
Ai kamala, onkohan Will tietoinen tästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N41
Eikö Will Smithin vaimon hius muodissa ollut kyse rohkeudesta, kun valtaosa muista naisista oscareissa käyttivät peruukkia?
Vierailija kirjoitti:
Eikä Jadakaan ollut tyytyväinen, vaan kääntyi miestään vastaan :(
Will parka.
Will yritti tulkita vaimonsa ilmeistä miten piti toimia. No hän meni sitten lyömään ja puolustamaan naisen "kunniaa". Lopputuloksena julkinen häpeä ja hullun maine, ja vaimokin syyttää. Ja menee sen nuoren jätkän luo. Will on ilmeisesti typerys ja täysi cuck.
Jada on jotenkin kuuma tuossa kaljussaan ja avoimessa seksuaalisuudessaan. Will ei sitä tajua, hän on ihan sekaisin miten pitäisi toimia ja vaimonsa tossun alla. Tulee mieleen oma itseni parikymppisenä, kun seurustelin dominoivan tytön kanssa. Minäkin olen mennyt lyömään toista miestä, koska hän loukkasi tätä tyttöä ja tyttö katsoi minua siihen malliin, että menepä nyt ja lyö. Loppujen lopuksi pääsin putkaan ja tyttö syytti minua hulluksi. Tarpeetonta kai sanoakaan, että hän myös petti minua ja syytti siitäkin minua.
EVVVK. kuka?piru..muka?!on,joku: w.Smith? (noit. on miljoonamaailmassa..SO?) "whoCares"=noBody! - EVVVK.
Vierailija kirjoitti:
"Celebrities are no longer in "the cool-club"
We not so cool anymore...
Jim Carrey
ASIAA. niitotta..soon, kyl: Hyvä.
Ok, lakia on rikottu (crime), mutta ilman uhrin ilmoitusta tai yhteistyötä voidaan syyttää rikkomuksesta (misdemeanor) koska pahoinpitelystä tai tuottamuksellisesta väkivallan teosta (felony) ei ole todisteita tai edes uhrin todistusta. Ilmeisesti ei maksa vaivaa, vaikka teknisesti on mahdollista.