Kysy hyllyttäjältä!
Raskas työpäivä takana, nyt makoilen sohvalla.
Kysykää jos jotain tulee mieleen.
Kommentit (72)
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:06"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:51"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:29"] [quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:27"]Hei älkää haukkuko ap:ta :( Kai te "paremmat" ihmiset tajuatte, että ap:n työ on tärkeä ja ilman sen työn tekijää te ette kävisi kaupassa. Mielestäni ap tekee tärkeämpää työtä kuin n. puolet korkeakoulutetuista humanisteista, jotka eivät tuota mitään muuta kuin kuluja ja mielipahaa yhteiskunnalle. t. m28 [/quote] Taidat vain pitää minusta koska twerkkaan :D Ap [/quote] En myönnä, että olisi pelkästään siksi ;) Kunhan puolustan meitä raskaan ja tärkeän työn raatajia, sillä olen duunari itsekin :) t. m28 [/quote] Mitäs sinä duunailet? Ap
[/quote]
No en halua tarkkaa työtehtävää paljastaa, koska olen jo möläyttänyt täällä ikäni ja sukupuoleni ja meitä kollegoita on suomessa vähän, mutta toimiala on rakennustuoteteollisuus. Työni on raskasta ja teknisesti vaativaa suomalaista käsityötä.
t. m28
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:28"]Millaiset ovat työaikasi?
[/quote]
Kuudesta kahteentoista teen aika usein, joskus lyhyempiäkin päiviä. Aamuun sijoittuvat kuitenkin aika lailla aina.
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:30"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:06"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:51"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:29"] [quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:27"]Hei älkää haukkuko ap:ta :( Kai te "paremmat" ihmiset tajuatte, että ap:n työ on tärkeä ja ilman sen työn tekijää te ette kävisi kaupassa. Mielestäni ap tekee tärkeämpää työtä kuin n. puolet korkeakoulutetuista humanisteista, jotka eivät tuota mitään muuta kuin kuluja ja mielipahaa yhteiskunnalle. t. m28 [/quote] Taidat vain pitää minusta koska twerkkaan :D Ap [/quote] En myönnä, että olisi pelkästään siksi ;) Kunhan puolustan meitä raskaan ja tärkeän työn raatajia, sillä olen duunari itsekin :) t. m28 [/quote] Mitäs sinä duunailet? Ap
[/quote]
No en halua tarkkaa työtehtävää paljastaa, koska olen jo möläyttänyt täällä ikäni ja sukupuoleni ja meitä kollegoita on suomessa vähän, mutta toimiala on rakennustuoteteollisuus. Työni on raskasta ja teknisesti vaativaa suomalaista käsityötä.
t. m28
[/quote]
Suomalainen käsityö on minun mieleeni ;) Olen myös aika hyvä käsityöläinrn itsekin ;)
.....anteeksi :D
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:23"]kunnes joku asiakas vie sen yhden hillopurkin ja hyllyyn jää kamala aukko. Ap
[/quote]
Minä laitan aina taaemmaisen pakkauksen siihen eteen, jotta rivi näyttää nätiltä (ellen sitten vienyt viimeistä).
Kiva, että tykkäät työstäsi, ap. Minäkin voisin hyllyttää, mutta kunto ei varmaankaan kestäisi.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:41"]Oletko ylipainoinen
[/quote]
En ole, Ihan sutjakka.
Hyllyttäjä on taas linjoilla mutta tuskin ketään nyt enää kiinnostaa :D
Ap
Paljonko saat palkkaa tunnilta?
Mainitsit että edellisissä työpakoissa ei ole ollut niin kivaa porukkaa kuin nykyisessä. Millaista porukkaa niissä edellisissä oli? Oliko kiusaamista tms?
Tsemppiä töihisi :) !
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:37"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:36"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:32"]Mua alkaa aina kauheasti naurattamaan, kun ihmiset, jotka eivät ole koskaan tehneet työtä X alkavat neuvoa työn X tekijää, että miten hänen pitäisi tehdä työnsä. :D
Ootte noloja.
t. m28
[/quote]
Ja sua ei mitenkään tietenkään mikään hygieniaan liittyvä toimintatapa saa koskaan järkyttymään? Noloa.
[/quote]
Peltipurkki joka on pari minuuttia lattialla ei ole minusta kovin järkyttävää.
[/quote]
Ja se peltipurkki nostetaan kotona keittiön pöydälle. Sama kuin jotkut p**kaset lenkkarit nostettas keskelle keittiön pöytää. O_o
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:39"]Minkä ikäinen oot ap?
[/quote]
Tähän et vielä vastannut...
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:37"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:36"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:32"]Mua alkaa aina kauheasti naurattamaan, kun ihmiset, jotka eivät ole koskaan tehneet työtä X alkavat neuvoa työn X tekijää, että miten hänen pitäisi tehdä työnsä. :D
Ootte noloja.
t. m28
[/quote]
Ja sua ei mitenkään tietenkään mikään hygieniaan liittyvä toimintatapa saa koskaan järkyttymään? Noloa.
[/quote]
Peltipurkki joka on pari minuuttia lattialla ei ole minusta kovin järkyttävää.
[/quote]
Ja se peltipurkki nostetaan kotona keittiön pöydälle. Sama kuin jotkut p**kaset lenkkarit nostettas keskelle keittiön pöytää. O_o
[/quote]
Meidän kaupassa ei laiteta tuotteita edes hyllyttäessä lattialle, mutta ei ne kyllä siltikään mitenkään erikoisen puhtaasti säilytettyjä ole = ovat aika paskaisia. Mut tuskin kuolet siihen...
[quote author="Vierailija" time="01.102015 klo 17:20"]Ovatko asiakkaat pervoja?
[/quote]
Kyllähän sitä kaikenlaisia ehdotuksia tässä työssä kuulee. Useimmiten kyllä lähinna vain vähän vihjailevia "tuus kahville nätti tyttö pyllistäs vähän"-heittoja.
Ap