Kysy hyllyttäjältä!
Raskas työpäivä takana, nyt makoilen sohvalla.
Kysykää jos jotain tulee mieleen.
Kommentit (72)
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:37"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:36"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:32"]Mua alkaa aina kauheasti naurattamaan, kun ihmiset, jotka eivät ole koskaan tehneet työtä X alkavat neuvoa työn X tekijää, että miten hänen pitäisi tehdä työnsä. :D Ootte noloja. t. m28 [/quote] Ja sua ei mitenkään tietenkään mikään hygieniaan liittyvä toimintatapa saa koskaan järkyttymään? Noloa. [/quote] Peltipurkki joka on pari minuuttia lattialla ei ole minusta kovin järkyttävää.
[/quote]Kaikki eivät pese sitä säilykepurkkia ennen avaamista, kun uskovat, että sitä ei ole säilytetty pitkin lattioita.
Miten nätisti kasaat ne ylimääräiset tuotteet sinne takimmaisten taakse? Joskus karkkihyllyssä ollu kauheat sekasotkukasat siellä karkkirasioiden takana perällä.
Mitä tuotetta on inhottavin hyllyttää ja miksi?
Työskenteletkö joka osastolla ja mistä osastosta tykkäät eniten?
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:46"]
Mitä tuotetta on inhottavin hyllyttää ja miksi?
[/quote]maitotuotteet kun joutuu olemaan kylmässä
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:42"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:12"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:02"]Kuuluuko sinun tehtäviisi myös huolehtia siitä, että päiväysvanhat tuotteet tulee poistetuksi hyllystä? [/quote] Ei varsinaisesti kuulu, mutta päiväysten mukaan tuotteita järjestellessä kyllä osuu silmään, jos joukossa on vanha tuote. Sellaidet otan tietysti pois hyllystä. On vielä erikseen sitten tarkistuskierroksia muiden ihmisten toimesta. Ap
[/quote]Just ostin pakasteen, joka oli vanhentunut kuukausi takaperin. Kenen tehtävä on tarkistaa pakastealtaiden tuotteet?
[/quote]
Riippuu kaupasta, meillä on pakastehyllyttäjä ja pakastevastaava, en tiedä kumman tehtävä tuo nyt varsinaisesti on.
Paljon on palkka ja teetkö muutakin työtä kuin hyllytät? saatko merkata tuptteita hävikkiin tai tehdä tilauksia? itse olen ollut töissä pienmyymälässä ja siellä piti tehdä monenlaisia kaupan työtehtäviä
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:29"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:27"]Hei älkää haukkuko ap:ta :( Kai te "paremmat" ihmiset tajuatte, että ap:n työ on tärkeä ja ilman sen työn tekijää te ette kävisi kaupassa. Mielestäni ap tekee tärkeämpää työtä kuin n. puolet korkeakoulutetuista humanisteista, jotka eivät tuota mitään muuta kuin kuluja ja mielipahaa yhteiskunnalle. t. m28 [/quote] Taidat vain pitää minusta koska twerkkaan :D Ap
[/quote]
En myönnä, että olisi pelkästään siksi ;) Kunhan puolustan meitä raskaan ja tärkeän työn raatajia, sillä olen duunari itsekin :)
t. m28
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:51"]
Paljon on palkka ja teetkö muutakin työtä kuin hyllytät? saatko merkata tuptteita hävikkiin tai tehdä tilauksia? itse olen ollut töissä pienmyymälässä ja siellä piti tehdä monenlaisia kaupan työtehtäviä
[/quote]tosin tästä on jo jokunen vuosi aikaa ja toi palkka kiinnostaa onko se noussut niistä ajoista
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:45"]Miten nätisti kasaat ne ylimääräiset tuotteet sinne takimmaisten taakse? Joskus karkkihyllyssä ollu kauheat sekasotkukasat siellä karkkirasioiden takana perällä.
[/quote]
Yritän mahdollisimman sievästi kasata, yleensä etsin läheltä tuotteen jota on vain vähän ja laitan ylimääräiset niiden taakse. Joskus tuotteita kuitenkin on tilattu aivan liikaa ja käsky on laittaa kaikki hyllyyn. Tällöin syntyy pakostakin sekasotkuja.
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:42"]Käyks teil koskaan mitään tarkastajaa? Sanooks sekin, et laita vaan ne kamat lattialle.
[/quote]
Onko tehty Oiva-tarkastusta?
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:46"]Mitä tuotetta on inhottavin hyllyttää ja miksi?
[/quote]
Muropaketit, ehdottomasti! Kaatuilevat, eivät pysy suorassa, jos yksikin on väärässä asennossa niin kaikki menee pieleen.
Enimmäkseen olen säilykkeissä ja kuiva-aineissa, mutta myös muilla osastoilla tarvittaessa. Säilykkeet, kastikkeet yms. ovat ihanimpia, sillä hyllystä tulee niin kaunis.
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:53"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:42"]Käyks teil koskaan mitään tarkastajaa? Sanooks sekin, et laita vaan ne kamat lattialle.
[/quote]
[/quote]
On, tulos erinomainen.
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:53"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:42"]Käyks teil koskaan mitään tarkastajaa? Sanooks sekin, et laita vaan ne kamat lattialle.
[/quote]
[/quote]
On, tulos erinomainen.
Ap
[/quote]
Ohhohh!!! O_o
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:53"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:42"]Käyks teil koskaan mitään tarkastajaa? Sanooks sekin, et laita vaan ne kamat lattialle.
[/quote]
[/quote]
On, tulos erinomainen.
Ap
[/quote]
Ei voi olla erinomainen. Sen pitää olla Oivallinen. Ei Oivaraportissa ole mainintaa "erinomainen".
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:59"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:53"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:42"]Käyks teil koskaan mitään tarkastajaa? Sanooks sekin, et laita vaan ne kamat lattialle. [/quote] Onko tehty Oiva-tarkastusta? [/quote] On, tulos erinomainen. Ap [/quote] Ohhohh!!! O_o
[/quote]
Just tää on se reaktio, mikä mua naurattaa einiten, kun... (itseäni lainaten)
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:32"]
Mua alkaa aina kauheasti naurattamaan, kun ihmiset, jotka eivät ole koskaan tehneet työtä X alkavat neuvoa työn X tekijää, että miten hänen pitäisi tehdä työnsä. :D
Ootte noloja.
t. m28
[/quote]
Ja näinhän siinä sitten taas kävi :)
t. m28
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:02"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:53"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:42"]Käyks teil koskaan mitään tarkastajaa? Sanooks sekin, et laita vaan ne kamat lattialle.
[/quote]
[/quote]
On, tulos erinomainen.
Ap
[/quote]
Ei voi olla erinomainen. Sen pitää olla Oivallinen. Ei Oivaraportissa ole mainintaa "erinomainen".
[/quote]
Pahoitteluni, olen vain nähnyt sen hymynaaman seinällä, en ole pahemmin jäänyt lukemaan. Oivallista siis varmaankin tarkoitin mikäli sillä nimellä sitä parasta tuöosta sitten kutsutaan :D
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:51"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:29"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:27"]Hei älkää haukkuko ap:ta :( Kai te "paremmat" ihmiset tajuatte, että ap:n työ on tärkeä ja ilman sen työn tekijää te ette kävisi kaupassa. Mielestäni ap tekee tärkeämpää työtä kuin n. puolet korkeakoulutetuista humanisteista, jotka eivät tuota mitään muuta kuin kuluja ja mielipahaa yhteiskunnalle. t. m28 [/quote] Taidat vain pitää minusta koska twerkkaan :D Ap
[/quote]
En myönnä, että olisi pelkästään siksi ;) Kunhan puolustan meitä raskaan ja tärkeän työn raatajia, sillä olen duunari itsekin :)
t. m28
[/quote]
Mitäs sinä duunailet?
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:51"]Paljon on palkka ja teetkö muutakin työtä kuin hyllytät? saatko merkata tuptteita hävikkiin tai tehdä tilauksia? itse olen ollut töissä pienmyymälässä ja siellä piti tehdä monenlaisia kaupan työtehtäviä
[/quote]
Palkka on kymmenen euron tienoilla per tunti.
Olen ns. 'puhdas' hyllyttäjä, joka tosin tarkoittaa myös sitä, että en tee täysiä päiviä.
Ap
Toinen kaupassa työskentelevä täällä! Siis kyl meilläkin tölkkejä jopa KASATAAN LATTIALLE! Hui