Kysy hyllyttäjältä!
Raskas työpäivä takana, nyt makoilen sohvalla.
Kysykää jos jotain tulee mieleen.
Kommentit (72)
Miten sen hyllyttämisen voi tehdä nopeasti, mutta ilman että puolet tavaroista lentelee lattialle?
Hyi, se on kamalaa. :(
T. Työharjoittelija
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 15:53"]
Hyi, se on kamalaa. :(
T. Työharjoittelija
[/quote]
Se on kivaa :)
T. Toinen työharjoittelija
Minusta on kiihottavaa katsella, kun isopyllyinen nainen hyllyttää pyllyään ja reisiään.
t. m28
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 15:51"]Miten sen hyllyttämisen voi tehdä nopeasti, mutta ilman että puolet tavaroista lentelee lattialle?
[/quote]
Syvä keskittyminen, rauhallinen zen-tila, ahh. Vanhat tuotteet rauhallisesti lattialle, uudet rauhallisesti hyllyyn ja vanhat takaisin. Itse olen kuitenkin suuressa kaupassa töissä ja työvoimaa on niin paljon, että jokainen voi käyttää tarpeeksi aikaa tehdäkseen huolellista ja siistiä jälkeä. Itselläni menee noin tunti yhteen käytävään (sis. Hyllytyksen ja kaikkien tuotteiden siistimisen).
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 15:53"]Hyi, se on kamalaa. :(
T. Työharjoittelija
[/quote]
Eikä ole, vaan paras työtehtävä ikinä! :D
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 15:58"]Minusta on kiihottavaa katsella, kun isopyllyinen nainen hyllyttää pyllyään ja reisiään.
t. m28
[/quote]
Minä aina twerkkailen samalla kuin hyllytän, tervetuloa katselemaan!
Ap
Kuuluuko sinun tehtäviisi myös huolehtia siitä, että päiväysvanhat tuotteet tulee poistetuksi hyllystä?
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:03"]
Lattialle?
[/quote]
Siis eihän niitä tuotteita voi lattialle laittaa!
Meillä saisi välittömästi varoituksen jos laittaisi myytäviä tuotteita lattialle.
Onko kauppojen henkilökunta mukavaa? Itse olen joskus hyllyttänyt ja osassa kaupoista oli kamalaa porukkaa.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:03"]Lattialle?
[/quote]
Esimerkiksi säilykkeitä ja sellaisia, ei mitään hedelmiä tietenkään.
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:02"]Kuuluuko sinun tehtäviisi myös huolehtia siitä, että päiväysvanhat tuotteet tulee poistetuksi hyllystä?
[/quote]
Ei varsinaisesti kuulu, mutta päiväysten mukaan tuotteita järjestellessä kyllä osuu silmään, jos joukossa on vanha tuote. Sellaidet otan tietysti pois hyllystä. On vielä erikseen sitten tarkistuskierroksia muiden ihmisten toimesta.
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:09"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:03"]Lattialle?
[/quote]
Ap
[/quote]
Eikö todellakaan fiksumpaa tapaa löydy? Täytyypä mennä tarkkailemaan miten kaupoissa toimitaan ja twerkkaillaan tavarat lattioilla.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:01"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 15:58"]Minusta on kiihottavaa katsella, kun isopyllyinen nainen hyllyttää pyllyään ja reisiään. t. m28 [/quote] Minä aina twerkkailen samalla kuin hyllytän, tervetuloa katselemaan! Ap
[/quote]
Uuuuhhh... :p Missäs päin hyllyttelet? :D
t. m28
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:08"]Onko kauppojen henkilökunta mukavaa? Itse olen joskus hyllyttänyt ja osassa kaupoista oli kamalaa porukkaa.
[/quote]
Meidän kaupassamme on oikein rentoa ja nuorta porukkaa, erittäin hyvä henki. Useimmat aiemmat kokemukseni muista kaupoista ovat kuitenkin olleet paljon huonompia.
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:13"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:09"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:03"]Lattialle?
[/quote]
Ap
[/quote]
Eikö todellakaan fiksumpaa tapaa löydy? Täytyypä mennä tarkkailemaan miten kaupoissa toimitaan ja twerkkaillaan tavarat lattioilla.
[/quote]
Miten sinun oliivipurkkisi vahingoittuu käydessään lattialla? Parempaa vaihtoehtoa ei oikein ole, etenkin alimpien hyllyjen kohdalla. Ja ihan yhtä 'saastaisia' ne hyllytkin ovat.
Ap
Mikä koulutus hyllyttäjän hommiin vaaditaan? Paljonko tienaat hyllyttäjänä?
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:17"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:13"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:09"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:03"]Lattialle?
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
Miten sinun oliivipurkkisi vahingoittuu käydessään lattialla? Parempaa vaihtoehtoa ei oikein ole, etenkin alimpien hyllyjen kohdalla. Ja ihan yhtä 'saastaisia' ne hyllytkin ovat.
Ap
[/quote]
Ai niinkö, eikö niitäkään pestä ja kävellään paskaisilla kengillä. Tai no, olenhan mä kyllä nähnyt lapsia ja myyjiäkin seisomassa alimmilla hyllyillä.
Kenet olet hyllyttänyt?