Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palkka ennakkoon, onko mahdollista?

Vierailija
01.10.2015 |

Määräaikainen työsuhteeni loppui eilen. Pomoni on ollut lomalla kaksi viikkoa ja hänen tuuraajansa sanoi, että saan loppupalkan tänään lomakorvausten kera. Varmistin asian monta kertaa, sillä minun järkeni mukaan tämän palkkajakson palkka maksetaan 15.10. Eeeieiei kun kaikki tulee yhtenä könttänä tänään. Meillä on palkanmaksu siis kahden viikon välein. Ja niinhän se meni miten itse ajattelin. Nyt ongelmani on vuokranmaksu, sillä tänään tullut palkka ei riitä kattamaan koko vuokraa. Jos pomoni tuuraaja olisi ottanut asioista selvää, olisin varautunut säästämällä viime palkasta osan vuokraa varten. Onko minun mahdollista pyytää palkkaennakkoa palkkatoimistosta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu työpaikkasi käytännöstä.

Vierailija
2/5 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ei. Enkä ymmärrä, miten ihminen ajaa itsentä tuohon jamaan, jossa normaali palkka ei riitä. Siitähän on kyse: sait juuri sen palkan kuin pitikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä nyt ymmärtänyt tätä juttua. 

Vierailija
4/5 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 13:57"]

Määräaikainen työsuhteeni loppui eilen. Pomoni on ollut lomalla kaksi viikkoa ja hänen tuuraajansa sanoi, että saan loppupalkan tänään lomakorvausten kera. Varmistin asian monta kertaa, sillä minun järkeni mukaan tämän palkkajakson palkka maksetaan 15.10. Eeeieiei kun kaikki tulee yhtenä könttänä tänään. Meillä on palkanmaksu siis kahden viikon välein. Ja niinhän se meni miten itse ajattelin. Nyt ongelmani on vuokranmaksu, sillä tänään tullut palkka ei riitä kattamaan koko vuokraa. Jos pomoni tuuraaja olisi ottanut asioista selvää, olisin varautunut säästämällä viime palkasta osan vuokraa varten. Onko minun mahdollista pyytää palkkaennakkoa palkkatoimistosta?

[/quote]

Helpommalla pääset kun otat yhteyttä vuokranantajaan ja sovit viivästymisestä.

Vierailija
5/5 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy maksaako etukäteen? Voit vihjata että luvattiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi