Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä alkoi v....maan surkea asiakaspalvelija

Vierailija
08.04.2022 |

Tiedän, että voisin kertoa kaupan nimen täällä, mutta itseni takia en sitä tee.

Sain maksumuistutuksen vaatteesta, jonka aion palauttaa. Kaupan omilla sivuilla on mahdollisuus ilmoittaa palautuksista.

Palautusaika on pitkä, eikä ole kulunut umpeen. Silti en pysty tämän kyseisen rätin palautusta rekisteröimään.

Lähetin tästä viestiä ja sain oikein sellaisen haistav...u-vastauksen, joka meni suurinpiirtein niin, että suosittelemme maksamaan tilauksen, niin laskutusprosessi pysähtyy 🙃 ei v... OIKEASTIKO? 😱 Siis ihanko todella, jos ihminen maksaa laskun niin se nimenomainen laskutus loppuu😱 kyllä on aina yhtä mukavaa, kun minulle vastaillaan kuin millekin i d i o o t i l l e.

En todellakaan myönnä korotonta lainaa yhdellekään yritykselle maksamalla tavaroita, joita en edes aio pitää. Tämäkin show on HEIDÄN SYYNSÄ, kun eivät osaa pitää järjestelmiään kunnossa.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai se oli taukohuone, no joka tapauksessa T Y H M I Ä olette kun ette tämän vertaa ymmärrä asiakkaan oikeuksista ja velvollisuuksista 😂😂😂😂

Vierailija
42/50 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ole mitään h e l v e t i n velvollisuutta maksella yhtäkään palautukseen menevää tuotetta siksi, että kauppa ei kykene pitämään järjestelmiään kunnossa jotta voisin palautuksen rekisteröidä 😂😂😂😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että pidät tuotetta viikkokausia ja sitten "aiot" palauttaa. Onneksi monet liikkeet ovat sinunkaltaisiisi varautuneet maksullisella palautuksella.

Oletko aivan v...n i D i o o t t i ???? Palautusaika ei ole mennyt umpeen eikä vaate ole minulle sopiva, ÄÄLIÖ!!!!!!🤣 Miksi j e l v e t i s s ä käyttäisin palautukseen menevää vaatetta 🤣🤣

Oikeasti mietit että miksi asiakaspalvelija puhuu sinulle kuin idiootille?

Minä en ihmettele yhtään.

Vierailija
44/50 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ethän käyttänyt noita pieniä keltaisia röhönaurunaamoja ja tikkukirjaimia verkkokaupan kanssa asioidessasi?

Vierailija
45/50 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekkosnainen siirtynyt hymiöihin XDDDDDDDDDD

Sama tyyli kuin ammoin vesilaskusta kiukutellessaan. Silloinkin uhosi samaan tyyliin, kunnes joutui myöntämään oman virheensä.

Kyseessä lienee tällä kertaa Zalandon palautusoikeus 100vrk:tta. Laskuun ostanut, jolloin maksuaika 30vrk. Raukka luulee tietysti saavansa pitää tuotteen 100 vrk maksamatta. Heheehheeheheheheeeeeeeee.......

Miekkosnaiselle selkokielellä: Jos ostat laskuun, lasku on maksettava kuukauden kuluessa tavaran lähtöpvm:stä lukien. Lasku peruuntuu, vain jos tuote palautetaan ja ehtii myös rekisteröityä palautetuksi ennen eräpäivää!

Kun lasku on maksettu, sinulla on vielä 100pv aikaa (lähetyspv:stä alkaen) palauttaa käyttämätön tuote, ja saat rahasi takaisin.

Jos et laskuasi ole maksanut, et voi omilla sivuilla myöskään rekisteröidä palautusta.

Joten tee vain kiltisti, niin kuin aspa neuvoi.

Tyhmyydestä sakotetaan se 5€ maksumuistutuksesta.

Vierailija
46/50 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohoi miekkostelija, joko oot rauhoittunut. Hävettääkö?

Vierailija
47/50 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
48/50 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla sellaisia ihmisiä, jotka eivät koskaan saa hyvää asiakaspalvelua missään. Oletko harkinnut peiliin katsomista? 

Vierailija
49/50 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et anna omaishoitajasi hoitaa ns. vaikeat asiat puolestasi? Oletan riipustamasi perusteella, että olet vaikeasti kehitysviiveinen.

Vierailija
50/50 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitteletteko aivan vakavissanne, että jos palautusaikaa on esimerkiksi 60 päivää, niin yhtäkkiä minulla onkin velvollisuus palauttaa viikon kuluessa :"""""DDDDD Ei, sori mutta minulla on silloin 60 päivää aikaa palauttaa. IDARIT!!!!!! Tällä kaupalla palautusaika on vielä enemmän kuin 60 päivää. Minä saan koko palautusajan säilöä vaatetta kotonani, minulla ei ole MITÄÄN velvollisuutta palauttaa yhtään aiemmin. YRITIN REKISTERÖIDÄ PALAUTUKSEN, JÄRJESTELMÄ EI TOIMI, EI OLE MINUN VIKANI!!!!

Yleensä se palautusaika on sen 14 päivää. Reilusti yli 60 päivää kuulostaa oudolta, harvasta paikasta myönnetään edes maksuaikaa tuon verran. Tili on sitten erikseen, mistä voi erissä maksaa tietyn summan kuussa.

Vielä oudommaksi menee, että lähettävät muka jo maksumuistutuksia, jos palautusaikaa jäljellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän