Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä alkoi v....maan surkea asiakaspalvelija

Vierailija
08.04.2022 |

Tiedän, että voisin kertoa kaupan nimen täällä, mutta itseni takia en sitä tee.

Sain maksumuistutuksen vaatteesta, jonka aion palauttaa. Kaupan omilla sivuilla on mahdollisuus ilmoittaa palautuksista.

Palautusaika on pitkä, eikä ole kulunut umpeen. Silti en pysty tämän kyseisen rätin palautusta rekisteröimään.

Lähetin tästä viestiä ja sain oikein sellaisen haistav...u-vastauksen, joka meni suurinpiirtein niin, että suosittelemme maksamaan tilauksen, niin laskutusprosessi pysähtyy 🙃 ei v... OIKEASTIKO? 😱 Siis ihanko todella, jos ihminen maksaa laskun niin se nimenomainen laskutus loppuu😱 kyllä on aina yhtä mukavaa, kun minulle vastaillaan kuin millekin i d i o o t i l l e.

En todellakaan myönnä korotonta lainaa yhdellekään yritykselle maksamalla tavaroita, joita en edes aio pitää. Tämäkin show on HEIDÄN SYYNSÄ, kun eivät osaa pitää järjestelmiään kunnossa.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Silti en pysty tämän kyseisen rätin palautusta rekisteröimään."

Ja asiakaspalveluun olit yhteydessä tästä ongelmasta?

Vierailija
22/50 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko parempi, että käytät jatkossa Tokmannien kivijalkamyymälöitä kun hankit uusia vaatteita. Voit sovittaa vaatteita paikan päällä ja hintatasokin on lähempänä sitä, mihin sinulla on varaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteletteko aivan vakavissanne, että jos palautusaikaa on esimerkiksi 60 päivää, niin yhtäkkiä minulla onkin velvollisuus palauttaa viikon kuluessa :"""""DDDDD Ei, sori mutta minulla on silloin 60 päivää aikaa palauttaa. IDARIT!!!!!! Tällä kaupalla palautusaika on vielä enemmän kuin 60 päivää. Minä saan koko palautusajan säilöä vaatetta kotonani, minulla ei ole MITÄÄN velvollisuutta palauttaa yhtään aiemmin. YRITIN REKISTERÖIDÄ PALAUTUKSEN, JÄRJESTELMÄ EI TOIMI, EI OLE MINUN VIKANI!!!!

Vierailija
24/50 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ihmettä? Miksi tilaat vaatteita, joita et aio pitää? Minä tilaan vain mitä haluan, palauttanut olen kerran yhdet pitkikset, joiden malli ei käynyt minulle. Tilaukset maksan kun tilaan. Jos joudun palauttamaan ( siis sen kerran) saan tietysti rahat takaisin.

MISTÄ H ELVETISTÄ VOIN TIETÄÄ MIKÄ NETISTÄ TILATTU VAATE ON SOPIVA JA MIKÄ EI?! Ei kukaan voi olla noin s a a t a n a n tyhmä!!!!!!!!!

Minäkin tilaan kaikki vaatteeni netistä. Kokotaulukot on keksitty.

Riehuminen saa sinut vaikuttamaan vajaalta.

Kuvittelet aivan vakavissasi, että KOKOTAULUKKOON voi luottaa sokeasti :""""DDDDD AI VTTU... I d i o o t t i olet.

En ole riehunut aspalle yhtään mitään, muuten hyvä :) ihan vain ilmoitin asian ja sain sellaista oletpas vajaaälyinen-tyyppistä p.askaa vastaukseksi.

En kuvittele, tiedän. Joka liikkeellä ja merkillä on omansa, ja sitä käytetään, ei mitään vakiokokoa. Taidan olla paljon vanhempi, sekä nettikauppa että käytöstavat ovat tuttuja.

Hyvä, ettet tehnyt itsestäsi ihan typerystä sen aspan silmissä, sillä sellaisille tosiaan vastataan kuin idiooteille, myös virkamiehet toimivat näin.

Vierailija
25/50 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet samanlaisen viestin laittanut kuin mitä tänne kirjoitellut, niin uskon, että vika on sinussa, ei aspassa. Ei ainakaan käy heitä kateeksi, kun kaiken maailman hullujen kanssa joutuvat olemaan tekemisissä.

Vierailija
26/50 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko parempi, että käytät jatkossa Tokmannien kivijalkamyymälöitä kun hankit uusia vaatteita. Voit sovittaa vaatteita paikan päällä ja hintatasokin on lähempänä sitä, mihin sinulla on varaa.

Eli kun en halua maksaa epäsopivia housuja niin minulla ei ole niihin varaa :""""""DDDD Kyllä olet T Y H M Ä !!!!!!!

Vierailija
27/50 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet samanlaisen viestin laittanut kuin mitä tänne kirjoitellut, niin uskon, että vika on sinussa, ei aspassa. Ei ainakaan käy heitä kateeksi, kun kaiken maailman hullujen kanssa joutuvat olemaan tekemisissä.

Mitä kohtaa et ymmärtänyt viestistä, jossa kerroin ILMOITTANEENI, ETTÄ TÄLLAINEN TILANNE ON JA THAT’S IT?

Vierailija
28/50 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ILMOITIN täysin normaalisti, että yritin rekisteröidä palautuksen, ei onnistu, palautusaika ei ole edes mennyt umpeen.

Jos tuo on riehumista niin kyllä olette vajaita.

Vierailija
29/50 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä APn kanssa

Vierailija
30/50 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitteletteko aivan vakavissanne, että jos palautusaikaa on esimerkiksi 60 päivää, niin yhtäkkiä minulla onkin velvollisuus palauttaa viikon kuluessa :"""""DDDDD Ei, sori mutta minulla on silloin 60 päivää aikaa palauttaa. IDARIT!!!!!! Tällä kaupalla palautusaika on vielä enemmän kuin 60 päivää. Minä saan koko palautusajan säilöä vaatetta kotonani, minulla ei ole MITÄÄN velvollisuutta palauttaa yhtään aiemmin. YRITIN REKISTERÖIDÄ PALAUTUKSEN, JÄRJESTELMÄ EI TOIMI, EI OLE MINUN VIKANI!!!!

Yleensä ostokset kuuluu maksaa.

Vierailija
31/50 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään v...n velvollisuutta jaella korotonta lainaa kenellekään. Maksamalla tavaran, jota en edes aio pitää, MYÖNNÄN ILMAISTA LAINAA yritykselle. Miten h e l v e t i s s ä se on velvollisuuteni asiakkaana?! :""DD kannattaisi pitää ne p a s k a järjestelmät kunnossa eikä rankaista asiakkaita siksi, etteivät voi kaupan oman mokan takia ilmoittaa palautuksesta järjestelmän kautta.

Vierailija
32/50 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kohtaa et ymmärtänyt viestistä, jossa kerroin ILMOITTANEENI, ETTÄ TÄLLAINEN TILANNE ON JA THAT’S IT?

Normaali ihminen ilmoittaisi palautusongelmista ENNEN eräpäivän umpeutumista...

Vierailija
33/50 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ostokset kuuluu maksaa.

Niin, OSTOKSET, i D i o o t t i 😂😂😂😂😂😂

Vierailija
34/50 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin suorastaan kuvitella sen paskanpuhumisen määrän, mitä taukohuoneessa on ap:sta puhuttu. Oikeutetusti.

Vierailija
35/50 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ihmettä? Miksi tilaat vaatteita, joita et aio pitää? Minä tilaan vain mitä haluan, palauttanut olen kerran yhdet pitkikset, joiden malli ei käynyt minulle. Tilaukset maksan kun tilaan. Jos joudun palauttamaan ( siis sen kerran) saan tietysti rahat takaisin.

MISTÄ H ELVETISTÄ VOIN TIETÄÄ MIKÄ NETISTÄ TILATTU VAATE ON SOPIVA JA MIKÄ EI?! Ei kukaan voi olla noin s a a t a n a n tyhmä!!!!!!!!!

Minäkin tilaan kaikki vaatteeni netistä. Kokotaulukot on keksitty.

Riehuminen saa sinut vaikuttamaan vajaalta.

Harmi, ettei sun vikaa lausetta saa peukuttaa montaa kertaa. Mietin myös, että aika asiakaspalvelun painajainen tämä ap.

Vierailija
36/50 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riehu rauhassa, ap. Toivottavasti kukaan ei palauta rahoja qusipäälle. Se sinä olet.

Vierailija
37/50 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin suorastaan kuvitella sen paskanpuhumisen määrän, mitä taukohuoneessa on ap:sta puhuttu. Oikeutetusti.

Luuletko että nettikaupalla on takahuone? 😂😂 Kyllä olet säälittävä kiusaaja, uskomattoman t y h m ä k i n vielä.

Vierailija
38/50 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riehu rauhassa, ap. Toivottavasti kukaan ei palauta rahoja qusipäälle. Se sinä olet.

Mitä rahoja? 😂😂😂😂 Joo minä olen k u s i p ä ä koska kaupan järjestelmä ei anna minun rekisteröidä palautusta, joka ei edes ole myöhässä 😂😂😆 se tekee minusta k u s i p ä än ja riehujan 😆😆😆😆

Ap

Vierailija
39/50 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen k u s i p ä ä , koska en jakele ilmaista lainaa maksamalla palautukseen meneviä vaatteita ym. tuotteita 😆😆😆😆😆😆 minulla on velvollisuus maksaa tyhjästä 😂😂😂😂😂

Vierailija
40/50 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se korkki kiinni!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi