Kertokaa mitä tekisitte tilanteessani!
Joku päätös pitäisi saada tehtyä ennen kuin sekoan!
Eli olen ollut mieheni kanssa pitkään yhdessä (18 vuotta) ja ollaan oltu ihan onnellisia, mitään isompia ongelmia ei ole ollut mutta ainakin minun tunteet on haalenneet ja en voi sanoa että enää tuntisin suurta rakkautta miestäni kohtaan.
Noin vuosi sitten elämääni löytyi toinen mies, vanha tuttu ja tässä vuoden aikana on pidetty yhteyttä jonkin verran. Viime kuukausina olen huomannut olevani epätoivoisesti rakastunut tähän toiseen...
Tilanne on nyt ajautunut siihen että joko minun on yritettävä unohtaa tämä toinen tai kysyttävä suoraan mitä hän haluaa. Emme ole edes suudelleet mutta välillämme on kemiaa ja tiedän että miehelläkin on jotain tunteita.
Eli sanokaapas arvon palstalaiset mitä teen? Riudunko onnettomasti rakastuneena vai tunnustanko tunteeni ja kenties menetän molemmat miehet elämästäni?
Kommentit (3)
No ainakin nyt eroat, jotta miehesi saa häntä arvostavan sekä kunnioittavan puolison joka rakastaa häntä. Sen jälkeen on ihan sama mitä itse teet.
Myötä- ja vastoinkäymisissä, paitsi jos tuntee kemiaa toista kohtaan, niin siis tuo koskee tietysti vain vaimoa, miehen kohdalla kyseessä on törkeä teko jonka pitää johtaa vähintään lasten tapaamisoikeuksien poistamiseen, mutta nainen: sinulla on oikeus tunteisiisi ja nyt kannattaa reilusti aloittaa sivusuhde. Ethän muuten millään voi tietää kumpi on parempi! Naisvoimaa!
sä oot rakastunut haavekuvaan