Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin meillä on AV- retki?

Vierailija
08.04.2022 |

Ja mihin mennään? Kaipaan jo jotain äksöniä.
Taidanpa lähteä AV-kuppilaan.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko retkellä tarjoilua, vai tuodaanko omat eväät?

Vierailija
22/41 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa vauva.fi t paidat päälle niin osaa miehet vältellä teitä

Mulla on ollut pesussa kitsahtanut vauva-paita päällä ja tilanne on päinvastainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sellainen retki ollut Saimaaseen?

Mä en uskalla tulla mukaanne Pietariin.

Trollit ovat pelottavampia, kuin Pietarin hallitsija.

Vierailija
24/41 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko teidän kans lähtiä? Ootteko kilttejä sitten, ei saa olla ilikiä:(

Vierailija
25/41 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV retki olisi kyllä säälittävyyden multihuipentuma. Ihmiset kaduilla varmaan heittäisivät teitä kakkakikkareilla.

Vierailija
26/41 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AV retki olisi kyllä säälittävyyden multihuipentuma. Ihmiset kaduilla varmaan heittäisivät teitä kakkakikkareilla.

Itsekin olet täällä AV-retkiketjussa ihan innosta piukeana oikein sormet syyhyten odottamassa reissua.

Vierailija
27/41 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut pesussa kitsahtanut vauva-paita päällä ja tilanne on päinvastainen.

Täälläkin pesukone kutisti Kärvisydämmen reissun paidan. Se oli nimenomaan pesukone. En ole lihonnut.

Vierailija
28/41 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olet täällä AV-retkiketjussa ihan innosta piukeana oikein sormet syyhyten odottamassa reissua.

Tai sitten se on vaan sellainen vapaamatkustaja, joka odottaa, että kaikki muut ideoivat hänen puolestaan.

Vierailija
29/41 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille retkeilijöille Munsalan kansallispuku päälle ja naisille uusi tamponinkoru. Näin juhlistamme tilaisuutta.

30/41 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö retkellä olla jokin hauska teema? Pelkkä dokailu ja maisemien katselu ovat vähän pliisuja retkikonsepteja. Tehtäisiinkö vaikka tasoteoriateemainen museokierros tai järjestettäisiinkö Nato-picnic, jossa voitaisiin vaikka palkita paras Nato-teemainen eväs.

Vierailija
31/41 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhu vain omasta puolestasi. Av naisissa on ihan sama kuin niissä mitä näen livenä. Osa sellaisia joihin voisi tutustua ja suurin osa ettei vähempää voisi kiinostaa. Sori vaan ikä on tehnyt musta nirson. En halua tutustua kaikkiin miehinkään. Ja mä olen se joka osaa heittää läppää. 

Viimeksi tänä iltana ex nainen jonka kanssa oli vuosien suhde soitti 45 minuutin puhelun. Ei koskaan muutettu yhteen kun kumpikaan ei halunnut sellaista. Rehellisin suhde molemmin puolin. Ei vain sitten onnistunut. Seksi suurimpana syynä. eikä taatusti ollut huonoa. Parhaillaan neitokin tykkäsi leikkiä.

Voisin ihan hyvin tavata av naisia. Jos jointti lasketaan niin olen jännäkin. No en oo. Kiltti no en oo sitäkään. Vaikean omapäinen no joo sitä olen. Kohtelias ja mihinkään en pakota. Mun seurassa kelpaa vain halusta tekemiset. humoristinen, vakava oikeasti kiltimpimpi kuin kilttimies. 

Ois mulla naisille pyyntö. Suunnilleen samaa ikää eli 50. oikeasti kaikista raaka pyyntö ei kakaroita eli alle 40 vuotiaita. Toisaalta en ole koskaan ollut mihinkään suuntaan ikä tai muukaan rasisti. Olen kyllä sen luokan erakko ja hupakko etten ala päättämään mahdollisia tapaamisia.

Vierailija
32/41 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamies palstanaiset tuntee.

Mehän ollaan hyviä ystäviä keskenämme 🤗

Vierailija
33/41 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhu vain omasta puolestasi. Av naisissa on ihan sama kuin niissä mitä näen livenä. Osa sellaisia joihin voisi tutustua ja suurin osa ettei vähempää voisi kiinostaa. Sori vaan ikä on tehnyt musta nirson. En halua tutustua kaikkiin miehinkään. Ja mä olen se joka osaa heittää läppää. 

Viimeksi tänä iltana ex nainen jonka kanssa oli vuosien suhde soitti 45 minuutin puhelun. Ei koskaan muutettu yhteen kun kumpikaan ei halunnut sellaista. Rehellisin suhde molemmin puolin. Ei vain sitten onnistunut. Seksi suurimpana syynä. eikä taatusti ollut huonoa. Parhaillaan neitokin tykkäsi leikkiä.

Voisin ihan hyvin tavata av naisia. Jos jointti lasketaan niin olen jännäkin. No en oo. Kiltti no en oo sitäkään. Vaikean omapäinen no joo sitä olen. Kohtelias ja mihinkään en pakota. Mun seurassa kelpaa vain halusta tekemiset. humoristinen, vakava oikeasti kiltimpimpi kuin kilttimies. 

Ois mulla naisille pyyntö. Suunnilleen samaa ikää eli 50. oikeasti kaikista raaka pyyntö ei kakaroita eli alle 40 vuotiaita. Toisaalta en ole koskaan ollut mihinkään suuntaan ikä tai muukaan rasisti. Olen kyllä sen luokan erakko ja hupakko etten ala päättämään mahdollisia tapaamisia.[/quote En jaksanut lukea kuin ensimmäisen sanan. Olet arvokas omana itsenäsi ja tervetullut. 

Vierailija
34/41 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä vaan kysyn kirjoitti:

Onko retkellä tarjoilua, vai tuodaanko omat eväät?

Minä ainakin otan omia "eväitä" mukaan ( jotain juotavaa). Joku vois tietenkin tehdä jotain laatikkoa kaikille? Miten olis makaronilaatikko?

Vierailija
35/41 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja toiset on "tosi hyviä ystäviä". Voi muistan sen eräänkin Porvoon retkemme! 🙄😊. Missähän se Börje nyt on? Niin ja ne Tangomarkkinat ja se yks IT-Markku! Uuuh!

Vierailija
36/41 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja toiset on "tosi hyviä ystäviä". Voi muistan sen eräänkin Porvoon retkemme! 🙄😊. Missähän se Börje nyt on? Niin ja ne Tangomarkkinat ja se yks IT-Markku! Uuuh!

Mä sain Porvoon mökillä melkein siltä yhdeltä Jonnelta, mutta hänestä johtuvista syistä en sitten saanutkaan.

Joku oli vieläpä poistattanut viestini!! (:D)

Vierailija
37/41 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ehdottaisin AV- retkeä Kemiin! Sinne Perämeren rannalle.

Mitäs olette mieltä?

Vierailija
38/41 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen jo pakkaillut valmiiksi lähtöä varten.

TV. Pike-Pikkis 46v. Paraisilta.

Vierailija
39/41 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan Luistelijatähtikaunotar? Huhuu luistelija!! Missä olet?

Vierailija
40/41 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoo Airlines.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi