Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hieronnassa rintsikat pois vai ei?

Vierailija
01.10.2015 |

Eli kuuluuko hierojalla jättää rintsikat päälle vai otetaanko ne pois?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu hieronnasta, vaimon hieron ainoastaan nakuna.

Vierailija
2/17 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan pois kokonaan koska käytän urheiluliivejä joita ei voi selkäpuolelta avata. Muutenkin niin on mukavampaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan pois. Käyn kyllä aina naishierojilla lähinnä tämän takia. Jotenkin vähemmän kiusallista.

Vierailija
4/17 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hieronnassa 100 % alasti. Mieshierojani on 100 % homo, ja olemme yhdessä sopineet että näin on paras. Mihin ihmeeseen siinä hierottava muka vaatteita  tarvitsisi?

Vierailija
5/17 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ottanut pois mies- enkä naishierojilla eikä ikinä ole pyydettykään. Kaikki hierojat ovat aina avanneet ja sulkeneet liivit.

Vierailija
6/17 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan aina liivit pois. Myös mieshierojalla. Mieshierojat on aina tehneet niin, että poistuvat huoneesta riisuutumiseni ajaksi ja tulevat paikalle vasta kun makaan vatsallani hierontapöydällä. Kun ovat hieronee, lähtevät pois ja jättävät minut pukeutumaan rauhassa.

Tällä hetkellä käyn naishierojalla, joka on kyllä paikalla riisuutuessani, mutta yleensä kohteliaasti "puuhastelee" muuta eikä varsinaisesti tuijottele ja odottele riisuutumistani.

Vierailija
7/17 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 13:35"]Olen hieronnassa 100 % alasti. Mieshierojani on 100 % homo, ja olemme yhdessä sopineet että näin on paras. Mihin ihmeeseen siinä hierottava muka vaatteita  tarvitsisi?
[/quote]
:D niinhän se hieroja väittää!

Vierailija
8/17 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron aina asiakkaalle, että liivit voi jättää päälle - avaan ne takaa tarvittaessa. Toiset asiakkaat haluavat ottaa liivit pois kokonaan ja asia on ok minun puolestani, päinmakuulta selälleen kääntyessä suojaan asiakasta pyyhkeellä ja peitän rintojen alueen ihan normaalin intimiteettisuojan takia. Pääasia aina, että asiakas tuntee olonsa turvalliseksi, rentoutuneeksi ja asianmukaisesti suojatuksi. 

Vierailija
9/17 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee. Viimeksi naishieroja tokaisi että totta kai liivit myös pois, kun kysyin asiasta.

Vierailija
10/17 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän siitä että naishieroja ottaa liivit pois.
T.mies

Vierailija
11/17 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintsikat jätetään päälle. Menet siihen laverille vatsalleen makaamaan ja hieroja avaa liivit aloittaessaan hieronnan. Lopuksi hieroja laittaa liivit kiinni ja jättää hierottavan pukeutumaan rauhassa.

Vierailija
12/17 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ihmettelinkin viimeksi, kun vasen pohje oli jumissa ja se piti hieroa, niin että miks ne rintsikatkin piti ottaa pois...

Vierailija
13/17 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään ottaa ne pois, onkohan se hirveä virhe? :D

Vierailija
14/17 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 12:09"]Mä tykkään ottaa ne pois, onkohan se hirveä virhe? :D
[/quote]

Jos hierojasi ei ole osoittanut järkytyksen merkkejä, niin tuskin.

Vierailija
15/17 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy tunnustaa, että mä oon aina ottanut nekin pois automaattisesti.. Toivottavasti hieroja ei oo ollu kiusaantunu :D

Vierailija
16/17 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle hierojat ovat aina erikseen sanoneet, että liivit pois myös. Kuitenkin kun selkää hierotaan öljyn kanssa.

Vierailija
17/17 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 13:48"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 13:35"]Olen hieronnassa 100 % alasti. Mieshierojani on 100 % homo, ja olemme yhdessä sopineet että näin on paras. Mihin ihmeeseen siinä hierottava muka vaatteita  tarvitsisi? [/quote] :D niinhän se hieroja väittää!

[/quote]

Oldest trick in the book!!

"Joo, en mä naisia kattele, riisuudu vaan ihan rauhassa..." =D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi