Hieronnassa rintsikat pois vai ei?
Eli kuuluuko hierojalla jättää rintsikat päälle vai otetaanko ne pois?
Kommentit (17)
Otan pois kokonaan koska käytän urheiluliivejä joita ei voi selkäpuolelta avata. Muutenkin niin on mukavampaa
Otan pois. Käyn kyllä aina naishierojilla lähinnä tämän takia. Jotenkin vähemmän kiusallista.
Olen hieronnassa 100 % alasti. Mieshierojani on 100 % homo, ja olemme yhdessä sopineet että näin on paras. Mihin ihmeeseen siinä hierottava muka vaatteita tarvitsisi?
En ole koskaan ottanut pois mies- enkä naishierojilla eikä ikinä ole pyydettykään. Kaikki hierojat ovat aina avanneet ja sulkeneet liivit.
Mä otan aina liivit pois. Myös mieshierojalla. Mieshierojat on aina tehneet niin, että poistuvat huoneesta riisuutumiseni ajaksi ja tulevat paikalle vasta kun makaan vatsallani hierontapöydällä. Kun ovat hieronee, lähtevät pois ja jättävät minut pukeutumaan rauhassa.
Tällä hetkellä käyn naishierojalla, joka on kyllä paikalla riisuutuessani, mutta yleensä kohteliaasti "puuhastelee" muuta eikä varsinaisesti tuijottele ja odottele riisuutumistani.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 13:35"]Olen hieronnassa 100 % alasti. Mieshierojani on 100 % homo, ja olemme yhdessä sopineet että näin on paras. Mihin ihmeeseen siinä hierottava muka vaatteita tarvitsisi?
[/quote]
:D niinhän se hieroja väittää!
Kerron aina asiakkaalle, että liivit voi jättää päälle - avaan ne takaa tarvittaessa. Toiset asiakkaat haluavat ottaa liivit pois kokonaan ja asia on ok minun puolestani, päinmakuulta selälleen kääntyessä suojaan asiakasta pyyhkeellä ja peitän rintojen alueen ihan normaalin intimiteettisuojan takia. Pääasia aina, että asiakas tuntee olonsa turvalliseksi, rentoutuneeksi ja asianmukaisesti suojatuksi.
Vaihtelee. Viimeksi naishieroja tokaisi että totta kai liivit myös pois, kun kysyin asiasta.
Minä pidän siitä että naishieroja ottaa liivit pois.
T.mies
Rintsikat jätetään päälle. Menet siihen laverille vatsalleen makaamaan ja hieroja avaa liivit aloittaessaan hieronnan. Lopuksi hieroja laittaa liivit kiinni ja jättää hierottavan pukeutumaan rauhassa.
Vähän ihmettelinkin viimeksi, kun vasen pohje oli jumissa ja se piti hieroa, niin että miks ne rintsikatkin piti ottaa pois...
Mä tykkään ottaa ne pois, onkohan se hirveä virhe? :D
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 12:09"]Mä tykkään ottaa ne pois, onkohan se hirveä virhe? :D
[/quote]
Jos hierojasi ei ole osoittanut järkytyksen merkkejä, niin tuskin.
Nyt täytyy tunnustaa, että mä oon aina ottanut nekin pois automaattisesti.. Toivottavasti hieroja ei oo ollu kiusaantunu :D
Mulle hierojat ovat aina erikseen sanoneet, että liivit pois myös. Kuitenkin kun selkää hierotaan öljyn kanssa.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 13:48"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 13:35"]Olen hieronnassa 100 % alasti. Mieshierojani on 100 % homo, ja olemme yhdessä sopineet että näin on paras. Mihin ihmeeseen siinä hierottava muka vaatteita tarvitsisi? [/quote] :D niinhän se hieroja väittää!
[/quote]
Oldest trick in the book!!
"Joo, en mä naisia kattele, riisuudu vaan ihan rauhassa..." =D
Riippuu hieronnasta, vaimon hieron ainoastaan nakuna.