Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä te lapsettomat/isojen lasten vanhemmat touhuatte iltaisin ?

Vierailija
01.10.2015 |

Ihan mielenkiinnosta kyselen että mitä te touhuatte iltaisin töiden jälkeen?

Itsellä tilanne se että lapset ovat isoja jo kaikki (2 teiniä ja yks aikuinen) ja yllättäen huomaan omaavani vapaa-aikaa suurenevissa määrin. Olo on tylsä ja tarpeeton. Itse lenkkeilen ja välillä käyn salilla, yleensä joka päivä jotain liikuntaa, mutta silti tuntuu että kaipaan lisää jotain tekemistä. Kavereita ehdin harvoin tavata viikolla (niillä pienemmät lapset), on mulla mieskin, mutta hänellä paljon työhön liittyviä juttuja iltaisin.

Kiitos!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapseton ja musta tuntuu ettei aika riitä mihinkään :D laittelen omaa pihaa ja kotia, käydään leffassa, keikoilla, matkoilla, kavereilla pelaamassa lautapelejä, pelataan pleikkaa, katsotaan telkkaa, urheillaan, luetaan kirjoja..

Vierailija
2/8 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pitää vielä kuskata lasta harrastuksiin kuutena päivänä viikossa, joten se muodostaa oman ohjelmanumeronsa. Kolmena iltana viikossa harrastan itsekin liikuntaa. Muuten illat menevät kaupassa käymiseen, ruuanlaittoon ja muihin kotitöihin sekä telkkarin katsomiseen ja kirjojen lukemiseen. Kaupassa käydään usein arkisin kävellen (matkaa noin 3 km), joten siinä menee hyvinkin yli tunti illasta. Ja kun kotiin tulee töistä viiden jälkeen ja nukkumaan menee kymmeneltä, niin ei siinä kovin montaa ylimääräistä hetkeä jää täytettäväksi kotitöiden ohella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun aika menee kun een kotitöitä. Laitan ruokaa, leivon, ompelen ja teen muita käsitöitä. Käymme myös noin joka toinen ilta lenkillä. Viikonloput vietämme mökillä ja siellä töitä riittää.

Nousemme aamulla jo ennen viittä töihin ja illalla mennään nukkumaan jo ennen kymmentä. Olemme kumpikin kotona töiden jälkeen  vasta joskus Klo.18.00 ja nukkumaan noin 21-21,30 eli ei tuossa niin kovin montaa tuntia ole valveilla oloaikaa kotona. Minulla aika loppuu joka ilta liian nopeasti tekemistä olisi niin paljon. Lapsemme on jo aikuisia ja ei asu enään kotona. Mutta kyllä meillä tekemistä riittää iltasin. Mutta olen kyllä niitä vanhanaikasia vaimoja jotka tekee kaiken kotona. Laitan ruuat ja leivon kaiken itse. Pesen pyykit ja silitän kaiken. Aina sitä vain on tekemistä.

Vierailija
4/8 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 12:47"]

Olen lapseton ja musta tuntuu ettei aika riitä mihinkään :D laittelen omaa pihaa ja kotia, käydään leffassa, keikoilla, matkoilla, kavereilla pelaamassa lautapelejä, pelataan pleikkaa, katsotaan telkkaa, urheillaan, luetaan kirjoja..

[/quote]

Sama, paitsi mä en ehdi katsoa telkkaria, en käy keikoilla ja hyvin harvoin ehdin kavereille, enkä pelaa mitään. Mulla on vaativa työ, työmatkoja, ja paljon urheiluharrastuksia. Tehdään myös mieluusti ruokaa hyvin eikä todellakaan syödä eineksiä. Ikää 40+, naimisissa, aikuiset bonuslapset.

Vierailija
5/8 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta muuttanut pois, nuorin yläasteella. Aika kiire on iltaisin töiden jälkeen. Kaupassa käynti, ruuanlaitto, koiran lenkitys, mahdollisesti sauna... Sitten onkin jo aika myöhä ja päivän paras hetki, kun saan lukea rauhassa yksin kirjaa. Joskus katson jonkun ysisarjan telkkarista. Kavereita en ehdi enkä halua tavata, arvostan liikaa yksinäisyyttä ja omaa rauhaa.

Vierailija
6/8 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilen, käyn leffassa ja teatterissa ja näyttelyissä, keikoilla, kirjastossa, luen, kirjoitan, surffaan netissä, katson sarjoja netflixistä, puhun skypessä, opettelen soittamaan kitaraa, puuhailen valokuvien parissa, teen ruokaa ja syön, joogaan ja meditoin, käyn kylässä tai kestitsen vieraita. Tekemistä on paljon enemmän kuin ehdin tehdä.

Vierailija
7/8 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kolme omillaan asuvaa lasta. Olen eronnut yksinasuva siis, ellei koiraa lasketa. 

Töiden jälkeen lenkkeilen koiran kanssa, se on sellainen sosiaalinenkin tapahtuma koiraporukoineen liikunnan lisäksi. 

Harrastan kuorolaulua ja tennistä kerran viikossa. Muuten sellaista ihan tavallista kotipuuhaan koiralenkin jälkeen, lukemista, telkkaria, pikku kotitöitä...  Joskus käyn ystävien kanssa teatterissa, leffassa, kaljalla, jossain tapahtumassa. 

Ei mulla nyt tule aika pitkäksi, mutta joskus kyllä mietin, että mites eläkkeellä sitten? Jotain vapaaehtoistyötä on oltava. Lapsenlapsia ei ainakaan vielä ole. 

Vierailija
8/8 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastetaan seksiä