Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parinvaihto + kimpat + seksiklubit

Vierailija
01.10.2015 |

Kertokaa mietteitänne ja kokemuksianne noista kolmesta aiheesta! Ei tarvitse liittyä toisiinsa.

N25

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parinvaihto on ajatuksenakin oksettava, seksiklubit taas jotain sellaista, jota en käsitä ollenkaan. Jokainen tehköön omalla vartalollaan mitä haluaa, en halua moralisoida.

Tämä on vain oma mielipiteeni. Kolmen kimppa on ehkä siinä rajalla, voisin lähteä mukaan sellaiseen, jossa vaimoni kanssa pelehtisi toinen nainen ja itse panisin vaimoani samaan aikaan.

Vieraan naisen nussiminen vaimoni nähden ei ainakaan näin kylmiltään nappaa.
Sitävastoin vaimon näkeminen toisen naisen kanssa jo ajatuksen tasolla saa pulssin kiihtymään.

Vaimo on lievästi bi-henkinen, eli katsoo välillä naisia seksuaalisessa mielessä ja fantasioikin naisista välillä, mutta ei ole kokeillut. Olisi aivan huippua, jos joskus joskus ajauduttaisiin tilanteeseen, jossa vaimoni kanssa pelehtisi toinen nainen ja itse voisin katsoa ja samalla työntyä vaimooni.

Semmonen mielipide mulla.

Kokemuksia ei valitettavasti ole, mutta ainahan saa haaveilla. Ei usko, että naisen saaminen kolmanneksi niin, että kemiat kohtaavat ei varmaan ole niitä helpoimpia juttuja.

Reverse gangbang kiinnostaisi katsojan roolissa, ei niinkään itse osallisena.

Vierailija
2/15 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommentista 2! Entäs naisesi, sinä ja kolmas mies? Varmaan ehdottomasti ei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran kokemus kimppaseksistä, kun yhden kaverin kanssa paneskelimme kaverini iskemän naisen kanssa vuoronperään. Pari päivää meni ihan mukavasti. Sitten nainen kieltäytyi panemasta enää kaverini kanssa ja halusi panna vain minun kanssani. Oli varmasti vähän hankala tilanne meille kaikille, mutta ehkä eniten kaverini itsetunnolle. Onneksi ollaan sen verran hyviä kavereita, että ystävyys säilyi. Minusta kokemus kimpasta ei nyt kovin kummoinen ollut. Nainen oli tosi kuuma pakkaus ja mielelläänhän siinä seksiä harrasteli, mutta ei siitä minulle tullut mitään erityisiä kiksejä tullut, että oli se toinenkin mies siinä mukana. Enää en kaipaile mitään kimppoja. Oma rakkaani riittää minulle varsin mainiosti.

Vierailija
4/15 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasiatasolla kiehtoo kimppa/ryhmäseksi tai seksibileet. En tiedä olisiko minusta sellaiseen sitten oikeasti, kun todellisuudessa olen aika pidättyväinen.

Vierailija
5/15 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 14:14"]

Yhden kerran kokemus kimppaseksistä, kun yhden kaverin kanssa paneskelimme kaverini iskemän naisen kanssa vuoronperään. Pari päivää meni ihan mukavasti. Sitten nainen kieltäytyi panemasta enää kaverini kanssa ja halusi panna vain minun kanssani. Oli varmasti vähän hankala tilanne meille kaikille, mutta ehkä eniten kaverini itsetunnolle. Onneksi ollaan sen verran hyviä kavereita, että ystävyys säilyi. Minusta kokemus kimpasta ei nyt kovin kummoinen ollut. Nainen oli tosi kuuma pakkaus ja mielelläänhän siinä seksiä harrasteli, mutta ei siitä minulle tullut mitään erityisiä kiksejä tullut, että oli se toinenkin mies siinä mukana. Enää en kaipaile mitään kimppoja. Oma rakkaani riittää minulle varsin mainiosti.

[/quote]

Aika paha. Panitko siis itse jatkossa tuota mimmiä?

Vierailija
6/15 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 14:04"]

Kiitos kommentista 2! Entäs naisesi, sinä ja kolmas mies? Varmaan ehdottomasti ei?

[/quote]

No, jos vaimo sellaista ehdottaisi, miksikäs ei.

Seksissä itselleni tärkeintä on vaimoni nautinto ja sen näkeminen. Siitä ne parhaat fiilikset saa ja itselläkin lyö sellaiset aallot, että oksat pois ;)

Vierailija
7/15 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 14:39"]

Fantasiatasolla kiehtoo kimppa/ryhmäseksi tai seksibileet. En tiedä olisiko minusta sellaiseen sitten oikeasti, kun todellisuudessa olen aika pidättyväinen.

[/quote]

Seksibileitä kannattaa kokeilla. Siellä ei ole mikään pakko tehdä yhtään mitään. Voi vaikka vaan katsoa muita. ;)

Vierailija
8/15 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lauantaina Tallinnaan, tuu jutteleen baarissa.

Vierailija
9/15 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksibileistä kokemudta löytyy ja kimpoista. Mukavaa ja mutkatonta touhua.

Vierailija
10/15 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 20:30"]

Seksibileistä kokemudta löytyy ja kimpoista. Mukavaa ja mutkatonta touhua.

[/quote]

Kerro lisää. Mitkä bileet? Suomessa vai ulkomailla?

Vierailija
11/15 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, kyllä jonkin aikaa meillä oli sen naisen kanssa panosuhde.

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 14:40"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 14:14"]

[/quote]

Aika paha. Panitko siis itse jatkossa tuota mimmiä?

[/quote]

Vierailija
12/15 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 15:36"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 14:39"]

[/quote]
Seksibileitä kannattaa kokeilla. Siellä ei ole mikään pakko tehdä yhtään mitään. Voi vaikka vaan katsoa muita. ;)
[/quote]
Kiitos rohkaisusta! Pitää kuitenkin kysellä, jos päädyn (uskaltaudun) siirtyä katselijasta osallistujaksi niin miten noissa tehdään se aloite? Siis onhan vastapuolella ihan samanlainen oikeus koskemattomuuteen kuin minullakin, enhän voi vaan iskeä kiinni.. :p

Vierailija
13/15 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsimme parhaillaan erään miehen kanssa naista kolmanneksi Jyväskylässä. :) Tarkoitus olisi viikonpäästä viikonloppuna.

Vierailija
14/15 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 12:26"]Kiitos rohkaisusta! Pitää kuitenkin kysellä, jos päädyn (uskaltaudun) siirtyä katselijasta osallistujaksi niin miten noissa tehdään se aloite? Siis onhan vastapuolella ihan samanlainen oikeus koskemattomuuteen kuin minullakin, enhän voi vaan iskeä kiinni.. :p[/quote]

Olet oikeassa. Voi tulla lähtö nopeasti, jos käy kiinni ilman lupaa kysymättä. ;) Eli on pakko jutella ensin.. Niinkuin normaalistikin kun ihmisiä tavataan, otetaan ensin vähän kontaktia.. Jos on jo valmiina joku touhu käynnissä ja haluat mukaan, voi varmaan lyhyemmin kysäistä vaan, saatko liittyä seuraan? Mutta mitä olen huomannut, yleensä jutellaan rauhallisesti ensin ja tutustutaan vähän.

Vierailija
15/15 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän Kitkatclubin (Berliini) visiitti löytyy meidän blogista. www.parastaparisuhdetta.blogspot.com

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme