Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MÄ HALUAN SEN MIEHEN!!!

Vierailija
01.10.2015 |

Ei tästä vaan tule mitään, en mä pysty unohtamaan sitä. Mä haluan niin paljon olla sen lähellä ja pitää sitä hyvänä. Joka kerta kun nähdään, mä vaan sulan. Se on niin niin niin ihana.

Mikähän helvetinmoinen sotku tästäkin tulee...

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa! :D

Vierailija
2/25 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattuja molemmat? Niinpä tietysti. Mut mitäpä sillä väliä, kun sinä kuitenkin tahot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:19"]

Varattuja molemmat? Niinpä tietysti. Mut mitäpä sillä väliä, kun sinä kuitenkin tahot.

[/quote]

Yksi varattu, toinen sinkku, ja on sitä asiaa pohdittu, sillä on paljonkin väliä. Olisiko sulla joku luottoratkaisu heittää tähän, sellainen joka toimii varmasti joka tilanteessa? Otetaan oikein mielellään vastaan.

ap

Vierailija
4/25 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:26"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:19"]

[/quote]

Yksi varattu, toinen sinkku, ja on sitä asiaa pohdittu, sillä on paljonkin väliä. Olisiko sulla joku luottoratkaisu heittää tähän, sellainen joka toimii varmasti joka tilanteessa? Otetaan oikein mielellään vastaan.

ap
[/quote] no olisko et helvetti erotkaa, elkää pettäkö niitä kumppaneitanne!!!! On se niin vaikeeta!

Vierailija
5/25 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:27"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:26"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:19"] Varattuja molemmat? Niinpä tietysti. Mut mitäpä sillä väliä, kun sinä kuitenkin tahot. [/quote] Yksi varattu, toinen sinkku, ja on sitä asiaa pohdittu, sillä on paljonkin väliä. Olisiko sulla joku luottoratkaisu heittää tähän, sellainen joka toimii varmasti joka tilanteessa? Otetaan oikein mielellään vastaan. ap [/quote] no olisko et helvetti erotkaa, elkää pettäkö niitä kumppaneitanne!!!! On se niin vaikeeta!

[/quote]

No onko tässä sanottu, ettei se olisi yksi punnittavista vaihtoehdoista? Kyllä se eroaminen nyt vaan on niin vaikeeta, helppo sitä täällä on huudella.

ap

Vierailija
6/25 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:31"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:27"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:26"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:19"] Varattuja molemmat? Niinpä tietysti. Mut mitäpä sillä väliä, kun sinä kuitenkin tahot. [/quote] Yksi varattu, toinen sinkku, ja on sitä asiaa pohdittu, sillä on paljonkin väliä. Olisiko sulla joku luottoratkaisu heittää tähän, sellainen joka toimii varmasti joka tilanteessa? Otetaan oikein mielellään vastaan. ap [/quote] no olisko et helvetti erotkaa, elkää pettäkö niitä kumppaneitanne!!!! On se niin vaikeeta!

[/quote]

No onko tässä sanottu, ettei se olisi yksi punnittavista vaihtoehdoista? Kyllä se eroaminen nyt vaan on niin vaikeeta, helppo sitä täällä on huudella.

ap

[/quote]

Ihmiset ovat kautta aikojen eronneet. Ei se mitään amerikatiedettä ole, pirun huono tekosyy! 

Vierailija
7/25 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:31"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:27"]

[/quote]

ap
[/quote] no ei ole! Se paperin kirjoittaminen vie minuutin, päivän muutto ja thats it!

Vierailija
8/25 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen tekosyy?

Mä olen vaan sanonut, että haluan sen miehen, siinä kaikki. Sotkua tulee joka tapauksessa, tulipa ero sitten tai ei.

Millaista on amerikantiede?

ap

Vierailija
9/25 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:37"]

Millaista on amerikantiede?

ap

[/quote]

Helvetin yksinkertaista. :D

Vierailija
10/25 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sittenhän sen näet.

Vierailija
11/25 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sä se sinkku?

Vierailija
12/25 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran haluat just sen miehen . niin järjestä elämäsi sellaiseksi, että se onnistuu. Asiaa helpottaa kovasti, jos mieskin haluaa sinut.

Vierailija
13/25 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä ei lapsia, niin sotkut unohtuu pian! Go girl!

Vierailija
14/25 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei ole lapsia. Mulla on. Minä horomama ugh.

ap

Vierailija
15/25 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi ymmärtää et näin säälittäviä ja yksinkertaisia ihmisiä löytyy! On se vaan niin mukavaa pettää ja antaa puolison elää valheessa! Yök, inhottaa!

Vierailija
16/25 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:49"]

Mä en voi ymmärtää et näin säälittäviä ja yksinkertaisia ihmisiä löytyy! On se vaan niin mukavaa pettää ja antaa puolison elää valheessa! Yök, inhottaa!

[/quote]

Mikähän suakin oikein vaivaa? En ole pettänyt ketään.

ap

Vierailija
17/25 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:14"]

Ei tästä vaan tule mitään, en mä pysty unohtamaan sitä. Mä haluan niin paljon olla sen lähellä ja pitää sitä hyvänä. Joka kerta kun nähdään, mä vaan sulan. Se on niin niin niin ihana.

[/quote]

Sotkun määrän ja laadun päätät sinä. Jätä rauhaan niin ei tule sotkua ollenkaan.

Mies 77

Vierailija
18/25 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämessä on lupa sotkea enemmän kuin laki sallii, muuten unohda.

Vierailija
19/25 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:56"]

[/quote]

Sotkun määrän ja laadun päätät sinä. Jätä rauhaan niin ei tule sotkua ollenkaan.

Mies 77

[/quote]

Aivan. Tiedän tämän. Sen sotkun takia mitään ei ole tapahtunut, mutta tää tilanne vaan jatkuu ja jatkuu viikosta toiseen, kuukaudesta toiseen, vuodesta toiseen. Mietin vaan kuinka järjettömän kauan tätä täytyy kestää, kun pahemmaksi tuntuu vain menevän. Miten tästä pääsee ulos, vai kannattaako sitä edes yrittää? Pitäisikö vaan luovuttaa ja tosiaan erota?

Olen usein elämässäni toivonut, että olisi joku auttava numero, joku Jumalan kuuma linja, jonne saisi soittaa ja josta saisi aina oikean ratkaisun. Voisi olla aika kalliskin, ei haittaisi.

Mulla on vaan tää av.

ap

Vierailija
20/25 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 11:12"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:56"]

[/quote]

Mies 77

[/quote]

Aivan. Tiedän tämän. Sen sotkun takia mitään ei ole tapahtunut, mutta tää tilanne vaan jatkuu ja jatkuu viikosta toiseen, kuukaudesta toiseen, vuodesta toiseen. Mietin vaan kuinka järjettömän kauan tätä täytyy kestää, kun pahemmaksi tuntuu vain menevän. Miten tästä pääsee ulos, vai kannattaako sitä edes yrittää? Pitäisikö vaan luovuttaa ja tosiaan erota?

Olen usein elämässäni toivonut, että olisi joku auttava numero, joku Jumalan kuuma linja, jonne saisi soittaa ja josta saisi aina oikean ratkaisun. Voisi olla aika kalliskin, ei haittaisi.

Mulla on vaan tää av.

ap
[/quote] miehesi ansaitsee paremman! Eli eroa ja äkkiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi