On Putinin ulkonäkö muuttunut
Katsoin juuri Ilta Sanomien videon kun laski kukkia arkulle. Hiuksissa merkkejä syöpähoidoista? Muutoinkin?
Kommentit (71)
Mitä? Onko sen ulkonäkö alkanut muistuttaa vasemman kiveksen sijasta oikeanpuoleista kivestä?
amerikkalaiset vaihtoi oman miehen tilalle ja tämän suunnitelman tavoitteena on saada eurooppa polvilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli varuuden vuoksi ydinase-salkuu hautajaisissa? Mitä juuri yksi kommentoja kertoi?
Ydinasesalkku on siellä missä pressankn, siitä asti kun ydinasesalkku on ollut olemassa. Sama usa:ssa.
Jos suomella olisi ydiase olisiko se Sannan mukana??
Toi taitaa olla niitä salkkuja, joissa on levitettävä panssarilevy, jos joku katsoo Puttea pahalla silmällä.
Aina se on näyttänyt p e r s e e n reiältä.
En huomannut mitään muutosta. Mutta en mä sitä niin ole seurannutkaan. Takki istui huonosti ja kiristi takaa ja sen piti ottaa tukea arkusta kesken kaiken.
Onkohan sillä kortisonilääkitys, kun naama on tollanen pallo? Ennen oli paljon kapeakasvoisempi.
En usko, että on oikea Putin. Katsokaa nuoruuden kuvia. Periaatteessa Putin näyttää terveemmältä kuin nuorena. Voiko kyseessä olla jopa kaksoisveli. Olen ajatellut, että jospa on lapsesta asti kasvatettu tähän.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että on oikea Putin. Katsokaa nuoruuden kuvia. Periaatteessa Putin näyttää terveemmältä kuin nuorena. Voiko kyseessä olla jopa kaksoisveli. Olen ajatellut, että jospa on lapsesta asti kasvatettu tähän.
Mäkin mietin, että ei ole oikea. Oikea putin ei pöpöjen pelossa olisi uskaltanut koskea arkkuun.
Vierailija kirjoitti:
On näyttänyt sairaalta jo viime syksystä saakka. Kuukasvot ja kelmeä iho.
Hyvä! Tajuis jo kuolla!
Vierailija kirjoitti:
Eikä vaan näyttäny, vaan sellainen se on! Sisäisesti ja ulkoisesti! Pthyi halveksittava käpy!
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on aina näyttänyt surulliselta ajokoiralta.
Vierailija kirjoitti:
En huomannut mitään muutosta. Mutta en mä sitä niin ole seurannutkaan. Takki istui huonosti ja kiristi takaa ja sen piti ottaa tukea arkusta kesken kaiken.
Ottaa tukea arkusta kesken kaiken. Älä pelleile jos et tiedä ortodoksien hautajaisten tavoista mitään.
Kaula turvonnut mielettömän paksuksi. Kilpirauhasensyöpä varmaan aiheuttanut tämän?
Kaikkien ulkonäkö muuttuu paitsi minun joka olen siis niin kaunis kuin ihminen yleensä voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Pietarilaisen katupojan taru lähenee kohti vääjäämätöntä loppua. Ei koskaan saavuttanut sitä kunnioitusta länneltä mitä niin kovasti janosi. Historiaan jää halveksittu mies.
Surullista. Hän olisi voinut jäädä historiaan myös miehenä, joka länsimaisti Venäjää, teki siitä vauraan ja kansasta koulutetun. Päätti sitten rohmuta vaurauden omiin taskuihinsa ja unohti kansan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli varuuden vuoksi ydinase-salkuu hautajaisissa? Mitä juuri yksi kommentoja kertoi?
Ydinasesalkku on siellä missä pressankn, siitä asti kun ydinasesalkku on ollut olemassa. Sama usa:ssa.
Jos suomella olisi ydiase olisiko se Sannan mukana??
Saisi aina pohtia, että minkä baarin narikassa tai tiskillä se tällä kertaa on...
Onhan sekin aika kauheaa, jos tajuaa: kaikki on murskana. Oma terveys ja maailma käänsi selän ja sodan kulu jne..
Luulisi, että voisi jotain vielä yrittää KORJATAKSEEN tilannettaan, (mainettaan).