Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on parasta kun on ainoa lapsi?

Vierailija
08.04.2022 |

Kerro jotain.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä keksi yhtään mitään positiivista siitä, ettei minulla ole sisaruksia lainkaan. vm71

Vierailija
42/46 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perinnönjako on helppoa.

…Jatkan vielä, että rappeutuvien vanhempien hoito on kyllä tosi raskasta näin ainokaisena. Ei millään ehdi koko ajan ja joka päivä kaikkea 😕

Monesti olen ajatellut, että olisi kiva jakaa sisaruksen kanssa näitä koti-, kauppa-, lääkäri- ja hoivapalveluita. Ja kun kaikki tietokonejutut tuottaa dementikolle vaikeuksia.

Ymmärrän pointtisi, mutta sanon silti, että iäkkäiden vanhempien auttaminen ja hoitaminen jää yleensä yhden lapsen harteille, vaikka sisaruksia olisi kymmenen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka tekee vaan yhen lapsen on vastuuttomia. Rankkaa haudata vanhemmat yksin ja jäädä maailmaan yksin. Onneks mulla on sisko <3

Vierailija
44/46 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vastuuta

Opin vastuuta

Opin itsenäisyyttä

Oli pakko pärjätä omin neuvoin ainoana lapsena

Sai kaiken myönteisen ja kielteisen huomion vanhemmilta

Vanhempien suuret odotukset johtivat suorituspaineisiin, mutta niistäkin selvisin, koska olin ainoa lapsi

Olen kauhunsekaisin mielikuvin muistellut kun vanhemmat halusivat "pikkuveljen" mutta onneksi erosivat ennenkuin saivat sisaren aikaiseksi. 

Olisi ollut sisarus joka on yhtä herkkä ja joutunut tukemaan sitä, lainaamaan rahaa, asumaan luokse. Jostain syystä kauhukuva. 

En ajattele että sisarus olisi voinut olla voimavara ja tuki, vaan enenmmänkin riipakivi. 

Onneksi ei ole sisaruksia. Kiitos äiti!

Vierailija
45/46 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perinnönjako on helppoa.

…Jatkan vielä, että rappeutuvien vanhempien hoito on kyllä tosi raskasta näin ainokaisena. Ei millään ehdi koko ajan ja joka päivä kaikkea 😕

Monesti olen ajatellut, että olisi kiva jakaa sisaruksen kanssa näitä koti-, kauppa-, lääkäri- ja hoivapalveluita. Ja kun kaikki tietokonejutut tuottaa dementikolle vaikeuksia.

Mun lapsellani on valitettavasti sama edessään. Tosin näin vanhusten hoitajana olen sanonut hänelle, että heti kun alan tarvita enemmän apua, hommaa minulle ensin henkilökohtaisen avustajan ja siivoojan, sitten ateriapalvelun ja viimein paikan hoivakotiin, missä hoitajat hoitaa. En halua että hän väsyttää itsensä minua hoitaessaan. Hän ei ole hoitaja ja hänellä on ihan tarpeeksi hoitamista omassa perheessään.

Olen iloinen heidän puolestaan, kenellä on monta lasta lähellä asumassa.

OK. Hyvä niin, jos on varaa. Nuo mainitsemasi palvelut maksavat aika paljon.

Vierailija
46/46 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset jotka tekee vaan yhen lapsen on vastuuttomia. Rankkaa haudata vanhemmat yksin ja jäädä maailmaan yksin. Onneks mulla on sisko <3[/

Vastuuttomia?? Saattavat olla myös ihmisiä, joilla on vaikeuksia saada lapsia. Meidän lapsi on ainoa lapsi siksi, että enempää ei ole saatu reilun 15 vuoden yrityksestä ja lapsettomuushoidoista huolimatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä