HÄIRIKKÖ oventakana
Mun oventakana on exäni soittelemassa ovikellon NYT. Voinko soittaa poliisille että tulevat hakemaan hänet pois. En tahdo nähdä kyseistä henkilöä.
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 02:15"]Soita.
[/quote]
Eihän hän saa tietää että minä olen soittanut?
Jos sinua pelottaa, soita Poliiseille, toinen poliisi luultavammin kyselee sinulta muutaman kysymyksen vietyään häirikön pois.
Tuo on kotirauhanrikkomista. Soita.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 02:32"]Tuo on kotirauhanrikkomista. Soita.
[/quote]
Ja tuoeiole yhdyssana.
Ja ööö ap, miksi ET voisi soittaa fobbia?? Hohhoijaa tätä järjen määrää taas.
Jos joku tulee ilmoittamatta ovelle, ja jos siihen liittyy ahdistava tunne tai pelko, niin poliisi on silloin oikea osoite keltä pyytää apua. Jos kyseessä on känninen ystävä, joka on normaali, eikä mikään sekopää, niin sellaisen saa varmaan lähtemään pois ihan käskemälläkin, tai ei aukaise ovea. Ja poliisille voi sanoa, että ei sano, vain että on tullut häirio istä soitto. Jos ystävä kyseessä, niin silloinhan ei tarvitse pelätä. Yks ona eksä ei niin sanotusti häirinnyt, mutta lähetti siltinviestejä, että on kotipihassa ja keksi jonkun syyn tuöla pihaan, ei tullut ovelle, mutta keksi syyn "sanattomankin" että pääsisi tänne kylään..En pitänyt ja halunnut pitäö siihen enää yhteyttä, joten en vastannut silloin viesteihinkään, koin vaan lievää ahdistusta hänen käytöksestä varsinkin jos olen osoittanut hänelle mieltä js hänen tekoja kohtaan....mutta luonnollisesti jotku haluavat tietoisesti ohittaa kaiken minkä niille sanoo.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 02:16"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 02:15"]Soita.
[/quote]
Eihän hän saa tietää että minä olen soittanut?
[/quote] Poliisille voi siis sanoa, että ilmoittaa vaan yleisestä häiriöstä, että joku on häirinnyt, pyytää heitä vaikka kyselemään henkilöltä, että onko häntä kutsuttu paikkaan ja sanoa vaikka etukäteen mistä kyse, näin poliisi voi hoitaa jatkon kertomalla, että ei ole suvaittavaa tulla kenenkään kotiovelle kutsumatta, ei hyvää käytöstä. Eli sinua ei tarvita edes tilanteeseen. Infoaa vaan hätään, että kutsumaton vieras oven takana, olet ahdistunut tästä, ja haluat tämän poistuvan, varsinkin jos et ole edes kutsunut henkilöä kotiin. Ja häirintää se silti on.
Soita.