Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ystävä puhuu pahaa?

Vierailija
01.10.2015 |

Jos et pidä yhteyttä johonkin aikaan, niin oikeuttaako se selän takana puhumisen? Saisinko neuvoja kiitos :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun mielestä se ei oikeuta, on ystäviä ketä ei näe pitkään aikaan, ja silti ystävyys säilyy. Meillä kaikillahan on ihmissuhteita ja oma elämäkin, eli itse en puhuisi - ainakaan pahaa...tai sille tielle en haluaisi sortua vaikka läheistä ystävää en näkisikään hetkeen. Ja onhan sitä viljelty paljon sitä lausahdustakin, että vaikka vuodet erottaa, niin silti ystävä/ystävyys säilyy aina sydämessä. Hyvä ystävä ei alennu puhumaan pahaa.

Vierailija
2/3 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 03:49"]No minun mielestä se ei oikeuta, on ystäviä ketä ei näe pitkään aikaan, ja silti ystävyys säilyy. Meillä kaikillahan on ihmissuhteita ja oma elämäkin, eli itse en puhuisi - ainakaan pahaa...tai sille tielle en haluaisi sortua vaikka läheistä ystävää en näkisikään hetkeen. Ja onhan sitä viljelty paljon sitä lausahdustakin, että vaikka vuodet erottaa, niin silti ystävä/ystävyys säilyy aina sydämessä. Hyvä ystävä ei alennu puhumaan pahaa.
[/quote] Kiitos tuosta neuvosta :) -Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se on oikeestaan sama onko se aikuinen vai lapsi jos kaveruuessa pettyy ..nii samalla tavalla se pettymys voi tulla.. ei siis kato ikkää..Aikuisilla se pettymys voi tulla sitä ei näytetä ehkä samalla tavalla kun lapsena..Aikuisiässä olen minä huomannu että se ei ole enää nii heleppoa kertoa,mistäköhä seki johtuu????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi