Kelpaako hieman erikoinen ja yksinäinen mies kellekkään?
Niin kelpaako kellekkään kaveriton hieman erikoinen ja yksinäinen mies. Harrastuksia ei muutakun sali ja lenkkeily. On vakityö ihan ok palkalla. Mutta on masennusta ja mt-ongelmiakin. Velkaaki on. Hieman erilainen ei halua lapsia ja niitä ei ole. Elää omanlaista elämää. Ei vain naiset kiinnostu huomannu.
Kommentit (97)
kohta varmasti sekoan niin pahasti että tapan itseni.. pääseepä veloista ja yksinäisyydestä eroon ku ei kelpaa kellekkään vaikka komea mies mä olen ja pitkä enkä lihava
naiset on vaa niin typerän bimboja... laihoja nirppanokkia meikattuja irtoripset ja kaikki.. ettei kelpaa mt potilas velkaantunu allu kellekkään
Kyllä komea alfa adonis.. 3 pankkikorttia kallis bemari kelpaa.. niinhänn oilla turkkilaisilla on komea naama ja kallis bemari
joo ei mt potilas heikkolahjainen psyykehullu 27 tuhatta velkaantunut 2 tonnin autolla kelpaa kellekkää vaikka on työpaikat ja kaikki.. ei vaa ikinä kelpaa
taidanpa vain ajaa rekan alle ja niin kovaa ku autosta lähtee
FBI profiili - todennäköinen sarjamurhaaja...
menis vaa hakkaamaa päätä seinää ku on niin paska elämä ja veloissa
En tajua miks mun elämä on tällästä oon pilannu kaikki.. varastanu rahaa 3 eri luottoa maksan korkoja ja kuluja lähemmäs 30 tuhatta velkaa.. romu auto oon 37 v.. mulla ei ole vuosiin ollut kavereita.. oon ilmaa ihmisille ja töistä saan naurettavat 1600 € palkkaa
Jaha kukaa ei kirjota mitää no lyödää päätä seinää ja runkataa tattii
Sama se meniskö hullujen huoneelle ei tässä ole mitää järkee enää
suoraa hullujen huoneelle ku on niin pahoja mt ongelmia
heräonoihnemoigrmoiergmoiermgoiermgoiermgoimgr
haistakaa kaikki hemmetin paska mun puolesta.. yksin kirjotusta vaa
sitten tapan itseni heido.. mä en niinku jaksa jos kerta olen toivon tapaus päästäni miks oon olemas??