Kelpaako hieman erikoinen ja yksinäinen mies kellekkään?
Niin kelpaako kellekkään kaveriton hieman erikoinen ja yksinäinen mies. Harrastuksia ei muutakun sali ja lenkkeily. On vakityö ihan ok palkalla. Mutta on masennusta ja mt-ongelmiakin. Velkaaki on. Hieman erilainen ei halua lapsia ja niitä ei ole. Elää omanlaista elämää. Ei vain naiset kiinnostu huomannu.
Kommentit (97)
Mulle kelpaisi melko samanlainen nainen mutta niitä ei löydy mistään. myös työtön lihava nainen kelpaisi 28-40 v
Oot liian kunnollinen, toisin sanoen tylsä.
Ryhdy jännikseksi!
Taidan sitte varmaa olla yksinäinen ikisinkku.. harmi et oon vanhentunut ja rupsahtanut + muita ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Oot liian kunnollinen, toisin sanoen tylsä.
Ryhdy jännikseksi!
Haluan olla.. en halua juoda haluan käydä töissä.. jos ei kelpaa antaa olla.
Mulle kelpaisi tavallinen 28-40 v ylipainonen käy ja mahaaki saa olla.
Ilmeisesti ei, muutoihan hän ei olisi yksinäinen.
Kyllä luovutan en jaksa ettiä enää.. ei baaritkaa kiinnosta ei mitää.. yksinäistä elämää ja töihin vaan
Tällänen mies ei vaa kelpaa kellekkää ja yksin on tylsä elää.. mitä muuta voi tehdä ku vaa hyväksyä tilanne.
Masentaa kun muilla on parisuhteet.. ja näkee pariskuntia.. eipä ne ees kovin kauniita naiset ole ja miehet komeita silti ovat löytäneet.. hmm no kaikki ei vain löydä.. paskalta se tulee aina tuntumaan.
Ite oon ihan ok näkönen tavis komee mut usein aina yksin kaupassa tai missä lie.. se on pidemmän päälle alkanu jo masentaa ettei huvitakkaa mennä yhtää mihkää. .erakoitua pelikoneen ääreen.
Velkapuoli ei vetoa, ainakaan silloin, jos kaipaa naista maksamaan elämänsä.
Hiljasta on.. ei jaksa yksin kirjotella. Moi.
Vierailija kirjoitti:
Velkapuoli ei vetoa, ainakaan silloin, jos kaipaa naista maksamaan elämänsä.
EN todellakaan kaipaa
En tajua sitte miten toiset löytää ne rumat lihavat naiset tai miehet.
joo taidan lähtee kaupan kautta salille. ei nyt jaksa enää.
Hyväkäytöksinen mies kelpaa aina, kunhan kemiat myös kohtaa.
Ei todellakaa kelpaa.. ite kunnollinen en juo en polta, käyn töissä.. hieno asunto puhdas.. en kyl kelpaa
Hetikun kertoo olevansa erilainen kun muut ja kaveriton mies.. niin ei todellakaa kelpaa naisille. pitäs olla jonki väkivaltainen tai juoppo.
väkivaltainen juoppo, toinen käsi tatuoitu kaula tatuoitu osaa keskustella naisten naurattaja.. semmonen kyl kelpaa ja tottakai erittäin komea.
Ei kiitos.. oletko ihan sairas?