Kelpaako hieman erikoinen ja yksinäinen mies kellekkään?
Niin kelpaako kellekkään kaveriton hieman erikoinen ja yksinäinen mies. Harrastuksia ei muutakun sali ja lenkkeily. On vakityö ihan ok palkalla. Mutta on masennusta ja mt-ongelmiakin. Velkaaki on. Hieman erilainen ei halua lapsia ja niitä ei ole. Elää omanlaista elämää. Ei vain naiset kiinnostu huomannu.
Kommentit (97)
Jos ei kelpaa ei kelpaa.. en ottaisi noin nirsoa naista.. pitääkö olla joku fiksu maisteri mersumies.. rikas että kelpaa?
No en sille voi mitää jos vikaa on minussa.. naiset on vaa todella nirsoja.. enkä kelpaa tälläsenä kun olen.
antaa olla ostan pelikoneen tilalle ja unohdan naiset.
Ei.
Sen sijaan että identifioidut victim mentalityyn ja erikoisuuteen, yksinäisyyteen.
Fiilaa olevasi normaali mies, fiilaa olevasi Moderni Mies.
Kaikki lähtee siit fiiliksest mitä sä fiilaat.
Allu, sinä olet alinta kastia. EI voi mitään. Etsi naisia, jotka ovat samanlaisia kuin sinä. Hieman jälkeenjääneitä. Sinulle on annettu sellaistenkin ryhmien nettiosoitteita monesti, mutta et ota opiksi.
No sitte mieluiten tapan itseni.. ei voi mitää.. lopetan työt ja rupeen juopoksi.
Te ootte alinta kastia sairaat työttömät juopot.. menkää töihin vai ettekö saa töitä.. hakata pitäs tommoset ihmiset
Kunnolla turpaan vetää tommosia ihmisiä.. mitä sitte jos olen heikkolahjainen jälkeenjäänyt.. en voi kuule koskaa sille mitään??
ettekö tajua en voi koskaa sille mitää että olen sairas ja yksinkertainen ettekö tajua.
Vierailija kirjoitti:
No sitte mieluiten tapan itseni.. ei voi mitää.. lopetan työt ja rupeen juopoksi.
Helvetin hyvä idea👌 kippis sille🍻
Venäjältä tai Ukrainasta on mahdollista saada huippukaunis 15-20 nuorempi nainen. Suomessa ei ole mitään mahdollisuuksia.
Ehkä annan olla... naiset on maailman nirsoimpia suomessa.. nyt kauppaan ja salille adios vaan.
Allu, lupasit lopettaa heti. koska et halunnut menettää työpaikkaasi. Miksi taas jankkaat? Pitääkö ilmoittaa uudestaan töihin ja poliisille ?
Vierailija kirjoitti:
ettekö tajua en voi koskaa sille mitää että olen sairas ja yksinkertainen ettekö tajua.
Eiköhän tuo ole tullut kaikille selväksi näitten ainakin viiden vuoden aikana että olet sairas. Pahasti sairas.
Me tajuamme että olet, mitä hyötyä tästä nyt sinulle on?
Ei täällä ole ihmetohtoria joka telepaattisesti pystyy parantamaan pääsi, sitä on turha odottaa.
Tyydy kohtaloosi. Lääkärit ja psykiatrit eivät sinua ole pystyneet auttamaan, olet toivoton tapaus. Senhän he ovat sinulle sanoneet.
Vasta neljä sivua ja kello on jo kahdeksan. Odotin, että olisi enemmän.
Olen se vanha, hieman pyöreä akateeminen nainen, jonka olet rankannut jo pois laskuistasi. En ole enää tyrkyllä. Toivotan kuitenkin kaikkea hyvää. Kauneus kun on kuitenkin aina katsojan silmissä. Joku sinulle sopivampi näkee sinussa kyllä senkin mitä minä näen.
Vasta 4 sivua!
Allulla taitaa olla 2 ketjua auki?
Allu tais lähtee ulos hakkaamaan naisia ja itsemurhaamaan🤔
Koska olen ollut työtön ja elänyt velalla ei riitä työttömyysraha. en ole saanut töitä mistään ja pitänyt töitä olen ottanut lainaa ostanut auton ja pelannut.. nyt on velkaa.. mt ongelmat olen heikkolahjainen ne on ikuisia