Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arkipäivän tilanteita, joissa hyväksyt, että miehesi neuvoo/ojentaa sinua?

Mies ojentaa
08.04.2022 |

Onko tällaisia tilanteita enää nykyään? Sekä miesten että naisten asenteet ovat muuttuneet monilta osin.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on monta, esim. Leipominen ja ruoanlaitto

Vierailija
2/15 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoo, kun pyydän, ja pyynnöstäni ojentaa, jos yritän pöllöillä jotakin sairaalaan töihin palaamisesta. Siinäpä ne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule mitään mieleen.

Vierailija
4/15 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tahansa tilanteessa hyväksyn asian, jopa toivon sitä. Meidän välinen dynamiikka on sellainen ja ihan hyvä niin. 

Vierailija
5/15 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on opettanut minut käyttämään moottorisahaa ja terottamaan sen. Kun huollan sahaa, hän saattaa vieläkin joskus ehdottaa, miten homma kävisi minulta helpommin. Tämä on täysin paikallaan, koska mies itse on kätttänyt moottorisahaa jo vähintään 40 vuotta, minä vasta muutaman vuoden.

Vierailija
6/15 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ojentamista en sietäisi, olisi erntinen mies. Saa neuvoa ajaessa autoa, on parempi kuski ja tekee sen hyvin. Myös raksahommissa saa neuvoa, on alan ammattilainen ja oman kodin pikkuremppaa on kiva tehdä yhdessä.

Vierailija
7/15 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa, jos ymmärtää, että naisena tiedän kuitenkin kaikesta kaiken joka tapauksessa.

Vierailija
8/15 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matematiikassa.

Vierailija
9/15 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miestä, mutta viimeksi kun exän kanssa koottiin huonekaluja ja porakone otti kiinni ja kiepautti minut ympäri niin ex huudahti mulle, että nyt kyllä alat syödä jotain! :D Se vaan innosti entistä enemmän vahtimaan ettei vaan paino nouse.

Vierailija
10/15 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuanlaitossa ja leivonnassa, mutta toisaalta teen ruokaa hyvin harvoin, sama leipomisen kanssa.

Vierailija
11/15 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hän kertoi, miten vauvan saa nukahtamaan uudelleen öisin, mutta en itse sitä koskaan tehnyt, niin sikäli neuvolla ei ollut käyttöä paitsi hänelle itselleen.

Vierailija
12/15 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa tykkää valita tuotteita, joiden kilohinta on edullisempi.  Yleensä meillä mies (+ lapsi) käy kaupassa, kun hän on sellainen toimelias.

Vierailija
13/15 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin tulee sellaisia tilanteita että hän oma-aloitteisesti neuvoiksi. Kysyn kyllä itse neuvoja häneltä, jos tarvitsen.

Vierailija
14/15 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pyydän ojentamaan esim. maitopurkin ruokapöydässä.

Vierailija
15/15 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ojenneta. Neuvoa saa, sitäkin mielellään vain jos pyydän apua. Koskee miestä ja kaikkia muitakin.