Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Räjähtää pää noista selkouutisista

Vierailija
30.09.2015 |

Toi muija puhuu radiossa ihan niinkuin jollekin vähä-älyiselle. Tekee mieli heittää radio seinään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäh, paras ohjelma radiossa! Oli kieltämättä härö fiilis kuulla ekaa kertaa. Vaikutti tunteisiin ja jäi vaivaamaan, kuin suuri taide.

Vierailija
2/5 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne ole tarkoitettukin vähä-älyisille ja puolikielisille? Minä olen niin huonomuistinen että en muista mitä jutun alussa kerrottiin kun kerrotaan noin hitaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on tarkoitettu juuri niille, jotka esim. vamman, sairauden tai puutteellisen kielitaidon vuoksi eivät voi seurata tavallisia. Mikä pakko niitä on katsoa? 

Vierailija
4/5 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 21:49"]Ne on tarkoitettu juuri niille, jotka esim. vamman, sairauden tai puutteellisen kielitaidon vuoksi eivät voi seurata tavallisia. Mikä pakko niitä on katsoa? 
[/quote]

Näin on, minustakin vaan tuntuu siltä että haluan heittää radion ulos ikkunasta.

Vierailija
5/5 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotko viittomakielisiä uutisiakin ja valitat, että hitto kun toi huitoo? Saamenkielisiä ja valitat, että mokeltaa jotakin niin ettet ymmärrä? Tää aloitus on jo aika lähellä pilkkaamista. Musta on tärkeää, että kieltä vasta opetteleville ja esim. afaatikoille lähetetään myös uutiset, joita voi ymmärtää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän