Nyt apuja!Äkkiä!
Poikamme on 17 vuotias ja vain 165cm pitkä. Minä äiti olen 164cm ja pojan isä 172cm. Minun vanhempani isä 183cm ja äiti 164cm ja pojan isän vanhemmat äiti 156cm ja isä 178cm. Poikamme sai 14.5 vuotiaana kasvupyrähdyksen oli silloin 150cm ja siitä vuosi eli 15 v:nä oli 157cm ja 16 v:nä 164cm ja 17v täyttäessä 165cm ja kohta on 18v eikä ole enää kasvanut. Luulisi, että minun pidemmät geenit vaikuttaisi jotenkin? Olin varma että pojasta tulee ainakin 170cm tai yli.
Kommentit (16)
tai ehkä isän äidin jos tarkkoja ollaan.
Onko edes normaalia, että on noin lyhyt? ap
Jos sillä vaikka lyhyys syöpä? Syöpäähän epäilet?
No ei tuohon kovin äkkiä mitään apua saa, valitettavasti.
Voisitkohan antaa sen vielä adoptioon?
Kohtalosi on järkyttävä - voimahaleja sulle.
Sinun geenisi eivät voi vaikuttaa tilanteeseen. Ne ovat heikkolaatuiset.
jotkut pojat/miehet kasvaa vielä parikymppisiksi saakka pituutta.. onko miehesi minkä ikäsenä lopettanut pituuskasvun, sekin voi vaikuttaa?
Ebaysta voisi löytyä vanha, kunnon venytyspenkki.
Hiukanhan se saattaa tehdä kipiää, mutta c´moon jos vaihtoehtona on elämä kääpiönä.
Sinun pidemmät geenit? Hiukset vai kynnet? 164cm ei totisesti ole pitkä nainen.
Aloittaja on sama teini joka näitä tänne postaa vähän väliä
Sehän voi saada roolin siitä Games of Thrones-sarjasta, jos se niiden kääpiö jää vaikka eläkkeelle.
Aika moni kasvaa armeijassa sekä pituutta että leveyttä. Luin äskettäin jostain, että jotkut pojat kasvavat vielä viimeiset millit 21-vuotiaana, joten voi sinunkin poikasi vielä tuosta venyä.
Jotkut jää lyhyemmiksi. Kaverillani on tyttö 173 cm ja poika 165 cm. Joskus sattuu näin. Pituus on yksilöllistä. Ei voi sanoa, että kasvaa pitkäksi, kun vanhemmatkin on tai sisarus, vaan vaikuttaa myös muu geeniperimä muuten.
Poika on perinnyt isän geenejä.