Suloiset Vauva Kuvat
Olen lukenut englannin kielistä hymyilyyn liittyvää blogia. Sen postauksen http://smilebac.com/cute-baby-smile-collection-1 innoittamana ajattelin avata keskustelun...
Tänne voisi siis lisäillä suloisia vauva kuvia nähtäväksi!! :)
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 19:27"]Vauvat ei miellytä.
[/quote]
En usko
Kukaan ei oo varmaan sanonu vauvalle et oot ruma!?!? Niinpä. T.voisinollaäitisi
Suurin osa vauvoista on kyllä melko rumia. Pienet tytöt ovat sitten eri juttu ;)
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 19:41"]Suurin osa vauvoista on kyllä melko rumia. Pienet tytöt ovat sitten eri juttu ;)
[/quote]
MIKÄ IHME teitä ihmisiä vaivaa?????????
Frendin vauva ei oo kyl niinkää sulone. Ei se kyl rumakaan ole. Suloisuutta löytyy... Eiks tää oo vaa tälläne ulkonäkö kysymys..
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 18:00"]Olen lukenut englannin kielistä hymyilyyn liittyvää blogia. Sen postauksen http://smilebac.com/cute-baby-smile-collection-1 innoittamana ajattelin avata keskustelun...
Tänne voisi siis lisäillä suloisia vauva kuvia nähtäväksi!! :)
[/quote]
Sööttejä onon
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 19:46"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 19:41"]Suurin osa vauvoista on kyllä melko rumia. Pienet tytöt ovat sitten eri juttu ;)
[/quote]
MIKÄ IHME teitä ihmisiä vaivaa?????????
[/quote]
On nyt niin kauheeta, jos jonku mielestä vauvat on rumia.
Tänne ois kyl hyvä saada kuvia liitettyy. Sais niitä kuviaki esille ja selattuu...
Olen vanhempi, ja minusta jotkut vauvat vain ovat rumia...
Kaikki vauvat ovat suloisia. Netistä kyllä selaisen viikottain kuvia...
Tälläiset kuvat tuli viimeksi vastaan
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 18:12"]
Kaikki vauvat ovat suloisia. Netistä kyllä selaisen viikottain kuvia...
Tälläiset kuvat tuli viimeksi vastaan
[/quote]
No ei todellakaan ole. Kyllä ne jotkut vauvat vaan on aivan perkeleen rumia. Mutta USEIMMAT vauvat ovat kyllä suloisia.
[/quote]
No ei todellakaan ole. Kyllä ne jotkut vauvat vaan on aivan perkeleen rumia. Mutta USEIMMAT vauvat ovat kyllä suloisia.
[/quote]
Miten ihmeessä joku voi haukkua vauvoja p''''''' rumiksi?!?!?
Vauvat ei miellytä.