Hampaissa reikiä.. Auttakaa, voiko nyt soittaa päivystykseen..?
Eli mulla on nyt ollu vuoden alusta lähtien neljässä hampaassa (takahampaat) sellaset pienet näkyvät mustat aukot, mutta koska oon aina kammonnu hammaslääkäreitä niin en aiemmin varannu aikaa. Ne ei oo ollu edes yhtään kipeitä, kunnes viime viikolla yhtä niistä alko särkemään. Soitin sit ajanvaraukseen, mutta koska muita reikiä ei säre ja koska sitä yhtä särkevää hammasta ei vihlo, niin sain ajan vasta 29.10. No nyt sitten toistakin reikää alko tällä viikolla särkemään, ja en nyt tiiä mitä teen. :( niitä kahta särkee samaan aikaan... oon lähössä 4 kuukaudeksi ulkomaille tossa marraskuun puolessa välissä, joten haluun nää reiät hoidattaa ennen sitä, mut jos aika on vasta lokakuun 29. päivä sille YHDELLE reiälle, niin ehtiiks ne sit sen jälkeen siinä kahdessa viikossa paikata kaikki 4? Millä kriteereillä voi soittaa sinne iltapäivystykseen?? Haluun nää nyt mahd.pian korjattua, särkee kokoajan, mutta särkylääke siis auttaa. Siksi en siis alunperinkään saanu akuuttia aikaa sille yhdelle hampaalle. Onsk tää jo sellanen tilanne et voin soittaa iltapäivystykseen?? Pelottaa et kohta särkee kolmatta ja sit neljättä ja ne kaikki juurihoidetaan tai revitään irti. :( oon ihan paniikissa. Auttakaa :( haluun jo viikon sisällä päästä hammaslääkärille :(
Ja joo, en tartte mitään vastauksia että mikset varannut aikasemmin tai millaseen kuntoon oot hampaas päästäny, mutta mulla on ihan jäätävä pelko:( asiallisia vastauksia siis!!!
Kommentit (22)
Jos olet opiskelija, niin sinähän pääset opiskelijaterveydenhuoltoon, ja jotenkin se varmaan on järjestetty siellä vaihtokaupungissasikin.
oletan, että opiskelijat eivät pidä neljän kuukauden ulkomaanlomia keskellä lukukautta. ;)
Kipupäivystys, eli sen kautta pääset kyllä jo huomenna hoitoon, siellä ei sit hirveedti hienostella puudutteiden ym kans, mut kipu loppuu kyllä. Sun on kärsittävä jotenkin aamuun, päivystyksestä voisit saada vähän tujumpaa lääkettä??