Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko väärin jättää mies epähygienisyyden takia?

Vierailija
30.09.2015 |

Otsikossa kysymys. On niitä muitakin ongelmia onneksi kun vain tämä, mutta helvetti. Mies ei pyyhi pissaamisen jälkeen, hyvä jos pesee käsiään. Sanoin että ei hirveän korrektia käytöstä, kun miettii että ne hänen paikkansa koskevat minun paikkojani ja naisena varmaan täällä moni tietää että ylimääräset bakteerit down there aiheuttavat monen moista (hiiva yms) ja näitä ongelmia on ollutkin. Hän vastaa että "etkö oo ikinä kuullu miten miehet käy kusella"... tästä nyt aikamme tapeltua kysyn, ylireagoinko? En nyt ehkä oikeasti tuollaisen takia jättäisi mutta että niin, mitä sanotte tähän ylipäätään.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, kuka mies pyyhkii pippelinsä kusella käynnin jälkeen???? En tiiä yhtäkään! Ihme mammoja täällä.... Mun mies käy suihkussa joka päivä / joka toinen, jos ei oo töissä. Ja mulle se riittää! Jos suihin haluun ottaa käy mies suihkussa ennen sitä.

Vierailija
22/23 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin ihmiset tuntuvat muuttavan hygieniatapojaan, ja sekin on kovan työn ja tuskan takana. Jätä vain, jos et jaksa vuosikymmenien koulutusta, pettymyksiä ja sitä, että luultavasti mies ei siltikään tule koskaan omasta tahdostaan toimimaan hygieenisesti, vaan saattaa sun selän takana toimia kuin ennenkin. Nuo asiat pitäisi oppia jo kotona tai sitten tosi nuorena aikuisena. Mitä kauemmin on elänyt sikapossuna tai haisulina, sitä vaikeampi pinttyneistä tavoista on päästä eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 18:08"]Öö, kuka mies pyyhkii pippelinsä kusella käynnin jälkeen???? En tiiä yhtäkään! Ihme mammoja täällä.... Mun mies käy suihkussa joka päivä / joka toinen, jos ei oo töissä. Ja mulle se riittää! Jos suihin haluun ottaa käy mies suihkussa ennen sitä.
[/quote] Fiksu mies. Haisevat kusitahrat kalsareissa ei kiihota ketään. Silti odotellaan spontaania suuseksiä saavansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan