Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joonas Nordmanin pituus ?

Vierailija
30.09.2015 |

Vaikuttaa todella lyhyeltä naisiinkin verrattuna

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

170-175cm, ei ainakaan lyhyempi, koska Kari Ketonen on 167cm ja on tätä kuitenkin jonkun verran pidempi.

Vierailija
2/26 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

170-175cm, ei ainakaan lyhyempi, koska Kari Ketonen on 167cm ja on tätä kuitenkin jonkun verran pidempi.

Aika vähän pidempi, ainakin tässä kuvassa. http://static-sls.aws.sanomacloud.net/www.menaiset.fi/s3fs-public/styles/medium_main_image_no_upscale/public/wysiwyg_images/b88183070z.1_20150923123207_000g1lecej0.10.iptcstrip.jpg?itok=5p3HNr_E

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radio Novassa kertoi itse pituudekseen  169 cm

Vierailija
4/26 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta ihana on! Kelpais ;)

Vierailija
5/26 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa todella lyhyeltä naisiinkin verrattuna

Mari on 176 cm, Essi 175 cm ja Jennikin yli 170 cm.

Vierailija
6/26 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänne myös.

Vierailija
7/26 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänne myös.

Mulle kelpais kans, harvinaisen söpö mies. Nam!

Vierailija
8/26 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joonas on minun.

Vierailija
9/26 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuinka pitkä Joonas Nordman on, mutta ainakin minusta hän vaikuttaa hyvin olevan sinut oman pituutensa kanssa,joka tekee hänestä silmissäni miellyttävän oloisen.  Tom Cruise vois ottaa esimerkiksi tässä suhteessa mallia Nordmanista

Sinänsä Nordman on, myös kuuluu samaan poikkeusyksilöiden joukkoon kuin vaikkapa Tuomas Enbuske, Vappu Pimiä tai vaikka Anna Perho, että ymmäetääkseni kenelläkään heistä ei ole, mitään varsinaista koulutusta.

Vuoden mittainen kansanopisto vuosi voi olla iha kiva ja erinomaien juttu, mutta ei se kenestäkään "ammattilaista" tee. - Ja ennen kuin joku älähtää, niin kyllä työ opitaan tekemällä, eikä missään koulussa edes yliopistossa, mutta itse olen kai "vähän" koulutususkovainen tai sitten vain myönnetään kade näille "kouluttamattomille menestyjille" - Minusta ei olisi ollut samaan. Sori meni liiaksi ohi aiheen.   

Vierailija
10/26 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kuinka pitkä Joonas Nordman on, mutta ainakin minusta hän vaikuttaa hyvin olevan sinut oman pituutensa kanssa,joka tekee hänestä silmissäni miellyttävän oloisen.  Tom Cruise vois ottaa esimerkiksi tässä suhteessa mallia Nordmanista

Joonas vastaa----> 

Heh, minulla on kyllä kaikkia mahdollisia lyhyen miehen komplekseja, mutta Napoleon-kompleksi ei ole ainakaan vielä nostanut päätään.

Jossain vaiheessa kun huomasin, ettei pituutta enää tule kauheasti lisää, aloin haalia vaikutteita tunnetuista lyhyistä miehistä, kuten Woody Allenista ja Charlie Chaplinista, joihin on ollut mukava samaistua. Pituus on aikojen saatossa aiheuttanut kaikenlaisia komplekseja ja itsetunto-ongelmia, mutta nyt olen niitten kanssa suhteellisen sinut.

Vierailija
11/26 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänne myös.

Minä en olisi sellaisen hobitin kanssa missään tekemissä vapaaehtoisesti, en ikinä. Hyi Helvetti kuinka oksettaakin ajatus kääpiömiehestä.

Vierailija
12/26 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänne myös.

Minä en olisi sellaisen hobitin kanssa missään tekemissä vapaaehtoisesti, en ikinä. Hyi Helvetti kuinka oksettaakin ajatus kääpiömiehestä.

189-cm pitkä nainen ei ole NAINEN...vaan hirvi...

Vierailija
13/26 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänne myös.

189-cm pitkä nainen ei ole NAINEN...vaan hirvi...

Maria on 188cm ja kyllä tuo hirvi minulle kelpaisi, vaikka itse olen vain 184cm.

http://static.qnm.it/www/fotogallery/625X0/95329/sharapova-ivanovic-la-…

Vierailija
14/26 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketonen ei kyllä ole tuota 167cm. Olen itse 169 ja Kari on minua paljon lyhyempi, kuin 2cm. Seison baarissa tiskillä joskus vuosia sitten vieressä. Mutta söpö kun mikä.

Vierailija
15/26 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks se oo seitsämäntoista senttiä?

Vierailija
16/26 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä mahtaa olla sieltä?

Vierailija
17/26 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka se nyt näin kääntyi? Eikö palstan konsensus ole, että miehen pitää olla vähintään 185/80/20, jotta kelpaa av-mammalle.

Vierailija
18/26 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari Ketonen ja Joonas Nordman tykkää toisistaan.

Vierailija
19/26 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän lyhyt mies pelleksi kelpaa, muttei paljon muuhun. 

Toisakseen, Napoleon-kompleksi ei aikuisten oikeasti ole sen lyhyen miehen ongelma, vaan ympäristön asenneongelma. Tutkitusti täysin identtisen itsevarmasti ja dominoivasti käyttäytyvä mies tulkitaan pitkälti joko karismaattiseksi johtajaksi tai rasittavaksi pikku-Hitleriksi, ihan sen mukaan onko pituutta 190cm vai 160cm.

Vierailija
20/26 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin henkilökohtainen, ulkoinen ominaisuus kuten keskiverron alapuolella oleva pituus olisi itseaiheutettuun aivovammaisuuteen rinnastettava ominaisuus.

Ja kyllä, itse olen Ketosen mitoissa oleva mies ja olen kyllä aikoinaan huomannut että itseään todella kaikin tavoin muiden yläpuolella pitävien kauniimman sukupuolen edustajille ei kannata ainakaan baarissa heittää heitä nokkelampaa läppää jos haluaa välttyä esim. kommenteilta tyyliin; "mikäs vitun hukkapätkä sinä olet" jne.

Miten niin ei paljon muuhun? Perheen isäksi, yrittäjäksi, mensan jäseneksi ja helvetisti veroja maksaneeksi normielämän suorittajaksi ainakin olen kelvannut eikä ainakaan liian pituuden tai takia ole kusi noussut päähän. Ihan kuin pitäisi jotenkin puolustella sitä että pituutta tuli sen verran kuin tuli? Siis mikä siinä pituudessa on niin ihmeellistä, luuleeko muita pidempi olevansa jollakin tavalla muita parempi? Hohhoijaa...