Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

laparoskopiassa olleet

Vierailija
30.09.2015 |

Minulle tehtiin eilen laparoskopia. Kaksi arpea vasemmalla, yksi oikealla ja yksi navassa. Irroitin juuri ohjeen mukaan haavalaput mennäkseni suihkuttelemaan arpia. Meinasin pyörtyä kun näin että koko napa on ommeltu kiinni eikä vatsassa ole enää mitään "reikää". Voiko olla totta että vatsa jää tasaiseksi pötkyläksi! Taivas varjele miten luonnottoman näköinen. Onko muilla näin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko se sitten olla turvotusta. Näyttää vain siltä että tikit menevät napaan saakka. Minulla on ennen ollut navassa selkeä kuoppa. Toimiikohan tänä kuva: http://aijaa.com/qX1Sj6

Huhu olisipa tämä vain tosiaan joku turvotushomma. Olen aina ajatellut ettei ulkonäkö ole niin tärkeää ja terveys tietenkin menee edelle mutta nyt muutenkin sekavassa mielentilassa (kohdunulkoisen raskauden jälkeen) tämä tuntuu maailmanlopulta. :)

Vierailija
2/5 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napa oli turvoksissa ja erinäköinen. Luulin sen olevan liian kiinni ommeltu ja liian pieneksi jäävä, soitin ja valitin. Melkein ennalleen se on nyt palautunut. Ehkä sun napa on tosi turvonnut. Meni monta viikkoa et se turvotus laski. Tsemppiä toipumiseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vitonen ja kiitos muillekin kokemuksista. Ehkä tämä tästä. :)

ap

Vierailija
4/5 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta normaalilta. Mulla oli yksi reikä navassa, jossa yksi tikki. Napa muuten ihan samanlainen kun ennenkin, pieni arpi vaan keskeltä alaspäin. Onko napa tosiaan ommeltu kiinni vai olisiko kyse turvotuksesta? Sait varmaan mukaan lappusen, jossa ohjeet mihin ottaa yhteys jos komplikaatioita tulee. Soita tarvittaessa ja kysy mitä mieltä siellä ollaan.

Vierailija
5/5 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei ole.. Laparoskopia tehty kolmekin kertaa eikä napaa ole kiinni ommeltu. Miten se voisikaa olla niin..katos nyt tarkemmin.