Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsinki Suomen VÄHITEN vetovoimainen kaupunki.

Vierailija
08.04.2022 |

Voidaan tietenkin keskustella siitä onko Suomessa edes kymmentä kaupunkia (tai ovatko Espoo ja Vantaa omia kaupunkejaan) mutta Helsinki sijoittui jälleen viimeiseksi 10 suurimman kaupungin vetovoimaa mitattaessa.

En ihmettele yhtään kun 2000 luvulla sinne on haalittu määrätietoisesti vain 100% tulonsiirtojen varaan heittäytyviä "oikeaa" ideologiaa kannattavia junantuomia pienillä vuokrakopeilla täytettyjä uusia kerrostaloslummeja täyttämään.

Helsinki on tehnyt kaikkensa karkoittaakseen työssäkäyvät veronmaksajat naapurikuntiin ja onnistunutkin siinä uskomattoman hyvin.

https://t-media.fi/tampere-on-suomen-vetovoimaisin-kaupunki/

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampere voi olla vetovoimainen jos kysytään jostain keski-suomen pikkukylästä. En usko että etelämpää moni on kiinnostunut alueesta.

No minä olin ja Helsinki on kauhea paikka ja asun Tampereella.

Vierailija
82/84 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trendi jatkunut jo vuosia, että itse elämisensä maksavat muuttavat pois Helsingistä ja veronmaksajien rahoilla elävät muuttaa tilalle niin muualta Suomesta kuin varsinkin ulkomailta. Tästä on tilastoja olemassa vaikka millä mitalla.

Meidän talous valitsi asuinpaikkansa Helsingin ulkopuolelta suunniteltujen ruuhkamaksujen takia ja tuttavaperhe muutti pois Helsingistä hyvissä ajoin ennen kuin lapset saavuttivat kouluiän.

Helsinki taistelee kaikilla rintamilla karkottaakseen asiallisesti käyttäytyvät omilla rahoillaan elävät ihmiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on Helsinki? Ei ole mitään yhtä Helsinkiä. On eri asuinalueita.

Nähty länsi uusimaa, varsinais suomi, Satakunta, Oulu, p. Karjala.

Maksoi mitä maksoi ei kannata muuttaa hyvältä alueelta ym. Alueille. Lomailla voi.

Vierailija
84/84 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn mainiosti Helsingissä, kotikaupunkini on minulle rakas ja löydän sekä kauniit että rumat paikat, asunto viihtyisä ja kokonaan maksettu ja töitäkin on.

Voisin tykätä asua Tampereella tai Turussa, voisin myös asua jossain puhtaiden hankien maaseudulla. Jos siihen olisi jotain syytä.

Nukkumalähiöissä en mielelläni asuisi, ja tuskin kukaan niihin muuttaa muuten kuin neliöhinnan takia. Voisi olla vaikea kuvitella itsensä vaikka Järvenpäähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme