Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä miehen nuolemiseen

Vierailija
30.09.2015 |

Mies kertoi tykkäävänsä että häntä nuollaan. Miten tämä sitten eroaa normaalista suihinotosta? Oon varsin kokematon antamaan suuseksiä, vaikka sen antamisesta pidänkin. Mies ei kovin neuvo, vaikka tarvisin varmasti opastusta. Eli siis vinkkejä kaipailisin :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin tietää, että tykkääkö miehet, kun nännejä imetään ja suudellaan? Tuntuuko se hyvältä? Itsellä rinnat tosi herkät ja tykkään kun niitä käsitellään. Olisi kiva antaa samanlaista nautintoa miehelle.

Vierailija
2/8 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 10:13"]Minä haluaisin tietää, että tykkääkö miehet, kun nännejä imetään ja suudellaan? Tuntuuko se hyvältä? Itsellä rinnat tosi herkät ja tykkään kun niitä käsitellään. Olisi kiva antaa samanlaista nautintoa miehelle.
[/quote]
Varmaan riippuu miehestä, en ole ikinä tuollaista käsittelyä saanut ja kiinnostaisi kokeilla. Ei se ainakaan epämiellyttävältä tunnu :)
M25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo silloin tällöin yllättää.itse olen aikasemmin sheivannu kyrvän ja pallit aivan sileiksi.silloin vaimo yllättää suihinoton yhteydessä.nuolee kyrvän vartta edes takas ja siitä ottaa kiveksen suuhu ja imee sitä vähäsen.tämmönen tuntu itselle hyvältä.

Vierailija
4/8 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuolet miehen persettä niin ne nauttii siitä. Sairastahan se tosin olisi paska reikää imeksiä.

Vierailija
5/8 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 10:13"]

Minä haluaisin tietää, että tykkääkö miehet, kun nännejä imetään ja suudellaan? Tuntuuko se hyvältä? Itsellä rinnat tosi herkät ja tykkään kun niitä käsitellään. Olisi kiva antaa samanlaista nautintoa miehelle.

[/quote]

Mut saa nännien imeminen ja nuoleminen aineki hulluks.. ;)

Alaks mun naiseks.. ? :P ;D

Vierailija
6/8 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 11:28"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 10:13"]

[/quote]

Mut saa nännien imeminen ja nuoleminen aineki hulluks.. ;)

Alaks mun naiseks.. ? :P ;D

[/quote]

Taidat olla joku transuperse, jos nänneistä kiihotut.

Vierailija
7/8 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"miehet" kuten "naiset" ei ole homogeeninen ryhmä, jossa kaikki pitävät samoista asioista. Makuja on todellakin laidasta laitaan - on typerää kysyä joltain muulta kuin omalta kumppanilta, mistä hän pitää. (on myös äärimmäisen typerää haukkua jotakuta heidän pitämistään asioista kuten viestissa 7)

m38

Vierailija
8/8 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 11:35"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 11:28"] [quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 10:13"] Minä haluaisin tietää, että tykkääkö miehet, kun nännejä imetään ja suudellaan? Tuntuuko se hyvältä? Itsellä rinnat tosi herkät ja tykkään kun niitä käsitellään. Olisi kiva antaa samanlaista nautintoa miehelle. [/quote]   Mut saa nännien imeminen ja nuoleminen aineki hulluks.. ;) Alaks mun naiseks.. ? :P ;D [/quote] Taidat olla joku transuperse, jos nänneistä kiihotut.[/quote]

Säkin saataisit nauttia seksistä ja miksei yleisesti elämästä enemmän, jos olisit hiukan avarakatseisempi ja omistaisit enemmän ku ne kaks harvoin yhteen osuvaa aivosolua.. ;D

Mut älä huolehdi. Multa kyl riittää ymmärrystä kaltaisillesi jälkeen jääneille idiooteille... :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan