Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäreitä paikalla? Sisältää kuvan

Vierailija
29.09.2015 |

http://aijaa.com/UwE60a

Minulla ollut VUODEN jo kurkku punainen ja kipeä ja kieltä polttaa ja välillä ilmestyy kuvassa näkyviä läiskiä. mitään ei ole löytynyt, testattu hiiva, sp-taudit, koepala otettu, kaikki arvot normaalit. en jaksa enään tätä jatkuvaa kipua

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 22:53"]Ja kunnan hammaslääkärillä käynyt kahdesti. Pitäisiköhän yksityiselle mennä... Lääkäreissä käynyt kunnalla ja yksityisellä.
[/quote]

Parodontologillakin myös? Tavis hammaslääkärit ei juuri mitään tiedä kielen sairauksista. Mut ainakin ohjattiin sen takia varaamaan aika suoraan parodontologin vastaanotolle

Vierailija
22/30 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö punajäkälä olis näkynyt kielestä otetusta koepalasta? B12 vitamiinin puutoksestakaan ei ollu kyse.. Menkat on kyllä tosi runsaat. Mikä on parodontologi? Oon käynyt yleislääkäreillä ja knk-lääkäreillä ja kunnan hammaslääkärillä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hammasharjat, hammastahnat ja suuvedet kaikkea kokeiltu.

Vierailija
24/30 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lääkäri enkä hammaslääkäri, mutta saman näköistä ja kuvailemasi kaltainen tilanne minulle itselleni tulee, kun sen harvan kerran syön Marianne-karkkeja! Ilmeisesti se piparminttu korventaa suuni ja kielen limakalvoja, varsinkin, kun tykkään pidellä niitä suussa minuuttitolkulla. Mentolipitoiset tuotteet (pastillit, suuvesi yms.) samoin. Joskus suu kielineen ja nielu aristaa ja punoittaa myös tomaattien syönnin jälkeen.

Jotain polttavaa niissä kai sitten on meille herkkälimakalvoisille.

Hammaslääkärini on sanonut, että salmiakki myös ärsyttää suun ja nielun limakalvoja; ilmeisesti myös lakritsi.

Tarkkaile, josko jossain syömässäsi jutussa on jotakin noista.

Vierailija
25/30 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kekiakin voi aiheuttaa suuhun epämääräsiä oireita

Vierailija
26/30 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa täältä lääkäreiltä vastauksia. Mene oikeaan lääkäriin.

Vierailija
27/30 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan tässä ketjussa lääkärit vastailivat. 

Vierailija
28/30 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 22:28"]

http://aijaa.com/UwE60a Minulla ollut VUODEN jo kurkku punainen ja kipeä ja kieltä polttaa ja välillä ilmestyy kuvassa näkyviä läiskiä. mitään ei ole löytynyt, testattu hiiva, sp-taudit, koepala otettu, kaikki arvot normaalit. en jaksa enään tätä jatkuvaa kipua

[/quote]

Onko refluksitautia epäilty? Mulla samat oireet aiheutti refluksitauti ja kurkkukipu lakkasi heti kun sain siihen lääkkeet :)

Vierailija
29/30 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.refluksi.fi/8

Kurkkukipu todella on refluksin yleinen oire ja refluksitauti on melko yleinen sairaus.

Vierailija
30/30 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee tomaatista ja varsinkin ulkomaisesta samanlainen kieli. Todella kipeä vaiva!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi