Tutut tuijottaa rintojani
Olen nyt muutaman kerran törmännyt tilanteeseen, jossa istun esim. kahvilla tuttavani kanssa ja kesken keskustelun huomaan että hän tuijottaa rintojani. Tuttuni ovat heteronaisia. Itse korn todella vaivaannuttavaksi ja epäkohteliaaksi moisen tuijottelun.
Tuijotteletteko vastapuolen rintoja? Jos, niin miksi?
Kommentit (57)
Ei niitä sinun naurettavia riippusäkkejäsi kukaan tuijota eikä persettäkään joka on kuin perunasäkin kylki
Tissittimet on täällä meitä varten!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän sitä kokoa saa vähennettyä laihduttamalla.
Hankalaa jos on laiha ja isot rinnat
Suomessa tuo on mahdollista vain, jos rinnoissa on implantit; ne kannattaa silloin vaihdattaa pienempiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän sitä kokoa saa vähennettyä laihduttamalla.
Suomessa tuo on mahdollista vain, jos rinnoissa on implantit; ne kannattaa silloin vaihdattaa pienempiin.
Kateellisten puhetta
Käyttääkö ap jotain pitkiä kaulakoruja tai paitoja, joissa on joku printti rintojen kohdalla?
Rintojen väliin on kiva lykkiä ja ruiskauttaa kiimanesteet naamalle
Itse tuijotin kahvipöydässä vastapäätä istuvan naisen puserossa olevaa pinssiä ja yhtäkkiä hän tivasi että miksi tuijotan hänen tissejään. Onneksi en häkeltynyt täysin vaan kysyin, että mikäs pinssi se tuo on. Sain tilanteen anteeksi ja kumpaakin nauratti. T. M
Juicekin teki laulun "Daisarit", hyväntuulinen ralli :)
Syyllistyin kerran ihan samaan, vaikka olenkin heteronainen. Meillä oli aikoinaan ennen joulua yhteistyökumppaneiden palaveri, josta osa oli lähdössä suoraan pikkujouluihin. Kokouspöydän vastapäätä istuvalla naisella oli erittäin kaunis toppi ja jakku, ja rinnat tulivat hienosti esille. Toppi oli avoin, mutta ei mitenkään tyrkky tai härski. Hävetti, kun en voinut olla vilkuilematta. Varmaan hän ajatteli, että mikähän pervo lesbo tuokin on. Yleensä en kiinnitä mitään huomiota naisten rintoihin. Itsellänikin on isot, ja tiedän, miten ärsyttävää tuijotus voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Itse tuijotin kahvipöydässä vastapäätä istuvan naisen puserossa olevaa pinssiä ja yhtäkkiä hän tivasi että miksi tuijotan hänen tissejään. Onneksi en häkeltynyt täysin vaan kysyin, että mikäs pinssi se tuo on. Sain tilanteen anteeksi ja kumpaakin nauratti. T. M
Huh. Mulla kerran vastaavanlainen tilanne, jossa nainen sanoi aika vihaisestikin ääntään korottaen, että älä tuijota tissejä. Olin lähellä pissiä housuun! Silmät vaan karkaili väkisin, en voinut sille mitään!
Itse huomioin aina lähes tiedostamatta ensin naisen rinnat.
Jos ne on kovasti tyrkyllä niin saattaa väkisinkin katse osua niihin. Voivat myös ajatella että onko noita hinkkejä pakko esitellä.
Olen nainen ja katson vahingossa jos ovat esillä jotenkin erityisen kauniisti, tuottavat esteettistä enemmänkin kuin seksuaalista mielihyvää?
Yritän kyllä olla tuijottamatta tai muutenkaan ahdistamatta muita ihmisiä.
Tissithän on tehty tuijotettavaksi. HKiva että sulla on tuijottamisen arvoiset.