Tutut tuijottaa rintojani
Olen nyt muutaman kerran törmännyt tilanteeseen, jossa istun esim. kahvilla tuttavani kanssa ja kesken keskustelun huomaan että hän tuijottaa rintojani. Tuttuni ovat heteronaisia. Itse korn todella vaivaannuttavaksi ja epäkohteliaaksi moisen tuijottelun.
Tuijotteletteko vastapuolen rintoja? Jos, niin miksi?
Kommentit (57)
Minulle, heteronaiselle, tissit ovat täysin samanvertaisia kohtia kuin muutkin kohdat "katsella". Paitsi silmät ja kasvot, mihin tulee eniten katsottua.
Mutta en jaksa pitää mielessä mitään "kiellettyjä alueita" silmien liikkumisen suhteen. MIKÄ siinä aloittajaa ja muita oikein häiritsee, mihin kohtaan toisen silmät osuvat? MIKSI ei saa katsoa tissejä? En vaan aidosti ymmärrä.
Vaikka vastaus olisi sekin, että (joillekin?) miehille tulee seksuaalisia ajatuksia tisseistä, niin...mitä sitten? Tulkoon.
Heteronainen, yli 50
Kerran pankissa kun nuorella toimihenkilöllä oli VALTAVAT tissit, niin katsoin. Siltikin vaikka olen heteronainen. Itsellä D-kuppi eikä kukaan katso, ei oo niin isot, ja olen tyytyväinen just näin.
Kerran työkokouksessa yhteistyökumppanin edustaja oli laittanut tosi avokaulaisen paidan ja rintavako oli esillä. Istuttiin vastapäätä ja puhuttiin kokouksen asioista. Oli TOSI vaikeaa olla katsomatta rintoja. Olen heteronainen, mutta kyllä ne rinnat kuitenkin keräävät katseen. Toivottavasti en vaikuttanut ihan creepiltä.
Vierailija kirjoitti:
Syyllistyin kerran ihan samaan, vaikka olenkin heteronainen.... ....tulivat hienosti esille....
Jos tulevat yleensä mitenkään esille, ei siinä ole mitään "hienoa", ei milloinkaan ei missään julkisessa tilassa tai tilanteessa, vain tyylitöntä typerää moukkamaisuutta ja kaikkea muuta vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja katson vahingossa jos ovat esillä jotenkin erityisen kauniisti, tuottavat esteettistä enemmänkin kuin seksuaalista mielihyvää?
Yritän kyllä olla tuijottamatta tai muutenkaan ahdistamatta muita ihmisiä.
Niin ja lisään, että katson kauniita hiuksiakin tai vaikka upeita kenkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisivat roiskia spermat rinnoillesi.
Ai ne naisetkin?
Nykyaikana nanenkin voi ruiskia spermaa, koska kuulemma mieskin voi synnyttää.
Kuolataanko tässä tuhdin miehen rintoja vai normaaleja naisen tissittimiä? Ei ihan selviä aloituksesta
Tää on taas tätä. Jos katsoo silmii liian tiiviisti on creepy. Rinnat nyt sattuu olemaan keskellä kroppaa ja oma katseeni lepää noin rinnan korkeudella oli kyseessä mies tai nainen. Emmä älä pälyilemään jonnekkiin kattoon tai kenkiini kuin mielipuoli.
Kaula-aukkoja käyttävät naiset tuosta yleensä "loukkaantuvat", jos joku nyt loukkaantuu. Jos naisella on huppari, mekko, takki tai joku paita ja katseeni on rintakehän kohdalla, niin harva nainen nyt ajattelee mun tuijottavan sen tissejä hupparin tai takin alta. Jos taas tissit on esillä, niin sitten se katse "huomataan".
Kauniit rinnat on hypnoottiset. Oli piilokameraohjelma missä nainen avonaisessa paidassa kaupungin kadulla niin suurinosa tissien vilkuilijoista oli naisia 😄
Arvioimme kaikki uuden tai tutunkin henkilön monelta kantilta, ja tähän kuuluu katseet, keskustelu yms.
Ei kannata vetää johtopäätöksiä pelkästä katseesta. Jos kyseessä mies, heillä usein katseesta aiheutuva himo vie ajatukset usein seksuaalisuuteen ja haluun, jos he sen sinne päästävät. Ota katsekontakti, usein miehen silmistä ja katsekontaktista näkee, ajatteleeko hän sinua sillä hetkellä nelinkontin edessään tissit heiluen. Jotkut miehet osaavat kääntää huomionsa itse ihmiseen, vaikka tällainen ajatus tulisikin, ja se näkyy myös silmistä.
Naiset tunnistavat myös, milloin joku nainen on seksikäs, mutta siitä ei välitä synny seksuaalista himoa samalla tavalla kuten miehillä. Itse jos katson heteronaisena, saatan miettiä että onpa tuo henkilö saanut kivat tissit, millaistahan on elää niiden kanssa? Sitten tulen siihen tulokseen että minulle parasta on elää omieni rakkaiden tisujeni kanssa.
En tuijota ihmisiä mihinkään kohtaan, koska se on törkeää käytöstä ja pyrin huomioiman kanssaihmiset.
Itse tuijotan ehkä kateellisena. Tuohon vaikuttaa onko syväkaula-aukkoinen, vartalonmyötäinen paita ja jos on koruja jotka roikkuu alhaalla tai sellaisen rintaliivit, joissa näkyy koristetta dekolteella.
"Tissivaon katsominen päivässä pitää impotenssin loitolla" - Vanha lääkärin sanonta
Tissit osaavat tuijottaa takaisin. Siksihän niissä on silmät. Joskus oikein tapittavat kun on mielenkiintoista....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän sitä kokoa saa vähennettyä laihduttamalla.
Hankalaa jos on laiha ja isot rinnat
Voi nyyh. Pitäisikö sääliä. Olet lottovoittaja jos näin.
Minulla on isohkot mut en kyllä ikinä oo huomannut, että joku tuijottaisi niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän sitä kokoa saa vähennettyä laihduttamalla.
Hankalaa jos on laiha ja isot rinnat
Et taida olla suomalainen?
Saavatko ainoastaan miehet katsella niitä rauhassa? Miksi naiset eivät saisi?