Minusta ei varmasti enää edes olisi rakastamaan
Kommentit (31)
Minusta olisi hauska huolehtia jostakin ihmisestä. Tunnen olevani tarpeellinen.
Vierailija kirjoitti:
rakkaus on nuoria varten.
Ehkä se vain muuttaa muotoaan ikääntyessä. Tulee viisaammaksi ja kypsemmäksi.
Täytyy olla luonnevikainen jos ei koskaan löydä sitä oikeaa eikä tule kenenkään kanssa yhdessä toimeen ja niin ajattelen niistä ihmisistä jotka vain etsii eikä koskaan löydä ketään jonka kanssa synkkaisi muuta kuin omien lastensa kanssa jos vain lastensa siittämiseen haluaa jonkun mutta ei koskaan rakasta sitä puolisoaan eikä tule toimeen sen kanssa. Hakee koko ajan uutta kuten äitini ja meillä lapsilla vaihtuivat isäpuolet monta kertaa ennen kuin pääsimme kotoa pois ja se oli hävettävää. Minä häpesin kotiani kun se oli kuin hotelli äitini vaihtuville suhteille. Lapselle se ei ollut mitään mukavaa eikä lapsi rakastunut niihin äidin kumppaneihin vaan vihasin niitä.
Minä en voi ymmärtää kuinka jotkut miehet vaan tulee toisten valmiisiin perheisiin voi vain tulla ilman kysymättä lapsilta yhtään mitään röyhkeästi asumaan sinne kuin hotelliin. Sitten kun kapinoin niin sain remmiä siltä äijältä paljaalle perseelle ja se äijä änki samaan saunaankin alasti munat paljaana eikä hävennyt yhtään mitään.
En tiedä kuka sinua on kusettanut, mutta jos "muut" miehet niin eihän se minun vikani ole. Ja taaseen jos olet joutunut kusetetuksi, niin eikö se ole omaa vikaasi millään tavalla? Monesti naiset luottaa ja uskoo kaikenlaisiin "pelimiehiin" jotka niitä kusettaa ja pelailee niiden kanssa, mutta eikai se meidän kunnon miesten syytä ole.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kuka sinua on kusettanut, mutta jos "muut" miehet niin eihän se minun vikani ole. Ja taaseen jos olet joutunut kusetetuksi, niin eikö se ole omaa vikaasi millään tavalla? Monesti naiset luottaa ja uskoo kaikenlaisiin "pelimiehiin" jotka niitä kusettaa ja pelailee niiden kanssa, mutta eikai se meidän kunnon miesten syytä ole.
Tyypillistä naisen syyllistämistä miehen paskasta käytöksestä.
Onneksi itsekseenkin on hyvä ja parempi kuin ikävän ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi hauska huolehtia jostakin ihmisestä. Tunnen olevani tarpeellinen.
Mä en jaksais enää huolehtia kenestäkään.
Otetaanko mies kuin joku lemmiikki, josta voi sitten ”huolehtia”?
Vierailija kirjoitti:
Otetaanko mies kuin joku lemmiikki, josta voi sitten ”huolehtia”?
Tietysti oletan, että myös mies huolehtisi minusta. Eritavalla.
Ettei tarvitsisi esittää mitään. Näytellä tyhmempää tai viisaampaa kuin olen. Että voin hengittää energiat vapaana. Että toinen ihminen näkee minut sellaisena kuin olen. Ei kuvittele minun olevan mitään muuta kuin olen tai pystyn olemaan.