Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkän suhteen jälkeen yksin - työlästä löytää uusi, sopiva kumppani. Kauanko sinulla meni siihen vai oletko yhä yksin?

Vierailija
07.04.2022 |

Olen eronnut vuonna 2019. Olen mukava ja fiksu, tekevä ja huumorintajuinen ihminen. Liikun, olen hyvässä kunnossa ja taloudellisesti hyvin toimeentuleva. Ulkonäöllisestikin on siunattu aivan kohtuudella.

Olen tapaillut eron jälkeen muutamaa mukavaa ja tasapainoista miestä, mutta hommat ovat kuitenkin ns. lässähtäneet.

Mietin, että kun ikääkin on jo 40 vuotta ja tiedän mitä haluan ja olen vähän kranttukin, että joutuukohan tässä olemaan yksin loppuiän, jos ei "ihan kivaa" huoli. En ole hakemalla hakenut suhdetta, hampaat irvessä.

Kuinka kauan teillä meni tässä hommassa vai oletteko yhä matkalla? Mistä löysitte uusia ihmisiä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä etsi noin julmetusti

Vierailija
2/15 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin löysin uuden ennen edellisen loppumista. Erottuani tästä olin 2v yksin oikein tyytyväisenä. Ei mitään etsintöjä ollut käynnissä. Sitten haksahdin ja nyt 11v myöhemmin suunnittelen eroa. Sitten loppuu kaikki miesjutut minulta. Seksiä toisen kanssa jään kaipaamaan,en muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kaipaan kyllä yksinolon jälkeen jo mukavaa kaveria, elämänkumppania, jonka kanssa olisi mukava jakaa arki ja että tuntisimme molemmat fyysistä vetoa toisiimme.

Vierailija
4/15 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kun noin 9 vuoden suhde loppui en ole etsinyt uutta. Yli kaksi vuotta olen nyt ollut yksin. No yksi vkl kännipano muttei muuta. Ikää jo 50 niin en tiedä jaksanko enää naisia yrittää. Yksin on ainakin helpompaa. Silti joskus tekisi mieli saada seuraa naisesta. En tiedä eikä onneksi tarvi tietää. Annan loppuelämän viedä ja jos jotain löytyy niin sitten löytyy. 

Vierailija
5/15 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin 2020 joulukuussa (tai siis muutettiin erilleen, avioero oli selvä vasta harkinta-ajan jälkeen). Syksyllä 2021 olin mielestäni vasta valmis katselemaan "miesmarkkinoita". Jostain joulukuusta lähtien olen tapaillut nyt sitten uutta miestä. Mutta tästä nyt ei vielä tiedä, mihin tää johtaa ja johtaako se ikinä mihinkään muuhun kuin kahden aikuisen seurusteluun (en ainakaan vielä edes ajattele, että voisin asua jonkun kanssa yhdessä).

Exällä taasen oli uusi nainen (julkisesti) jo keväällä 2021, edelleen tuntuvat olevan yhdessä.

Vierailija
6/15 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrität liikaa, keskity itseesi ja ihmiset kiinnostuvat sinusta.

Vierailija
7/15 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kymmenen vuotta yksin eron jälkeen. Ensin ajattelin ettei uuden kumppanin löytymisellä ole kiire mutta en olisi arvannut että käy näin.

Vierailija
8/15 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin jo kuusi vuotta ja olen tullut siihen tulokseen, että näin on hyvin enkä mitään uutta suhdetta edes halua enää. Poistin pari vuotta sitten kaikki deittipalvelut. 

Vierailija
9/15 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin melkein 10-v parisuhteesta 2016 ja pääsääntöisesti olin itsekseni viime vuoden kevääseen asti. Eli vuosi sitten aloin tapailla nykyistä miestäni. Sitä ennen oli pari pidempää tapailua/ seurustelun yritystä, mutta vaikea laskea niitä.

Nyt ollaan sitten tämän nykyisen kanssa muuttamassa yhteen ja vauvakin tulossa ja en ole koskaan ollut onnellisempi tai rakastuneempi.

Olen myös sitä mieltä että varsinkin pitkän suhteen jälkeen on hyvä olla yksin vähän aikaa.

Vierailija
10/15 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemän vuotta olin edellisen parisuhteen jälkeen yksin ennen kuin tapasin ihmisen, josta sittemmin tuli nykyinen puolisoni. Edellisestä avioliitosta oli tavatessamme kulunut reilut 20 vuotta.

Vierailija
11/15 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin 2013 enkä ole sen jälkeen halunnut enää uutta suhdetta. Ei seksisuhdetta eikä mitään muutakaan, näin on hyvä.

Vierailija
12/15 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen pitkän suhteen jälkeen löysin 3kk päästä uuden, jonka kanssa olimme 10 vuotta. Sen jälkeen meni kuukausi ja löysin nykyisen jonka kanssa ollut monta vuotta ja toivottavasti loppuiän.

Vierailija
13/15 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolen vuoden jälkeen erosta (yli 20 vuotta yhdessä) tein nettideittiprofiiliin, Muutaman kuukauden deittailun jälkeen löytyi mies, jonka kanssa seurustelin vuoden. Sitten taas puoli vuotta taukoa ja sitten löysin nykyisen mieheni. Asutaan yhdessä ja toive olisi, että tää olis viimeinen, olen nyt 52v.

Vierailija
14/15 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisen pitkän suhteen jälkeen löysin 3kk päästä uuden, jonka kanssa olimme 10 vuotta. Sen jälkeen meni kuukausi ja löysin nykyisen jonka kanssa ollut monta vuotta ja toivottavasti loppuiän.

Piti vielä sanoa, että kaikki suhteet alkanut sattumalta, en ole etsinyt ketään.

Vierailija
15/15 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tulee nyt 10v. sinkkuilua eron jälkeen...kohtaamisia baarissa ja netin jossain sinkkuryhmässä. En ole mitenkään etsinyt,ei vaan ole kukaan vielä kolahtanut,et oltais saman katon alle muuttamassa. Oli kivaakin jonkun aikaa elää sinkkuelämää,nyt jo kaipaisi toisen seuraa. Siis yksin ollaan vielä.