Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 17 ja en ole tuntenut mitään pariin päivään :-(

Vierailija
29.09.2015 |

Kolmas raskaus ja tunsin jo n. 2 viikon ajan pieniä muljahduksia. Onko muilla hävinnyt liikkeet näillä viikoilla?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tuntenut esikoisesta yhtäkkiä enää liikkeitä rv 19. Kävin ultrassa ja toverilla oli hurja potkutreeni menossa -selkään päin,en tuntenut yhtään mitään. Älä huoli,kaikki on varmasti kunnossa,mutta voit soittaa aamulla neuvolaan ja pyytää kuuntelemaan äänet.

Vierailija
2/9 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla kotona dopleria? Voisit kuunnella sydämenääniä ja saisit mielenrauhan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole :-( ap

Vierailija
4/9 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että vauva voi potkia selkääsi päin jolloin et liikkeitä tunne. Se riippuu täysin vauvan asennosta. :)

Vierailija
5/9 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:32"]Lisään vielä, että vauva voi potkia selkääsi päin jolloin et liikkeitä tunne. Se riippuu täysin vauvan asennosta. :)
[/quote]

Ja liikkeet ovat hentoja vielä tuolla viikoilla. :)
Voithan toki soittaa huomenna neuvolaan. :)

Vierailija
6/9 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan vauva vielä pieni ja paljon tilaa liikkua ja vaihtaa asentoa masussa. Mutta itsensoittaisin huomenna neuvolaan ja pyytäisin päästä kuuntelemaan sydänäänet ihan oman mielenrauhan takia.

Vierailija
7/9 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap hätäile. Sikiö on niin pieni ja potkut niin hentoja että pienikin asennon vaihdos riittää ettet tunne mitään. Itse aloin tuntea liikkeet vasta 19+.

Vierailija
8/9 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muljahdukset tuli suolistosta

Odota nyt yli 20 viikon ennen hermoromahdusta

Vierailija
9/9 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en varmaan tuntenu liikkeitä vielä noilla viikoilla, tosin ymmärrykseni asiassa voi olla myös tekijänä tähän koska raskaus on ensimmäinen. Eräänkin kerran, suurinpiirtein noilla viikoilla joilla ap nyt, neuvolassa terveydenhoitaja alkoi kuuntelemaan sydänääniä ja melkein säikähti kun "vauva potkaisi niin kovaa", ja itse en tuntenut tätä ollenkaan. Tuntui kovin hullulta ja ristiriitaiselta. Itse kun tunnen liikkeitä hyvinkin kovina niin mies sanoo samoista liikkeistä että ne tuntuu pieniltä töytäisyiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän