Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisitte tilanteessani?!

Vierailija
29.09.2015 |

Olemme seurustellet mieheni kanssa yli vuoden ja asuneet puoli vuotta yhdessä. Olemme nuoria, meillä ei ole lapsia ja mieheni kanssa tulemme loistavasti toimeen, sekä pelaamme hyvin yhteen. Yhtäkään varsinaista riitaakaan meillä ei ole ollut. Silti hänestäkin paljastui huonot puolensa ja valitettavasti silloin, kun muutimme vasta yhteen. Humalassa hän saattaa satunnaisesti aukoa minulle päätään tai olla kaveriporukassamme välinpitämätön, vaikka olen asiasta pariin kertaan sanonut. Hän on myös joistakin miespuolisista kavereistani turhaan hyvin mustasukkainen, mutta  itse hän saattaa tosiaan humalassa puhua entisestä panostaan (sattuu olemaan entinen hyvä ystäväni) tai tokaista tähän tyyliin: "Miehet ovat luotu panemaan mahdollisimman monta henkilöä. Naisia ei!" ja "Olisihan se unelmaa, jos naisia pyörisi ympärillä. Ei vaan!" Joskus olen sanonut tokaisuihin takaisin, että mitä sitten minussa roikkuu tai muuta vastaavaa, niin mies on suuttunut tai alkanut itkemään. Muuten on kunnollinen mies kaikinpuolin(kohtelias, tekee kotitöitä, on vastuuntuntoinen..) ja aivan itsensä vastakohta kuin miten humalassa toimii. Ihan kuin yrittäisi pönkittää sitä, että on hyvin kokematon.

No nyt olen ihastunut erääseen mieheen, joka on pyörinyt mielessäni nelisen kuukautta. Tiedän edellisen pari vuotta kestäneen suhteeni kautta, että ihastuksia tulee ja menee, mutta tätä en vaan saa mielestäni. Pahinta on, että tämä mies nyt viime viikonloppuna kertoi ihastuneensa myös minuun. Silti minua pelottaa ja en tiedä mitä tehdä. Mitä jos vain tavoittelen täydellisyyttä ja tuossakin miehessä on jotakin mikä ottaa minua kunnolla päähän, vaikka päällisinpuolin vaikuttaa kunnolliselta ja tasapainoiselta mitä häneen olen tutustunut ystäväni kautta. Ystäväni myös kertoi kuinka ihana tämä mies on ollut edellisessä pitkässä suhteessa, mutta jokainen suhdehan on erilainen. Lisäksi pitäisi ottaa tämän uuden miehen lapsi huomioon jollakin tapaa. Mitä ihmettä teen?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä välttäisin sinuna tekemästä noin hirvittävän nopeita liikkeitä. Vuoden seurustelu, jo puoli vuotta olette asuneet yhdessä ja nyt olisit jo heittäytymässä uuteen suhteeseen mieheen jolla on lapsi. 

Eroa ensin ja mieti sitten rauhassa mitä elämältä haluat.

Vierailija
2/2 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä olen sitä mieltä, että ihastumisia tulee ja menee. Mutta sinä olet nuori, lapseton ja aika lyhyen aikaa miehesi kanssa seurustellut, niin anna mennä, niin ei tarvi vanhana katua. Kuitenkin eroa ennen kuin alat enempään uuden ihastuksen kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla