Ihastuminen apua!
Olen nuori mies ja vasikään ihastunut. En tiedä miten toimisin. En usko että tuntemani ihmiset hyväksyisivät ihastustani tai että voisin viettää aikaa hänen kanssaan. Mitä tekisin?
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 17:59"]
Tyttöjen äitinä tämä teksti ahdistaa minua kovasti.
[/quote]
Uskon ja siihen sinulla on oikeus. Minuakin ahdistaa ajatella että on olemassa ihmisiä kuten minä, joilla ei kuitenkaan ole minkäänlaista moraalia. En pidä itseäni vaarana lapsille.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 17:59"]Tyttöjen äitinä tämä teksti ahdistaa minua kovasti.
[/quote]
Minua ahdistaa poikienkin äitinä..
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 18:01"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 17:59"]Tyttöjen äitinä tämä teksti ahdistaa minua kovasti. [/quote] Minua ahdistaa poikienkin äitinä..
[/quote]
Pojat eivät minua onneksi kiinnosta. Nuoret tytöt ovat kuitenkin minulle selvästi aikuisia viehättävämpiä.
En vain tiedä mitä tekisin. Tyttö pyörii mielessäni, mutta tiedän etten voi tavoitella häntä. Saamme nähdä melko usein ja nautin niistä hetkistä. Onko jollain antaa neuvoja?
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 17:58"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 17:57"]
Mene suoraan vankilaan panematta sitä tyttöä.
[/quote]
Miksi? En aio tehdä mitään hänelle. En voisi kuvitella satuttavani pientä tyttöä.
[/quote]
No hyvä sentään, että paneminen = satuttaminen sinulle.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 17:51"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 17:48"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 17:44"]
Älä tee mitään, menee varmaan ohi nopeasti.
[/quote]
Tämä ihastus saattaa hävitä, mutten usko että tilanne muuten muuttuu. Ihastumiseni ja kiinnostukseni tulevat luultavasti olemaan "väärissä" ihmisissä.
[/quote]No älä sitten tosiaan tee niille ihastumisille mitään, kuulostaa hieman huolestuttavalta.
[/quote]
En tietenkään aio tehdä mitään rikollista. On vain ikävää yrittää näytellä jotain muuta kuin mitä on.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 18:28"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 17:58"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 17:57"]
Mene suoraan vankilaan panematta sitä tyttöä.
[/quote]
Miksi? En aio tehdä mitään hänelle. En voisi kuvitella satuttavani pientä tyttöä.
[/quote]
No hyvä sentään, että paneminen = satuttaminen sinulle.
[/quote]
No kyllähän sen pitäisi olla selvää ettei tuon ikäinen siitä nauttisi. Traumat varmaan tulisi. Se ei kuitenkaan muuta sitä mitä tunnen tyttöä kohtaan.
Tilanne on kieltämättä mutkikas. Oletko varma että voit olla tytön läheisyydessä turvallisesti? Nostaa kyllä niskakarvat pystyyn tuollainen. Vaikea eläytyä itse.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 18:35"]
Tilanne on kieltämättä mutkikas. Oletko varma että voit olla tytön läheisyydessä turvallisesti? Nostaa kyllä niskakarvat pystyyn tuollainen. Vaikea eläytyä itse.
[/quote]
En koe olevani hänelle minkäänlainen uhka. En halua tai edes pystyisi tekemään mitään. Tuntuu vain ikävältä säilyttää tällaista salaisuutta. Pelkään että kaikki vihaisivat minua jos saisivat tietää.
Mikäli tämä ei ole provo, niin tilanteesi on vaikea. Suosittelen ehdottomasti psykoterapiaa.
Ja taas uusi pedofiili-ketju. En tule hyväksymään, en ikinä. Mene ap terapiaan.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 18:49"]
Mikäli tämä ei ole provo, niin tilanteesi on vaikea. Suosittelen ehdottomasti psykoterapiaa.
[/quote]
En ole provo ja uskon että tilanteeni on itseasiassa paljon puhuttua yleisempi. En ole uskaltanut hakea tähän mennessä mihinkään terapiaan/psykologille. Mahtaisiko noista olla edes apua?
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 18:50"]
Ja taas uusi pedofiili-ketju. En tule hyväksymään, en ikinä. Mene ap terapiaan.
[/quote]
En pyydä hyväksyntää vaan apua. Terapiaa on huonosti tarjolla niille jotka eivät ole hyväksikäyttäneet. Ymmärrys asiaa kohtaan helpottaisi niitä jotka huomaavat olevansa pedofiileja.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 18:38"]
[/quote]
En koe olevani hänelle minkäänlainen uhka. En halua tai edes pystyisi tekemään mitään. Tuntuu vain ikävältä säilyttää tällaista salaisuutta. Pelkään että kaikki vihaisivat minua jos saisivat tietää.
[/quote]
Ymmärrän pelon, monen saunan takana on tilaa pedareille... hankkiudut ehdottomasti terapiaan etkä todellakaan jaa muualle noita ajatuksiasi, sillä todellisuudessa tulisit saamaan vain turpaan aika monelta vaikka et mitään olisi tehnytkään. Kipeä fakta että tästä ongelmasta juuri sen vuoksi vaietaan. Toisaalta ymmärrän minäkin sen toiselta puolelta pelon näin kahden pienen tytön äitinä, sillä maailmassa riittää pedofiilejä jotka myös toimii eikä vain mieti... :/
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 18:56"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 18:38"]
[/quote]
[/quote]
Ymmärrän pelon, monen saunan takana on tilaa pedareille... hankkiudut ehdottomasti terapiaan etkä todellakaan jaa muualle noita ajatuksiasi, sillä todellisuudessa tulisit saamaan vain turpaan aika monelta vaikka et mitään olisi tehnytkään. Kipeä fakta että tästä ongelmasta juuri sen vuoksi vaietaan. Toisaalta ymmärrän minäkin sen toiselta puolelta pelon näin kahden pienen tytön äitinä, sillä maailmassa riittää pedofiilejä jotka myös toimii eikä vain mieti... :/
[/quote]
En vain tiedä minne ylipäätään menisin terapiaan. Mitä siellä tehtäisiin, ja mitä siitä hyötyisin. Tiedän jo etten voi toimia niinkuin haluaisin.
Tyttöjen äitinä tämä teksti ahdistaa minua kovasti.