Haluatko kysyä jotain transsukupuoliselta?
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 18:43"]Minkä ikäisenä tiesit? Minkä ikäinen olet nyt? Pidätkö naisista vai miehistä vai kummastakin sukupuolesta?
[/quote]
Oon 4 vuotiaasta tienny ja nyt oon 19. Oon siis bi
Ap
Kuulutko johonkin tukiryhmään ja kehtaako sellaiseen lähteä mukaan hiukan epävarmana omasta "transsukupuolisuudestaan"?
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 18:49"]Kuulutko johonkin tukiryhmään ja kehtaako sellaiseen lähteä mukaan hiukan epävarmana omasta "transsukupuolisuudestaan"?
[/quote]
En kuulu tukiryhmään ja kehtaa sinne kyllä lähteä
Ap
Oliko läheisistä kukaan yllättyneitä vai tiesivätkö he jo tai osasivatko aavistaa? Leikitkö "poikien leikkejä" pienenä mielummin kuin barbeilla ym?
Mitä muutoksia hormonihoito on jo saanut aikaan sinussa? Miltä se tuntuu? Milloin etenet leikkauksiin vai haluatko edes ihan lopullisesti fyysisesti mieheksi? Jotkut ftm ei kai käy alapää leikkauksessa..
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 18:37"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 18:32"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 18:22"]Miten suhtaudun transsukupuolisiin, jotka näyttävät hyvin paljon biologiselta sukupuoleltaan eivätkä koe tarvetta muuttaa asiaa? [/quote] Samalla tavalla kuin muihinki ihmisiin Ap
[/quote]
Ajatteletko heidän siis olevan transsukupuolisia? Oli tullut kirjoitusvirhe ja tarkoitus oli kysyä, että miten sinä suhtaudut. Heh.
[/quote]
Ajattelen just että he on transsukupuolisia.
Ap