Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaan ideoita miten kostaa tunteillani leikkineelle naiselle!

Vierailija
29.09.2015 |

Olin siis todella ihastunut naiseen ja nainen tiesi tämän. Olin nuori ja kokematon naisasioissa, jonka nainen tietysti huomasi heti. Hän käytti tilannetta ja minua törkeästi hyväkseen lukuisin eri tavoin ja leikitteli tunteillani saaden nautintoa tuskastani. Yksityiskohdista ei sen enempää tunnistamisvaaran vuoksi. Nyt vuosien jälkeen tapasin naisen uudestaan ja olen ollut hänen kanssaan tekemisissä ihan muiden kuvioiden kautta. Hän on alkanut uudestaan lähestymään minua ja tällä kertaa tuntuu, että osat olisivat vaihtuneet. Nainen tuntuu aidosti hieman kiinnostuneelta ja ihastuneelta minuun. En ole maininnut mitään aiemmasta käyttäytymisestään minua kohtaan. Luulen, että hän pitää minua niin tyhmänä, ettei minulle koskaan ihastukseni sokaisemana valjennut hänen tarkoitusperänsä. Naisen tutut ovat kertoneet hänen käyttäytyneen samalla tavalla lukuisia ihmisiä kohtaan ja jotku epäilleet narsistiksi jne. Aion yrittää, jos saisin naisen ihastumaan syvästi minuun ja sen jälkeen kostan korkojen kera kaiken aiheuttamansa. Mitä hyviä keinoja suosittelisistte kostokeinoiksi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane paksuksi ja jätä oman onnensa nojaan! Toimii varmasti, mutta varo jos on oikeasti narsisti!

Vierailija
2/7 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et onnistu. Saat lähestymiskiellon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo ettet oo uudestaan akan seitissä. Jos ihastuu, niin kohtelet kuin tiskirättiä.

Vierailija
4/7 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis häh? Nythän se nainen vasta lämpeni, niin ne aina, pitkät piuhat nääs. Pane sitä mutta lempeästi. Kostaminen on ihan turhaa.

Vierailija
5/7 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaa pervoiluaan ja julkaise Ylilaudalla. :D

Vierailija
6/7 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä jaksaisi enää vuosien jälkeen mihinkään ihmisperseeseen aikaa ja vaivannäköä tuhlata, kun maailmasta löytyy aitoja ja herkkiäkin ihmisiä, joiden kanssa voi nauttia elämästä. En siis osaa antaa muuta vinkkiä kuin täydellinen välinpitämättömyys ja näyttäytyminen jonkun suloisen naisen kanssa ja tähän sitoutuminen.

Vierailija
7/7 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kosta. Ilmoitat hänelle tyynen rauhallisesti, että et ole kiinnostunut, koska hän aiemmin kohteli sinua niin kamalan huonosti. Ja ilmoitat, ettet halua enää ikinä tavata. Jos hän on sinusta nyt aidosti kiinnostunut niin kyllä tuokin jo tuntuu. Kostamalla vain alennut hänen tasolleen. Ole sinä se aikuinen, voihan hän oppia jotain jo siitäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan