Exälle lapsi
Kuulin, että exäni saa lapsen nykyisen kanssa. Meillä on yhteinen lapsi. En valehtele, asia on mulle shokki vieläkin vaikka tästä asiasta kuulin kuukausi sitten.
Miten mun pitäisi tähän suhtautua? Lapsi on onnellinen.
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:23"]
Täällä taas mammat tuomitsemassa vaikka tasan olisivat yhtä paskana ap:n tilanteessa. Harvalla ei tunnu missään kun exä jatkaa eteenpäin ja pistää nyksänsä vielä paksuksi. Kuka nyt oikeasti haluaisi puolisisaruksia omille lapsilleen? Käsi ylös! Eiköhän jokainen unelmoi siitä ydinperheestä ja se unelma on lopullisesti palasina kun aletaan tekemään uusia lapsia toisen kanssa. Inhimillistä.
[/quote]
Surullista jos niin monella on niin kapeakatseinen maailmankuva... Minulla ja ex:llä kaksi lasta. Ex:llä uusi nainen ja kaksi lasta. En näe mitään pahaa lasteni sisarpuolissa! Ovat toisilleen tärkeitä. Mitä se on minulta pois? Ja olen varmaan aika harvinainen kun on exään asialliset ja hyvät välit.
Täällä taas mammat tuomitsemassa vaikka tasan olisivat yhtä paskana ap:n tilanteessa. Harvalla ei tunnu missään kun exä jatkaa eteenpäin ja pistää nyksänsä vielä paksuksi. Kuka nyt oikeasti haluaisi puolisisaruksia omille lapsilleen? Käsi ylös! Eiköhän jokainen unelmoi siitä ydinperheestä ja se unelma on lopullisesti palasina kun aletaan tekemään uusia lapsia toisen kanssa. Inhimillistä.