Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä miten suhtautua tähän. Mies sanoi

Vierailija
29.09.2015 |

Että haluaa edetä hitaasti, koska pelkää että satuttaa itsensä uudestaan parisuhteessa. Miehen edellinen suhde siis päättynyt vaikeaan eroon. Sanoi että on parempi ettei tavata niin usein (ei siis useammin kuin pari kertaa viikossa, miten ollaan nyt tapailtu) ja että tykkää musta paljon mutta pelkää että muutun jos tavataan useammin ja että häntä satutetaan taas. Mies kuitenkin soittaa joka päivä ja sanoo että on ikävä. En nyt oikein tiedä miten suhtautua tähän. Onko oikeasti niin että mies haluaa mun kanssa jotain mutta haluaa vaan edetä hitaasti vai onko tää vain esitystä että saa jatkossakin pillua kun kertoo esittää surkeaa? Onko kokemuksia tällaisesta?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan erosta tarkalleen on? Oletko nähnyt eksää/miehen lasta? Jotain outoa tuossa nyt kyllä on. Tuli heti sellanen fiilis tekstin perusteella. Mistä oot niin varma ettei sählää esim. Lapsensa äidin tai jonkun muun kanssa?
Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
22/24 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 17:23"]Kauan erosta tarkalleen on? Oletko nähnyt eksää/miehen lasta? Jotain outoa tuossa nyt kyllä on. Tuli heti sellanen fiilis tekstin perusteella. Mistä oot niin varma ettei sählää esim. Lapsensa äidin tai jonkun muun kanssa?
Minkä ikäisiä olette?
[/quote]
Sanoo ainakin ettei ole lapsen äidin kanssa tekemisissä enää kuin pakosta, eikä vaikuta siltä että tapailisi muita. On avoin menemisistään ja ei piilottele puhelintaan yms. Mä olen 21 ja mies 24.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 17:28"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 17:23"]Kauan erosta tarkalleen on? Oletko nähnyt eksää/miehen lasta? Jotain outoa tuossa nyt kyllä on. Tuli heti sellanen fiilis tekstin perusteella. Mistä oot niin varma ettei sählää esim. Lapsensa äidin tai jonkun muun kanssa?
Minkä ikäisiä olette?
[/quote]
Sanoo ainakin ettei ole lapsen äidin kanssa tekemisissä enää kuin pakosta, eikä vaikuta siltä että tapailisi muita. On avoin menemisistään ja ei piilottele puhelintaan yms. Mä olen 21 ja mies 24.
[/quote]
Ai niin ja erosta vajaa vuosi.
Ap

Vierailija
24/24 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miestä vaan oikeasti pelottaa. Miks miehen tarvis valehdella mitään tollasta? Kato hissukseen miten käy, tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi